eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWykonanie projektu remontu mostu przez Zalew rzeki Gwdy w m. Ujście w km 189+554 drogi krajowej nr 11.



Ogłoszenie z dnia 2008-03-13

Poznań: Wykonanie projektu remontu mostu przez Zalew rzeki Gwdy w m. Ujście w km 189+554 drogi krajowej nr 11.
Numer ogłoszenia: 52067 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8668821, fax 061 8646314, 8660922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu remontu mostu przez Zalew rzeki Gwdy w m. Ujście w km 189+554 drogi krajowej nr 11..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu remontu mostu przez Zalew rzeki Gwdy w m. Ujście w km 189+554 drogi krajowej nr 11.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wnoszenie wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1. Warunki ogólne 1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. Warunki szczegółowe 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 50.000,00 zł. Ubezpieczenie winno obejmować przede wszystkim szkody osobowe, szkody rzeczowe i czyste straty finansowe (ubezpieczenie z tytułu czystych strat finansowych ma być zawarte dla pokrycia strat, jakie Zamawiający poniesie w wykonanych robotach budowlanych, obiektach budowlanych i urządzeniach, jeżeli straty te powstaną z powodu ujawnionych wad w opracowaniach projektowych wykonanych przez Wykonawcę). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie. 2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji 1 projektanta branży mostowej z uprawnieniami i co najmniej 3 letnim doświadczeniem w projektowaniu od momentu uzyskania uprawnień wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.2. 2.3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia wykonał co najmniej 2 dokumentacje projektowe remontów mostów na drogach min. klasy G. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. Opis sposobu. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 ust.1
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 3.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1 3.2. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie i na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 2.1.( potencjał ekonomiczno - finansowy) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. 2.2 Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do niniejszego Rozdziału. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w formie i treści wymaganej wzorem dołączonym do załącznika nr 2 (Informacja o kwalifikacjach) potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2 ( potencjał kadrowy) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). 3.4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do niniejszego Rozdziału. 3.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych dokument wymieniony w pkt 3.1. powinien być przedłożony jeden dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 3.2.-.3.4 winien przedłożyć ten, lub ci spośród Wykonawców, którzy są odpowiedzialni za spełnienie warunków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Poznaniu..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 11:45, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu przy ul. Siemiradzkiego 5a, w pokoju nr 102 (sekretariat na I piętrze),w terminie do 27.03.2008r., do godziny 11:45..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.