eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › dostawa urządzeń do realizacji zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-06

POZYCJA 52078

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Pruszków: dostawa urządzeń do realizacji zadania: zamiana tradycyjnej metody wywoływania zdjęć RTG na ekologiczną technologie cyfrową Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ, do kontaktów: Konarska Małgorzata, ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7581192 w. 164, e-mail: szpitalkolejowy@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Szpital Kolejowy SP ZOZ w Pruszkowie, dr Iwona Chacińska Kier. RTG, ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. (022) 758 78 13 w.102, 103. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kolejowy SP ZOZ w Pruszkowie, Konarska Małgorzata, ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. (022) 758 78 13 w.164, fax (022) 758 78 13 w.164, e-mail: zamowienia@szpk.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Szpital Kolejowy SP ZOZ w Pruszkowie, Konarska Małgorzata, ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. (022) 758 78 13 w.164, fax (022) 758 78 13 w.164, e-mail: zamowienia@szpk.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń do realizacji zadania: zamiana tradycyjnej metody wywoływania zdjęć RTG na ekologiczną technologie cyfrową. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Szpital Kolejowy SP ZOZ w Pruszkowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: zgodnie ze SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zgodnie z załącznikiem do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zgodnie ze SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 8.000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: opis warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, który można otrzymać u specjalisty ds zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: metodą spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej,. wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, aktualna informacja z KRK w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt. 4-8 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed uopływem terminu składania ofert, aktualna informacja z KRK w zakresie określonym art. 24 ust.1 pkt. 9 , wystawiona nie wczesniej ni z 6 miesięcy przed terminem składania ofert, oryginał pełnomocnictwa, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika wykonawcy lub kilku wykonawców wspólnie, aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawionych nie wczesniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych wykaz wykonanych w latach 2003-2005 conajmniej 3 podobnych prac potwierdzonych referencjami, że umowy zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 10. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja nie będzie udostępniona na stronie internetowej. Opłata: 24,4 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: do kasy lub na rachunek szpitala. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.10.2006, godzina 11:00, pokój zamówień publicznych.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.