To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-20
Łódź: Przeprowadzenie kursu - Monter okien,kod CPV 80500000 - 9 Usługi szkoleniowe, w wymiarze czasowym 80 godz. dla grupy 5 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 520866 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 437398 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Łodzi, ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, woj. łódzkie, tel. (42) 675 00 00, faks (42) 675 03 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy w Łodzi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu - Monter okien,kod CPV 80500000 - 9 Usługi szkoleniowe, w wymiarze czasowym 80 godz. dla grupy 5 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Łodzi..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez WYKONAWCĘ w wymiarze 80 godz.kursu dla grupy 5 osadzonych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Łodzie w zakresie Monter okien, w związku z realizacja projektu Cykl szkoleniowo - aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu kary odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Program nauczania: Uczestnicy szkolenia posiądą wiedzę i umiejętności z zakresu posługiwania się dokumentacją techniczną, wykonywania rysunków roboczych, organizowania miejsca pracy, montowania okien do otworów okiennych (po demontażu starych okien) zgodnie z przyjęta technologią i warunkami technicznymi wykonania robót, zasady mocowania okien, poziomowania i obróbki tynkarskiej po montażu. A także dobieranie sprzętu, maszyn i narzędzi zgodnie z zasadami ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisami przeciwpożarowymi. Cel kursu: Teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do realizacji zadań zawodowych związanych z montażem okien : demontaż starych okien, przygotowanie ościeży do montażu nowych okien, montaż nowych okien, zasady regulacji. I. Zakres tematyczny kursu winien zawierać: 1. Organizacja stanowiska pracy, przepisy BHP i p.poż na stanowisku pracy, dokumentacja budowlana, zasady magazynowania materiałów użytych do remontu, rodzaje i zastosowanie materiałów, narzędzi, sprzętu i maszyn, ogólna budowa i zasady działania narzędzi i urządzeń, będących na wyposażeniu instytucji szkoleniowej usprawniające min. przygotowywanie zapraw tynkarskich przygotowywanych do obróbki ościeży, itp. utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy oraz porządkowanie remontowanych pomieszczeń po zakończeniu pracy, 2. Podstawowe wiadomości z zakresu terminologii budowlanej techniki pomiaru, wstawianie i obróbka stolarki PCV, obsługa prostych maszyn wykorzystywanych przy pracach stolarskich. właściwości podstawowych materiałów budowlanych w odniesieniu do technologii montażu okien. 3. Technologia remontu wnętrz, demontaż starych okien, przygotowanie otworów pod nowe okna, montaż nowych nowych okien, przeprowadzenie regulacji, obróbka końcowa okien. 4. Komponenty użyte do produkcji okien i ich oddziaływanie na organizm człowieka, według planu nauczania 5. Zajęcia praktyczne II. Organizacja kursu a) przedmiotowy kurs organizowany jest dla grupy 5 - u osadzonych przebywających w Areszcie Śledczym w Łodzi w wymiarze czasowym 80 godz. w tym 15 godz. zajęć teoretycznych i 65 godz. zajęć praktycznych. b) termin przeprowadzenia kursu:Monter okien,kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 80 godz. dla grupy 5 - u osadzonych od 22 listopada 2012 r. do 18 grudnia 2012 r. c) miejsce realizacji zamówienia: oddziały mieszkalne dla osadzonych Aresztu Śledczego w Łodzi, 91-729 Łódź, ul. Smutna 21, d) szkolenie winno obejmować: 15 godzin zajęć teoretycznych oraz 65 godzin zajęć praktycznych Przy czym jedną godzinę ZAMAWIAJĄCY rozumie jako godzinę lekcyjną tj. 45 min. e) Zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się będą na terenie Aresztu Śledczego w Łodzi ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, f) szkolenie musi odbywać się od poniedziałku do piątku, g) zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż 8.30, a kończyć później niż 15.30, h) maksymalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu dnia nie może przekroczyć 7 godzin, i) każde ze szkoleń musi zakończyć się egzaminem jeśli program tego wymaga. I. Zobowiązania WYKONAWCY a) WYKONAWCA składający ofertę w postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego może stawić się w miejscu wskazanym jako miejsce do przeprowadzenia kursu, w celu zapoznania się z warunkami panującymi w miejscu prowadzenia kursu, b) WYKONAWCA zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika kursu w niezbędne materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym kursu w pierwszym dniu rozpoczęcia. c) W trakcie zajęć uczestnicy muszą otrzymać materiały biurowe do zajęć i ćwiczeń teoretycznych w postaci: długopisy koloru niebieskiego lub zielonego, zeszyty, niezbędne podręczniki niezbędne do nauki podczas w/w kursu. d) WYKONAWCA zobowiązuje się do dostarczenia dodatkowego kompletu materiałów dydaktycznych przekazywanych beneficjentom w ramach kursu, bądź też ich kserokopii podpisanych za zgodność z oryginałem przez kierownika instytucji szkoleniowej lub upoważnionego pracownika z uwzględnieniem obowiązujących ochrony danych osobowych określonych przez: przepisy prawa europejskiego oraz prawa krajowego. e) WYKONAWCA zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj: m.in.: programu nauczania dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego: listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych, protokołu egzaminacyjnego, rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji ankiet oceny szkolenia i wykładowcy dla uczestników i absolwentów szkolenia rejestru odbioru materiałów szkoleniowych. Powinien on zawierać informację dotyczącą: tytułu podręcznika, książki, skryptu, autora, wydawnictwa, roku wydania, numeru ISBN W/W dokumentacja winna spełniać wymagania określone w §75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. nr 177, poz. 1193) f) WYKONAWCA zobowiązuje się sprawdzać listę obecności każdego dnia kursu czego potwierdzeniem jest podpis złożony kolorem niebieskim przez każdego uczestnika kursu przy konkretnej dacie. g) WYKONAWCA uzyskuje wszelkie dane osobowe niezbędne do przeprowadzenia kursu bezpośrednio od osadzonych z chwilą rozpoczęcia kursu. h) WYKONAWCA zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu dostarczy Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające - zgodnie z obowiązującymi przepisami - uprawnienia osób prowadzących zajęcia do nauczania zawodu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. i) WYKONAWCA zobowiązuje się do wypełnienia certyfikatu dla każdego uczestnika kursu. j) WYKONAWCA Przeprowadzi ankietę oceniającej przeprowadzony kurs. (Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestnictwa podczas przeprowadzenia ankiety). k) WYKONAWCA sporządza protokół egzaminacyjny, jeśli program nauczania wymaga przeprowadza egzaminu. (Czas przeprowadzenia egzaminu nie wlicza się w czas trwania kursu). WYKONAWCA powiadamia Zamawiającego o dacie i godzinie egzaminu końcowego uczestników kursu przynajmniej na 3 dni przed jego przeprowadzeniem. l) WYKONAWCA realizuje zamówienie zgodnie z przedłożonym harmonogramem. Zmiany do ustalonego harmonogramu zajęć wymagają pisemnych uzgodnień Zamawiającego i Wykonawcy; m) Zawiadomienia Zamawiającego o przypadkach niezdyscyplinowania lub skreślenia uczestnika z listy osób objętych szkoleniem oraz o wszelkich zmianach dotyczących kursu niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia; n) WYKONAWCA przedstawi wraz z fakturą VAT (rachunkiem), po zakończeniu kursu, Szczegółowy Kosztorys Powykonawczy, w tym faktur potwierdzających poniesione koszty związane z zakupem materiałów i narzędzi służących do praktycznej nauki oraz dostarczenia kopii dokumentacji szkoleniowej podpisanej za zgodność z oryginałem przez kierownika instytucji szkoleniowej lub upoważnionego pracownika o których mowa w §6; o) Instytucja szkoleniowa zobowiązuje się do przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących na terenie jednostki (w szczególności instytucja zobowiązuje się do każdorazowego poinformowania droga faksową lub mailową o ilości wchodzących osób na teren jednostki przedstawiając dane tych osób na co najmniej 2 dni przed planowanym wejściem do godz. 12:00). II. Do kosztów WYKONAWCY należy: (w kursie uczestniczyć będzie po 5 osadzonych oraz 2 osadzonych z grupy rezerwowej) a) wynagrodzenie wykładowców zajęć teoretycznych i praktycznych. b) koszt niezbędnych materiałów dydaktycznych: podręczników do nauki, oraz materiałów biurowych w postaci min. długopisów i zeszytów. c) koszt materiałów niezbędnych do realizacji praktycznej części kursów w takiej ilości aby każdy uczestnik kursu mógł aktywnie w nim uczestniczyć. d) koszt dostawy sprzętu, narzędzi i materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji praktycznej części kursów. e) koszt ubezpieczenia uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem w tym do każdego z trzech planowanych kursów po dwie osoby z listy rezerwowej. (Przed rozpoczęciem kursu WYKONAWCA przekaże kopie polisy ZAMAWIAJĄCEMU). WYKONAWCA przed rozpoczęciem zajęć kopie polis przekaże ZAMAWIAJĄCEMU f) koszt badań lekarskich dla 5 uczestników kursu oraz 2 osób znajdujących się na liście rezerwowej, g) ubrania ochronne (spodnie i bluza robocza, trzewiki robocze, czapka robocza, rękawiczki) i środki ochrony indywidualnej, h) materiały zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością ZAMAWIAJĄCEGO po jego zakończeniu. i) koszt materiałów budowlanych z zastrzeżeniem że koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu będzie wynosił do 40% kosztu usługi przeprowadzenia danego kursu. j) koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu jeśli program tego wymaga. k) koszty obsługi administracyjnej(dojazdy, telefon, materiały biurowe) III. ZAMAWIAJĄCY zapewnia dla uczestników kursu: a) salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, b) dostęp do projektora multimedialnego wyposażonego min. w wyjście VGA, c) dostęp do miejsca zajęć praktycznych - pawilony mieszkalne dla osadzonych Aresztu Śledczego w Łodzi, d) zobowiązuje się do posiadania listy rezerwowej uczestników kursu umożliwiającej łatwe wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej z uczestnictwa w kursie, lub która przed zakończeniem kursu zostanie skreślona z listy uczestników. Program nauczania dla organizowanego kursu musi odpowiadać wymogom określonym rozporządzeniu Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186). Wydane zaświadczenia muszą być zgodne z rozporządzeniem Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 186).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Kurs będzie przeprowadzony w ramach projektu pt. Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.3.4. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Monter okien,kod CPV 80500000 - 9 Usługi szkoleniowe, w wymiarze czasowym 80 godz. dla grupy 5 skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Areszcie Śledczym w Łodzi.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"CENTRUM KSZTAŁCENIA BIZNESU" SP. Z O.O.
- Centrum Kształcenia Biznesu Sp. z o.o., ul. Zamkowa 3, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8003,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6632,00
Oferta z najniższą ceną: 6632,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6632,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odpor-ność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Pawłosiów"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Organizacja Dnia Zdrowia dla pracowników w ramach projektu "Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile"
- Cyberbezpieczna Gmina Pełczyce
- kompleksowa usługa organizacji i poprowadzenia jednodniowych, odrębnych szkoleń online
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.