eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówpostępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie materiałów informacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawyZP.271.39.2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-16

Kraków: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie materiałów informacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP.271.39.2013
Numer ogłoszenia: 520990 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 477746 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2997425, 12 6237480, faks 12 6325215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie materiałów informacyjnych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP.271.39.2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego materiałów informacyjnych w postaci 3000 sztuk folderu pod tytułem Vademecum bezrobotnego, którego specyfikacja przedstawia się następująco: a.wymiary folderu: 13 cm x 20 cm (+/- 5 %) -układ pionowy; b.okładka: liczba stron 4, papier kreda matowa, gramatura 250 g/m2, zadruk 4+0, wybiórczo lakier UV; c.wkładka: liczba stron: 56, gramatura 80 g/m2, zadruk 2+2. d.pakowanie zbiorcze w karton po min. 100 egzemplarzy w kartonie. 1.Wykonanie zamówienia polegać będzie na: a)wytworzeniu materiałów informacyjnych, tj. folderu Vademecum bezrobotnego w oparciu o projekty graficzne przekazane przez Zamawiającego oraz b)dostarczeniu powyższych materiałów informacyjnych do siedziby Zamawiającego w Krakowie - ul. Mazowiecka 21. 2.Zamawiający przekaże Wykonawcy opracowanie merytoryczne, tj. tekst do zamieszczenia w Vademecum bezrobotnego oraz projekt graficzny w wersji elektronicznej. 3.Dostarczane materiały informacyjne zapakowane zostaną w karton, na którym znajdować się będzie informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w kartonie. Opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed obniżeniem jego jakości w czasie transportu. 4.W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone materiały informacyjne zawierają wady o charakterze jakościowym, niezgodne z zobowiązaniem Wykonawcy wynikającym z zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający wezwie Wykonawcę na piśmie do usunięcia ww. wad w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia doręczenia wezwania Wykonawcy. 5.Wypłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. 6.Wypłata wynagrodzenia z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia dokonana będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT/rachunku w terminie do 5 dni od dnia otrzymania faktury VAT/rachunku przez Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eqius Sp. z o. o., ul. Św. Jacka 26a/1, 30-364 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3889,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5160,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.