Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-14
Mszana: Przebudowa ul. Akacjowej w Mszanie
Numer ogłoszenia: 5209 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszana , ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana, woj. śląskie, tel. 32 4759740, 4759755.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Akacjowej w Mszanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie zadania pn. Przebudowa ul. Akacjowej w Mszanie. 1.1. Przebudowa ul. Akacjowej będzie polegać na wymianie warstw konstrukcyjnych nawierzchni na całej szerokości jezdni, budowie chodnika , przebudowie istniejących zjazdów do posesji do granicy pasa drogowego oraz budowie kanalizacji deszczowej. Przebudowywana droga ul. Akacjowa jest drogą gminną dojazdową o kategorii ruchu KR2. Długość przebudowywanego odcinka wynosi 971 m. Szerokość jezdni po przebudowie będzie wynosić 5,0 m. Podczas przebudowy ul. Akacjowej zostanie przebudowane również jej włączenie do drogi powiatowej ul. 1 Maja. Nawierzchnia jezdni zostanie ograniczona krawężnikami betonowymi o wymiarach 15 x 30 cm (wyniesiony 12 cm nad krawędź jezdni) posadowionymi na ławie betonowej z oporem. Po prawej stronie jezdni zaprojektowano chodnik szerokości 1,5m. Nawierzchnia chodnika zostanie wykonana z brukowej kostki betonowej i od strony pobocza ograniczona obrzeżem betonowym o wymiarach 8 x 30 cm. Za chodnikiem zaprojektowano zieleniec do granicy pasa drogowego. Na odcinki od km 0+837 do km 0 + 900 za chodnikiem po prawej stronie i poboczem utwardzony m po lewej stronie zaprojektowano skarpę o nachyleniu 1:1 umocnioną płytami betonowymi ażurowymi o wymiarach 60 x 40 x 10 cm, posadowionymi na ławie betonowej z podsypki cementowo - piaskowej 1:4 gr. 10 cm. Na tym odcinku za umocnioną skarpą po prawej stronie jezdni zaprojektowano ściek z elementów prefabrykowanych szerokości 0,5m. Istniejący przepust zostanie przebudowany. Przepust będzie miał długość 10,0 m i zostanie wykonany z rur żelbetowych fi 1000 mm. Przepust po obu stronach będzie zakończony ściankami czołowymi o wymiarach 2,8 x 3,6 x 0,4 z betonu posadowionymi na ławie z piasku o grubości 70 cm. Od km 0+900 do końca opracowania po prawej stronie jezdni za chodnikiem zaprojektowano skarpę o nachyleniu 1: 1,5, jej powierzchnia zostanie wyhumusowana i obsiana trawą. U podnóża skarpy zaprojektowano ściek z elementów prefabrykowanych betonowych o szerokości 0,5m. W miejscu wjazdów do posesji zaprojektowano krawężnik najazdowy 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem. Nawierzchnia wjazdów zostanie wykonana z kostki brukowej betonowej koloru czerwonego. Nawierzchnia zjazdów, od strony posesji i do miejsca w którym rozpoczyna się chodnik, będzie ograniczona obrzeżem betonowym 8 x 30 cm na ławie betonowej z oporem. Pomiędzy nawierzchnią zjazdów do posesji a chodnikiem nie będzie stosowane obrzeże. Nawierzchnia zjazdu i chodnika będzie połączona z sobą w sposób płynny poprzez zastosowanie na zjeździe kostki betonowej koloru czerwonego a na chodniku kostki koloru szarego. Odwodnienie przebudowywanej drogi ul. Akacjowej będzie odbywać się przez nowo projektowane studzienki ściekowe, które zostaną włączone przykanalikami do projektowanych odcinków kanalizacji deszczowej. Włączenie ul. Akacjowej do drogi powiatowej ul. 1 Maja Na długości około 8,0 m od krawędzi drogi powiatowej ul. 1 Maja jezdnia będzie posiadała konstrukcję dostosowaną od kategorii ruchu KR3. Krawędzie drogi powiatowej i gminnej zostaną wyokrąglona łukami kołowymi o promieniach R=6m i R=10 m. Nawierzchnia jezdni zostanie ograniczona krawężnikami betonowymi o wymiarach 15 x 30 cm posadowionymi na ławie betonowej z oporem. Wysokość krawężnika mierzona od poziomu jezdni będzie wynosić 12 cm. Z jednej strony jezdni zaprojektowany został chodnik. Szerokość projektowanego chodnika wynosi 1,5 m. Nawierzchnia. Przekroje poprzeczne przy włączeniu drogi gminnej do drogi powiatowej. Konstrukcja jezdni: - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.6cm - Warstwa podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC16P gr.8 cm - Warstwa górna podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0 do 31,5 mm gr. 10 cm - Warstwa dolna podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 31,5/63 mm gr.20cm - Warstwa gruntu stabilizowanego cementem o wytrzymałości na ściskanie Rm równy 2,5 MPa (cement w ilości ok.6 procent masy gruntu suchego) gr.15 cm - Moduł wtórnego odkształcenia: - Podłoża E2 równe lub większe120 MPa; - Podbudowy na górze warstwy E2 równe lub większe180 MPa; Konstrukcja chodnika : - Kostka brukowa betonowa ( koloru szarego) gr. 8 cm; - Podsypka cementowo - piaskowa gr. 4cm; - Podbudowa tłuczniowa warstwa górna 10 cm; - Warstwa piasku gr 10 cm Przekroje poprzeczne na pozostałym odcinku drogi gminnej ul. Akacjowej Konstrukcja jezdni: - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm - Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr.7cm - Warstwa górna podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 0 do 31,5 mm gr. 10 cm - Warstwa dolna podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 31,5 do 63 mm gr.20cm - Warstwa gruntu stabilizowanego cementem o wytrzymałości na ściskanie Rm równy 2,5 MPa (cement w ilości ok.6 procent masy gruntu suchego) gr.15 cm Konstrukcja chodnika: - Kostka brukowa betonowa koloru szarego gr.8 cm - Podsypka cementowo - piaskowa gr.4 cm - Podbudowa tłuczniowa warstwa górna gr. 10 cm - Warstwa piasku gr. 10cm Konstrukcja wjazdów do posesji: - Kostka brukowa betonowa koloru czerwonego gr. 8 cm - Podsypka cementowa 1:4 gr.4 cm - Warstwa górna podbudowy z tłucznia kamiennego frakcji 0 do 31,5 mm gr. 10 cm - Warstwa dolna podbudowy z tłucznia kamiennego o uziarnieniu 31,5 do 63 mm gr.20cm - Warstwa piasku gr. 15 cm Odwodnienie. Odwodnienie przebudowywanej drogi ul. Akacjowej będzie odbywać się do projektowanych odcinków kanalizacji deszczowej. Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone poprzez spadki poprzeczne i podłużne do projektowanych studzienek ściekowych, następnie przykanalikami z rur PCV fi 160 ze ścianką litą z wydłużonym kielichem SN większe lub równe 8kN (SDR 34) do projektowanych studni rewizyjnych. Studzienki ściekowe z osadnikiem, średnicy fi 500 mm będą wykonane z kręgów betonowych z włazem jezdniowym żeliwnym C 250 kN i koszem. Na przebudowywanej drodze ul. Akacjowej zostały zaprojektowane trzy odcinki kanalizacji deszczowej: I ODCINEK kanalizacji deszczowej jest zlokalizowany na pierwszych 250 m opracowania. Długość projektowanego odcinka wynosi 232,9 m. Odcinek ten jest odprowadzony do istniejącej kanalizacji deszczowej. Włączenie projektowanego odcinka zostanie wykonane do istniejącej studni rewizyjnej. W skład projektowanego odcinka kanalizacji deszczowej wchodzi: - 7 sztuk studni rewizyjnych o fi 1200 mm z kręgów betonowych; - 11 sztuk studzienek ściekowych o fi 500 mm z kręgów betonowych - 232,9 m kolektora z rur PCV - U klasy S fi 250 mm II ODCINEK kanalizacji deszczowej jest zlokalizowany za km 0 + 300. Długość projektowanego odcinka wynosi 540,0 m. W skład projektowanego odcinka kanalizacji deszczowej wchodzi: - 13 sztuk studni rewizyjnych o fi 1200 mm z kręgów betonowych; - 25 sztuk studzienek ściekowych o fi 500 mm z kręgów betonowych - 225,8 m kolektora z rur PCV - U klasy S fi 250 mm - 310,2 m kolektora z rur PCV - U klasy S fi 315 mm - 4,0 m kolektora z rur PCV - U klasy S fi 400 mm III ODCINEK kanalizacji deszczowej jest zlokalizowany za km 0 + 900. Długość projektowanego odcinka wynosi 6,60 m. W skład projektowanego odcinka kanalizacji deszczowej wchodzi: - 1 studnia rewizyjna o fi 1200 mm z kręgów betonowych; - 1 studzienka ściekowa o fi 500 mm z kręgów betonowych - 6,60 m kolektora z rur PCV - U klasy S fi 250 mm Odprowadzenie wód opadowych z II i III odcinka kanalizacji deszczowej odbywać się będzie poprzez umocniony wylot W1 do istniejącego cieku. Dno i ściany cieku zostaną umocnione na długości około 3,0m za wylotem. Ściany cieku zostaną umocnione płytami betonowymi typu JOMB o wymiarach 100 x 75 x 12 cm posadowionymi na podsypce cementowo - piaskowej. Dno cieku zostanie zabezpieczone przed wymywaniem płytami drogowymi. Przepust pod droga ul. Akacjową zlokalizowany jest na przecięciu biegu koryta rowu i trasy drogi gminnej. Projektowany przepust będzie miał długość 10,0 m i zostanie wykonany z rur żelbetowych fi 1000 mm. Przepust po obu stronach jest zakończony ściankami czołowymi o wymiarach 2,8 x 3,6 x 0,4 z betonu posadowionymi na ławie z piasku o grubości 70 cm. Uwagi dodatkowe: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również między innymi do: - opracowania i zatwierdzenia stosownych projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót budowlanych, - uzyskania niezbędnych zezwoleń na zajęcie pasa ruchu drogowego, - wprowadzenia po zakończeniu robót budowlanych stałej organizacji ruchu dla ul. Akacjowej zgodnie z projektem, - wytyczenia przebiegu inwestycji i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, - zlecenia nadzorów branżowych. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - Projekt budowlano - wykonawczy Przebudowa ul. Akacjowej w Mszanie, - Projekt docelowej organizacji ruchu Przebudowa ul. Akacjowej w Mszanie, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Przebudowa ul. Akacjowej w Mszanie, - Przedmiar robót, stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieściatysięcy00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem przebudowę drogi wraz z wykonaniem odwodnienia o wartości nie mniejszej niż 1.500.000, - zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy i wykazu wykonanych robót budowlanych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponują lub będzie dysponował sprzętem umożliwiającym sprawne wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował: - co najmniej jedną koparko - ładowarką, - co najmniej jednym walcem drogowym minimum 10 t., - co najmniej jedną rozkładarką mas bitumicznych. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy i wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponują lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, w tym: - osobą zdolną do kierowania budową posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania, - osobą zdolną do kierowania budową posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy, wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia i oświadczenia Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (pięćsettysięcy zł). W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wczesnej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy oraz przedłożonej przez Wykonawcę informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 2. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł (czterysta tysięcy zł). W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy oraz przedłożonej przez Wykonawcę kopii zawartej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem jej opłacenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełnioną i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Ofertę wraz z załącznikami - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Formularza oferty. 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 3. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz ze wskazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 4. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego do SIWZ Przedmiaru robót. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie pozycje robót opisane w przedmiarze robót. Pozycje, przy których nie zostaną podane ceny za ich wykonanie (niewypełnione pozycje przedmiaru robót przez Wykonawcę), nie będą dodatkowo opłacone po wykonaniu prac, gdyż Zamawiający przyjmuje, że ich koszt został pokryty przez inne ceny podane w przedmiarze robót. 5. Wzór dokumentu gwarancyjnego stanowiącego załącznik nr 14 do Formularza ofertowego. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 92
- 2 - Gwarancja - 4
- 3 - Termin wykonania - 4
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: a. zmianę terminu wykonania zamówienia dopuszcza się w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. b. w przypadku wystąpienia robót dodatkowych warunkujących prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, termin realizacji zamówienia wskazany w § 3 może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia zamówień dodatkowych, c. w przypadku wystąpienia awarii mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, termin realizacji zamówienia wskazany w § 3 może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do usunięcia jej skutków, d. zmianę terminu wykonania zamówienia dopuszcza się w przypadku wstrzymania robót z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, o okres wstrzymania robót, e. powierzenia podwykonawcy do wykonania dodatkowej, ponad określoną w § 5 ust 2, części przedmiotu zamówienia, f. powierzenia do wykonania jakiejkolwiek części zamówienia nowemu podwykonawcy, g. zmiany podwykonawcy, h. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmiana stawki podatku VAT), i. gdy z przyczyn organizacyjnych, konieczna będzie zmiana osób uprawnionych do dokonywania czynności,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mszana.finn.pl/index.jsp?bipkod=/013/009
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mszanie
ul. 1 Maja 81
44-325 Mszana.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Mszanie ul. 1 Maja 81 44-325 Mszana Sekretariat Urzędu pok. 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MSZANA
więcej: przetargi MSZANA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1672W Warka - Chynów na odcinku ul. Gośniewskiej oraz drogi powiatowej Nr 6602W stanowiącej ul. Obwodową w Warce
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
- Budowa budynku przeznaczonego na potrzeby szkółki leśnej (budowa dołu na sadzonki - lodowni)
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.