To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-20
Katowice: Świadczenie usług eksploatacyjnych, konserwacyjnych oraz wykonywanie przeglądów gwarancyjnych systemów instalacji, maszyn i urządzeń w Budynku Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych w Chorzowie przy Ul. 75 Pułku Piechoty 1A
Numer ogłoszenia: 521100 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 469020 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług eksploatacyjnych, konserwacyjnych oraz wykonywanie przeglądów gwarancyjnych systemów instalacji, maszyn i urządzeń w Budynku Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych w Chorzowie przy Ul. 75 Pułku Piechoty 1A.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykwalifikowanej obsłudze, pracach eksploatacyjnych i konserwacyjnych oraz dokonywanie przeglądów gwarancyjnych instalacji, maszyn i urządzeń zamontowanych w budynku Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych w Chorzowie przy ul. 75 Pułku Piechoty 1A, zgodnie z warunkami gwarancyjnymi i podanymi w dokumentacjach techniczno-ruchowych poszczególnych instalacji, maszyn i urządzeń, a także biorąc pod uwagę wymagania wynikające z przepisów ogólnych dla poszczególnych branż. 2. Szczegółowy wykaz instalacji, maszyn i urządzeń objętych zakresem przedmiotu zamówienia został wyszczególniony w załączniku nr 2 do Specyfikacji. 3. Wykonawca zapewnia kontynuację wszelkich gwarancji na systemy, urządzenia i maszyny zabudowane w obiekcie na zasadach wynikających z umowy głównej na realizację tego obiektu. 4. Wykonawca zapewnia 24 godzinny serwis gwarancyjny obejmujący. - dyspozycyjność w razie awarii całą dobę - gwarantowany zapas lub dostęp do części zamiennych automatyki (sterowniki, czujniki, siłowniki, itp.) umożliwiający usunięcie awarii w ciągu 24 godzin - czas reakcji serwisu- do 8 godzin od momentu telefonicznego zgłoszenia awarii, przy czym czas trwania napraw awarii będzie określony przez strony w protokole awarii. 5. Obsługa techniczna oraz konserwacja systemów i urządzeń przeprowadzona będzie zgodnie z DTR (dokumentacją techniczno-ruchową) poszczególnych urządzeń, potwierdzona każdorazowo odpowiednim protokołem z przeprowadzonej kontroli, podpisanym przez Kierownika SSAG (Samodzielnej Sekcji Administracyjno-Gospodarczej) lub osobę przez niego upoważnioną. 6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały eksploatacyjne zużywalne i wymienne, konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia były materiałami fabrycznie nowymi, nie regenerowanymi, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania. 7. Zamawiający wymaga, aby żaden z elementów danego materiału eksploatacyjnego nie wchodził wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innego materiału i aby wszystkie elementy były wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, nieregenerowanymi, nieprefabrykowanymi a ich zastosowanie nie powodowało uszkodzenia aparatu lub urządzenia. 8. Zamawiający wymaga, aby wszystkie materiały i części eksploatacyjne zużywalne i wymienne, konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ były materiałami oryginalnymi tj. pochodzącymi od producenta urządzeń, do których są przeznaczone lub zalecanymi i dopuszczonymi przez producenta urządzeń. 9. Zamawiający dopuszcza wizję lokalną w obiekcie po uprzednim ustaleniu terminu z Kierownikiem Samodzielnej Sekcji Administracyjno- Gospodarczej p. Wojciechem Wyderką tel. 32 3493813 10. Zamawiający informuje, iż dysponuje dokumentacją techniczną obejmującą wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. Dokumentacja dostępna jest wyłącznie do wglądu w budynku Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych w Chorzowie przy ulicy 75 Pułku Piechoty 1A u Kierownika Samodzielnej Sekcji Administracyjno- Gospodarczej, p. Wojciecha Wyderki (nr 32 3493813). Dokumentacja techniczna nie stanowi załącznika do niniejszej SIWZ. 11. Zamawiający zastrzega, iż przed zawarciem umowy, wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do zapoznania się z dokumentacją o której mowa w ust. 10 niniejszego rozdziału. 12. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z wyznaczonym przedstawicielem Wykonawcy. 13. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 14. Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2013r. do 31.12.2013r. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ). 16. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. 17. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 19. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 20. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 21. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 22. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 23. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "PRO-EKO-TERM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "PRO-EKO-TERM" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe PRO-EKO-TERM Sp. z o.o., ul. Żeliwna 41, 40-852 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 360000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 435420,00
Oferta z najniższą ceną: 435420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 435420,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach II/2025
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji sanitarnych w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
- Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i robót awaryjnych w branży instalacyjnej: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o.
- Wykonanie dokumentacji projektowej wymiany instalacji wody zimnej wraz z jej wykonaniem w systemie "projektuj i buduj" - budynek mieszkalny przy ul. Płockiej 5 w Warszawie.
- Usługi naprawcze/usuwanie uszkodzeń/awarii w budynkach/nieruch. znajdujących się w zasobie SP, gospodarowaniu ZSMP, na terenie Os. Akademickiego "Przyjaźń", część 1 i 2 w zakresie branży elektrycznej.
- Świadczenie usług konserwacji oraz utrzymania technicznego w budynkach technicznych, laboratoryjno-biurowych Zamawiającego
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.