eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDruk publikacji na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa - II części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-09

Warszawa: Druk publikacji na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa - II części
Numer ogłoszenia: 52110 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Dziedzictwa , ul. Kopernika 36/40, 00-924 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 826 93 52, faks 22 826 17 14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nid.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk publikacji na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa - II części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest druk publikacji na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa i dostarczenie ich na adresy wskazane przez Zamawiającego, w tym: 1) Część I - Przedmiotem zamówienia jest druk publikacji na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa, dostarczenie jej do siedziby Zamawiającego. 2) Część II - Przedmiotem zamówienia jest druk publikacji w ramach projektu DoM - Dziedzictwo obok Mnie. Wartości dziedzictwa dla społeczności lokalnych, na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa, dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego. 2. W ramach części II zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 uPzp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zwiększenia planowanej ilości nakładu publikacji zgodnie z informacją zawartą w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ) i przy zachowaniu pozostałych warunków umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wskazane ilości nakładu publikacji objęte prawem opcji stanowią limit prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta, bądź skorzysta w niepełnym zakresie (poniżej przewidzianego limitu). Warunki skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia oraz objętego prawem opcji znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.00-7, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla I części zamówienia: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy) przed upływem terminu składania ofert. Dla II części zamówienia: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje w tym zakresie szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 2) konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie, nie dłużej niż o 14 dni. 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 4) z przyczyn niewynikających po stronie Wykonawcy, konieczna stanie się zmiana terminu przekazania materiału do drukarni, określonego w OPZ, nie dłużej niż o 7 dni. 5) z przyczyn niewynikających po stronie Wykonawcy, konieczne stanie się wydłużenie terminu realizacji usługi, określonego w §2 umowy oraz w OPZ, nie dłużej niż o 14 dni. 6) konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji umowy w przypadku otrzymania zgody na przedłużenie trwania projektu, w związku z niemożliwością realizacji przedmiotu zamówienia w zakładanym terminie, nie dłużej niż o 3 miesiące.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nid.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Radców Prawych Baurska, Senkowska, Szczęsna i Partnerzy ul. Mickiewicza 9 lok. U4 01-517 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2016 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat - Kancelaria Radców Prawych Baurska, Senkowska, Szczęsna i Partnerzy ul. Mickiewicza 9 lok. U4 01-517 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane w części ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach części b Funduszu Współpracy dwustronnej w ramach projektu: DoM - Dziedzictwo obok Mnie. Wartości dziedzictwa kulturowego dla społeczności lokalnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Przedmiotem zamówienia jest druk publikacji na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa, dostarczenie jej do siedziby Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk publikacji na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa, dostarczenie jej do siedziby Zamawiającego. Wymagany termin realizacji zamówienia dla I części zamówienia: 14 dni roboczych od dnia przekazania materiałów do druku, jednak nie później niż do dnia 20 maja 2016 r., uwzględniając czas potrzebny na dostarczenia gotowych druków na miejsca wskazane przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.00-7, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Przedmiotem zamówienia jest druk publikacji w ramach projektu DoM - Dziedzictwo obok Mnie. Wartości dziedzictwa dla społeczności lokalnych, na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa, dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk publikacji w ramach projektu DoM - Dziedzictwo obok Mnie. Wartości dziedzictwa dla społeczności lokalnych, na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa, dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego. Wymagany termin realizacji zamówienia dla II części zamówienia: 14 dni roboczych od dnia przekazania materiałów do druku, jednak nie później niż do dnia 15 czerwca 2016 r., uwzględniając czas potrzebny na dostarczenia gotowych druków na miejsca wskazane przez Zamawiającego. W ramach części II zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 uPzp. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie zwiększenia planowanej ilości nakładu publikacji zgodnie z informacją zawartą w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 5 do SIWZ) i przy zachowaniu pozostałych warunków umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wskazane ilości nakładu publikacji objęte prawem opcji stanowią limit prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta, bądź skorzysta w niepełnym zakresie (poniżej przewidzianego limitu). Warunki skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.00-7, 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2, 79.82.00.00-8, 79.82.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.