eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie usług w zakresie przeprowadzek biur Urzędu m.st. Warszawy w latach 2011-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-05

Warszawa: Wykonanie usług w zakresie przeprowadzek biur Urzędu m.st. Warszawy w latach 2011-2013
Numer ogłoszenia: 5211 - 2012; data zamieszczenia: 05.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 300713 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie przeprowadzek biur Urzędu m.st. Warszawy w latach 2011-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne (w miarę bieżących potrzeb) świadczenie usług na rzecz Urzędu m. st. Warszawy w zakresie: 1. przeprowadzek biur Urzędu m.st. Warszawy w obrębie siedziby lub pomiędzy siedzibami. Przedmioty stanowiące wyposażenie biur to min.: meble, sejfy, kasy pancerne, dokumenty, sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy oraz inne materiały gabarytowe. Wykonawca w ramach tej usługi zobowiązuje się do: a) dostarczenia kontenerów (kartonów) przeznaczonych do pakowania dokumentów, sprzętu komputerowego oraz wyposażenia biurowego; b) dostarczenia folii zabezpieczającej, taśm, sznurów do zabezpieczenia przewożonego sprzętu oraz naklejek do znakowania kartonów; c) dostarczenia wózków do przewozu mebli oraz - na żądanie Zamawiającego - wyciągarek do ciężkich sejfów i kas pancernych; d) demontażu, o ile jest to konieczne do wykonania przeprowadzki, mebli oraz odpowiedniego ich zabezpieczenia do transportu; e) załadunku przedmiotów podlegających przeprowadzce do środków transportu przystosowanych do przewożenia przedmiotów tego rodzaju; f) przetransportowania przedmiotów podlegających przeprowadzce do lokalizacji docelowej; g) rozładunku przedmiotów podlegających przeprowadzce; h) przeniesienia przedmiotów podlegających przeprowadzce do odpowiednich pomieszczeń w lokalizacji docelowej; i) montażu mebli, o ile zostały zdemontowane na czas przeprowadzki i ich ustawienia w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego; 2. transportu (z załadunkiem, rozładunkiem i wniesieniem) papieru do urządzeń biurowych, butelek z wodą (poj. 0,5L i 1,5l) dla pracowników z miejsca składowania do siedzib Urzędu m. st. Warszawy. W uzasadnionych przypadkach transportowi podlega nierozpakowana paleta z papierem, wodą; 3. obsługi uroczystości oraz imprez organizowanych na terenie m. st. Warszawy, w ramach, której Wykonawca zobowiązuje się do: a) transportu, rozstawiania przed i uprzątnięcia po uroczystościach i imprezach miejskich: barierek metalowych, słupków, lin, stelaży metalowych do bannerów reklamowych, betonowych obciążników do stelaży, balonów, bannerów, namiotów reklamowych, sztalug drewnianych i metalowych, roll-upów i standów reklamowych, krzesełek składanych itp; b) transportu i rozładunku butelek z wodą (poj. 0,5L i 1,5l) we wskazanych miejscach na terenie Warszawy; 4. zapakowania dokumentów, wyposażenia biurowego oraz sprzętu komputerowego do przeznaczonych do tego kontenerów lub kartonów, na żądanie Zamawiającego, w ramach usług, o których mowa w pkt 1; 5. zabezpieczenia przedmiotów podlegających przeprowadzce lub transportowi w taki sposób, aby nie uległy one uszkodzeniu, zniszczeniu, utracie lub zdekompletowaniu. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowa TRAGER Grzegorz Klecha, ul. Piotrowicka 118/1, 40-724 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235772,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 241400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 239850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 768750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.