Og³oszenie z dnia 2005-10-04
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakupy zwi±zane z utworzeniem Krajowego Rejestru Dawców Krwi Czy niniejsze zamówienie jest objête zakresem Porozumienia w sprawie zamówieñ rz±dowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiaj±cego: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, do kontaktów: Krystyna Sobczak, ul. Chocimska 5, 00-957 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8497331, fax 022 8497331, e-mail: zaopat@ihit.waw.pl, www.ihit.waw.pl. 2) Adres, pod którym mo¿na uzyskaæ dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym mo¿na uzyskaæ dokumentacjê: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym nale¿y przes³aæ oferty/wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiaj±cego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na us³ugi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: zakupy zwi±zane z utworzeniem Krajowego Rejestru Dawców Krwi. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Utworzenie Krajowego Rejestru Dawców Krwi. Zakup i konfiguracja niezbêdnej platformy programowej i sprzêtowej na potrzeby projektu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, us³ug lub miejsce dostaw: Instytut Hematologii i Tramsfuzjologii w Warszawie ul. Chocimska 5 i ul. Pileckiego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urz±dzenia komputerowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 30.20.00.00 - Urz±dzenia komputerowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podzia³ zamówienia na czê¶ci: Nie. 1.10) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia 2.1) Ca³kowita warto¶æ lub zakres zamówienia: Zamówienie - 400.000,00 PLN brutto. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mog± byæ wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21;
III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 8.000,00 PLN. 1.2) G³ówne war. finans. i p³atno¶ci i/lub odwo³. do odp. przepisów: P³atno¶æ faktury zostanie zrealizowana w ci±gu 14 dni od daty dostarczenia orygina³u faktury VAT do Zamawiaj±cego. 1.3) Forma prawna, jak± musi przyj±æ grupa dostawców, wykonawców lub us³ugodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy, dostawcy lub us³ugodawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O¶wiadczenie oraz dokumenty potwierdzaj±ce przez Wykonawcê spe³nienie wymogów okre¶lonych w art.22 i 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2.Koncesja lub licencja, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania koncesji lub licencji na podjêcie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5.Za¶wiadczenie w³a¶ciwego urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zlega z op³acanniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ zgodê na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wczesniej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 6.W przypadku, gdy ofertê sk³ada spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci±, a warto¶æ oferty dwukrotnie przewy¿sza wysoko¶æ kapita³u zak³adowego, wymagane jest za³±czenie stosownego dokumentu (uchwa³a wspólników lub umowa spó³ki) w trybie art. 230 k.s.h. (ustawa z dnia15 wrze¶nia 2000 r. Dz.U. nr 94 poz.1037). 2.1.2) Zdolno¶æ ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2.1.3) Zdolno¶æ techniczna - wymagane dokumenty: W celu udokumentowania posiadania niezbêdnego do¶wiadczenia Wykonawca musi wykazaæ siê wykonaniem co najmniej dwóch zamówieñ o charakterze identycznym z przedmiotem zamówienia, o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 300.000,00 PLN za ka¿de zamówienie, potwierdzonych stosownymi referencjami. 3) Specyficzne warunki dotycz±ce zamówieñ na us³ugi 3.1) Czy ¶wiadczenie us³ugi zastrze¿one jest dla okre¶lonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne bêd± zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano ju¿ kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcze¶niejsze publikacje dotycz±ce tego samego zamówienia 1.3.1) Wstêpne og³oszenie informacyjne dotycz±ce tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcze¶niejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostan± zapr. do sk³ad. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod wzglêdem: Oferowana cena brutto - 50 % Ocena projektu systemu - 30 % Koszty eksploatacji - 20 % Kolejno¶æ wed³ug znaczenia: Tak. Kryteria okre¶lone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiaj±cego: IHiT/P/91/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostêpne do 17.11.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób p³atno¶ci: Gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe. 3.3) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: 18.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wys³anie zaproszenia do sk³adania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybli¿ona data: 3.5) Jêzyk lub jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski. 3.6) Termin zwi±zania ofert±: liczba dni: 60 od ostat. term. sk³ad. ofert. 3.7) Warunki dotycz±ce otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upowa¿nione do obecno¶ci podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 18.11.2005, godzina 10:30, Instytut Hematologii i Transfuzjologii ul. Chocimska 5, 00-957 Warszawa, Budynek D - III p. - Biblioteka Naukowa.
VI.1) Czy publikacja og³oszenia jest nieobowi±zkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazaæ, czy zamówienie ma charakter powtarzaj±cy siê okresowo oraz podaæ przybli¿one terminy publikacji kolejnych og³oszeñ: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze ¶rodków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wys³ania og³oszenia: 27.09.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIA£OWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Czê¶æ 1: Budowa sygnalizacji ¶wietlnej na skrzy¿owaniu ul. Powstañców ¦l±skich - Sternicza Czê¶æ 2: Przebudowa skrzy¿owania ul. Pu³awskiej z ul. Jagielsk± wraz z ul. Drumli
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie przegl±du serwisowego i konserwacji sta³ej urz±dzeñ i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- ¦wiadczenie us³ug hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w zwi±zku z organizacj±: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obs³uga zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie us³ug cateringowych podczas 12 Miêdzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanis³awa Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeñstwa informacji w jednostkach administracji samorz±dowej Gminy Lubin".
- Dostawa sprzêtu komputerowego
- Zakup sprzêtu informatycznego i oprogramowania
- dostawa sprzêtu komputerowego
- "Zakup wyposa¿enia pracowni jêzykowej w Szkole Podstawowej w Robakowie oraz zakup wyposa¿enia sali doradztwa w ramach us³ug opiekuñczych"
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.