Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-20
Skierbieszów: Opracowanie projektu modernizacji budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Lipinie Starej oraz budynkach zespołu szkół w Skierbieszowie oraz przygotowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich poszczególnych branż.
Numer ogłoszenia: 521250 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skierbieszów , Rynek 1, 22-420 Skierbieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6213670, faks 084 6213670.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skierbieszow.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu modernizacji budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Lipinie Starej oraz budynkach zespołu szkół w Skierbieszowie oraz przygotowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich poszczególnych branż..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu technicznego modernizacji budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Lipinie Starej oraz budynkach zespołu szkół w Skierbieszowie oraz przygotowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich poszczególnych branż w zakresie: LIPINA STARA Zaprojektowanie: 1.Wymiany pokrycia dachu 2.Rozbiórki starego pokrycia z papy i polepy żużlowej 3.Przemurowania istniejących kominów wentylacyjnych i wyprowadzenie wentylacji ponad dach 4.Wymiany drzwi wejściowych na ocieplone i docieplenie stropodachu przedsionka budynku warsztatu w Lipinie Starej 5.Docieplenie całego stropodachu wełną mineralną 6.Wykonanie częściowej podłogi drewnianej na legarach do obsługi urządzeń wentylacyjnych na poddaszu nieużytkowym budynku wraz ze wskazaniem rezerwy obciążeniowej 7.Zaprojektowanie instalacji wentylacyjnej mechanicznej z odzyskiem ciepła (ta inst. Musi być zaprojektowana z zachowaniem wysokości poszczególnych pomieszczeń oraz zaprojektowanie odpowiednich przejść instalacyjny przez przegrody. 8.Zaprojektowanie montażu instalacji fotowoltaicznej tylko do ogrzewania wody użytkowej oraz porównanie jako alternatywne rozwiązanie solarnych systemów podgrzewania wody (kolektory płaskie bądź rurowe) 9.Wymiana zaworów grzejnikowych 10.Wyrównania hydraulicznego układu grzewczego 11.Instalacji czujników temperatury zewnętrznej oraz sterowanie ZESPÓŁ SZKÓŁ - SKIERBIESZÓW Zaprojektowanie: 1.Izolacji cieplnej najwyższego stropu międzypiętrowego z wełny (strych nieużytkowy) oraz stropów piwnicy ze styropianu wraz ze wzmocnieniem stropów piwnicy oraz wskazanie różnorodnych rozwiązań technologicznych wzmocnienia tych stropów 2.Wymiany i renowacji istniejących kotłów grzewczych 3.Hydrauliczne wyrównanie istniejącego układu grzewczego wraz z wymianą pomp na elektrycznie regulowane 4.Wykonanie instalacji fotowoltaicznej do podgrzewania ciepłej wody użytkowej w zespole szkół oraz porównanie jako alternatywne rozwiązanie solarnych systemów podgrzew wody (kolektory płaskie bądź rurowe) 5.Wymiany zbiornika na ciepłą wodę 6.Zaprojektowanie źródeł światła energooszczędnego w hali sportowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000 PLN
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min.: - trzech usług, których przedmiotem było zaprojektowanie modernizacji budynków pod względem zastosowania alternatywnych źródeł energii (m.in. fotowoltaika, kolektory słoneczne, system grzewczy) o wartości netto min. 50 000 zł każda. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dołączonych do ofert dokumentów. W przypadku nie spełnienia tego warunku oferta zostanie wykluczona i odrzucona z postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dołączonych do ofert dokumentów. W przypadku nie spełnienia tego warunku oferta zostanie wykluczona i odrzucona z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymienione w dziale V SIWZ wraz z formularzem ofertowym.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.skierbieszow.com.pl/bp/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skierbieszów, ul. Rynek 1, 22-420 Skierbieszów, pok. nr 10..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Skierbieszów, ul. Rynek 1, 22-420 Skierbieszów - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane przez Niemiecką Federalną Fundację Środowisko (DBU).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu placów spacerowych przy pawilonie mieszkalnym B w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- "Przebudowa urządzeń wodnych zlokalizowanych na terenie gminy Ciasna - Staw Ciasna - 1"
- "Aktualizacja i rozbudowa projektu remontu drewnianego budynku dawnej gajówki w Parku Morysińskim wraz z projektem przebudowy drogi dojazdowej"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Feliksa Nowowiejskiego położonego w Zgorzelcu.
- Dostosowanie obiektów WSZ im.dr.R. Ostrzyckiego w Koninie do wym. ochr. przeciwpoż.-remont syst. oddym. klatek schod. (K1,K2iK3) i koryt. w bud. A wraz z wyk. dokum. proj.-obiekt przy ul.Szpitalnej45
- Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Płochocinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.