Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-03-06
Ogłoszenie nr 521274-N-2019 z dnia 2019-03-06 r.
Nadleśnictwo Gostynin: "Przebudowa dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Gostynin: Część I - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 15 w leśnictwie Lucień, Część II- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 8A w leśnictwie Duninów oraz przebudowa dojazdu pożarowego nr 12 w leśnictwie Duninów i Jeżewo ".
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Gostynin, krajowy numer identyfikacyjny
61002194900000, ul.
ul. Bierzewicka
55
,
09-500
Gostynin, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
242 353 056, e-mail
gostynin@lodz.lasy.gov.pl, faks
24 235 30 57.
Adres strony internetowej (URL): http://www.gostynin.lodz.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_gostynin/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_gostynin/zamowienia_publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w kopercie opisanej następująco: Oferta na: " Przebudowa dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Gostynin Część ..... ".
Adres:
ul. Bierzewicka 55, 09-500 Gostynin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwa Gostynin: Część I - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 15 w leśnictwie Lucień, Część II- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 8A w leśnictwie Duninów oraz przebudowa dojazdu pożarowego nr 12 w leśnictwie Duninów i Jeżewo ".
Numer referencyjny:
SA.270.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Cześć I - opis przedmiotu zamówienia: Dojazd pożarowy nr 15 znajduje się w oddz. 23 w leśnictwie Lucień, rozpoczyna się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej Gostynin- Nowy Duninów. (Początek trasy zlokalizowany jest za zajazdem 16m od krawędzi jezdni.) Droga kończy się na istniejącym zjeździe z drogi leśnej stanowiącej dalszy ciąg dojazdu pożarowego nr 15. Długość drogi wynosi 225m. Niweleta drogi, oraz droga w planie. Niweleta drogi zostanie poprowadzona po obecnym terenie, wyniesiona o grubość planowanych nasypów i grubość planowanej nawierzchni. Podstawowe założenia parametrów drogi, przekroju normalnego i konstrukcyjnego W oparciu o "Poradnik Techniczny - Drogi Leśne" oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska - w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów. dla projektowanej drogi przyjęto następujące parametry techniczne : * szerokość korony drogi - 5,00 m * szerokość jezdni - 4,20 m * szerokość pasa drogowego 8m * spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3 - 4 % * spadek poprzeczny na poboczach 10% Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano wg "Poradnika technicznego - drogi leśne", dla głównych dróg wywozowych tj dla ciężkich pojazdów wywozowych o łącznej masie ok. 43 ton co spełni wymagania określone w "Rozporządzeniu Min. Ochr.Środ...." nośność10ton i nacisk 5ton/oś. * nawierzchnia na długości drogi głównej tłuczniowa 2-warstwowa grubości łącznej 27cm tj 18cm + 9cm jak przewiduje "Poradnik techniczny......" dla głównych dróg leśnych. * nawierzchnia na zjazdach 2-warstw. grub. łącznej 23cm tj.14+9cm. Roboty przygotowawcze i ziemne. Na trasie projektowanej przebudowy drogi nie należy karczować pni znajdujących się na obecnym pasie drogowym / z uwagi na urządzenia podziemne/. Pnie które znajdują się w pasie drogowym w wywyższonych poboczach po lewej stronie obecnej drogi należy ręcznie odkopać oczyścić i ściąć do poziomu obecnej drogi. Następnie przewiduje się zdjęcie warstwy humusu, i darniny. Zdjęty koparką, częściowo ręcznie humus należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Przewidziano również wyrównanie wywiezionego humusu w miejscu rozładunku. Planuje się zdjęcie humusu grubości do 20 cm średnio, ale jego grubość i szerokość jest różna na poszczególnych odcinkach drogi i na szerokości pasa drogowego. Przyjęto zdjęcie humusu na szerokości 3m po lewej stronie drogi i 1m po stronie prawej. Następnie należy zerwać stare nawierzchnie i podłoże obecnej drogi, i wyprofilować z odpowiednimi spadkami poprzecznymi oraz zagęścić. Na odcinku od PT do km 0+025 należy wykonać koryto o głębokości 37cm na PT do 0cm w km0+025, aby dostosować poziom nowej nawierzchni z poziomem nawierzchni asfaltowej istniejącego zjazdu. Na całej długości drogi należy wykonać nasyp z dowiezionego gruntu /pospółki/ grubości 10cm. Następnie należy odtworzyć rów przydrożny. Wykonanie tego rowu będzie polegało na ręcznym wykonaniu - odtworzeniu płytkiego rowu ścieku po lewej stronie drogi. Głębokość rowu 20cm nachylenie skarp 1:2. Odtwarzane odwodnienie rowami przydrożnymi winno być wykonane w zasadzie zgodnie ze spadkiem terenu do zbiorników odparowujących. Grunt z wykopanych rowów i zbiorników na odkład . Złożony na odkładzie w przyległym lesie grunt należy rozplantować warstwą do 20cm grubości Ilości robót ziemnych i ich lokalizację szczegółowo określa przedmiar. Należy formować koronę i wyprofilować skarpy wykopów i nasypów. Nasypy zagęszczać warstwami. Obiekty odwodnienia Przewidziano odtworzenie - wykonanie częściowo zamulonych zbiorników odparowujących. Zjazdy i mijanki Projektuje się zjazdy na plac składowy drewna oraz zjazdy na przyległe posesje. Wielkość i powierzchnie tych zjazdów podano na sytuacji szczegółowej- (dokumentacja projektowa). Konstrukcja podbudowy i nawierzchni Na drodze głównej na zjazdach i mijankach wyprofilować podłoże pod nawierzchnie do odpowiednich spadków i zagęścić walcem. Spadki poprzeczne podłoża i nawierzchni min.3%, max. 4%. Potem należy uformować pobocza z dowiezionej pospółki dla warstwy dolnej nawierzchni i ułożyć warstwę dolną nawierzchni szerokości 4,50m, zagęszczając ją razem z poboczami. Następnie należy rozścielić pobocza dla warstwy górnej i ułożyć warstwę górną szerokości 4,20m i zagęścić. Ostateczne formowanie i zagęszczenie poboczy po ułożeniu nawierzchni. Spadki poprzeczne na poboczach 10%. * Projektuje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni: * na drodze głównej od PT do KT - górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm. - dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 18cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm * na zjazdach i mijankach - górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm. - dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 14cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm. Urządzenia obce: Według danych, pod pasem drogowym występuje podziemne uzbrojenie terenu. Przebieg trasy wodociągu i przebieg trasy kabla światłowodowego przedstawia załączona mapka (projekt). Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, oraz uzyska od odpowiednich władz będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach. 3.3 Cześć II - opis przedmiotu zamówienia: Dojazd pożarowy nr 8A znajduje się w oddziale 194 w leśnictwie Duninów, rozpoczyna się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej będącej równocześnie dojazdem pożarowym nr 14. Początek trasy zlokalizowany jest na linii rozgraniczającej pas drogowy drogi publicznej z gruntami leśnymi. Droga kończy się zjazdem na drogę leśną będącą dojazdem pożarowym nr 12. Długości drogi wynosi 356m. Niweleta drogi, oraz droga w planie. Niweleta drogi zostanie poprowadzona najczęściej po obecnym terenie, wyniesiona o grubość planowanych nasypów i grubość planowanej nawierzchni. Oś drogi składa się z prostego odcinka bez załamania trasy. Podstawowe założenia parametrów drogi, przekroju normalnego i konstrukcyjnego W oparciu o "Poradnik Techniczny - Drogi Leśne" oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska - w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów. dla projektowanej drogi przyjęto następujące parametry techniczne : * trwałość nawierzchni: 10 lat * prędkość projektowa: 30 km/godz., * szerokość korony drogi - 4,50 m * szerokość jezdni - 3,50 m * szerokość pasa drogowego 8-9m * spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3 - 4 % * spadek poprzeczny na poboczach 10% * odstępy pomiędzy koronami drzew o szerokości minimum 6 m zostaną zachowane do wysokości 4,5 m od nawierzchni jezdni, * promienie wyokrąglające zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi i liniami oddziałowymi R= 11 m, promienie na zjazdach na szlaki zrywkowe R= 6m. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano wg "Poradnika technicznego - drogi leśne", dla głównych dróg wywozowych tj dla ciężkich pojazdów wywozowych o łącznej masie ok. 43 ton co spełni wymagania określone w "Rozporządzeniu Min. Ochr.Środ...." nośność10ton i nacisk 5ton/oś. * nawierzchnia na długości drogi głównej zjazdów i mijanek tłuczniowa 2-warstwowa grubości łącznej 27cm tj 18cm + 9cm jak przewiduje "Poradnik techniczny......" dla głównych dróg leśnych. Roboty przygotowawcze i ziemne. Na trasie projektowanej przebudowy drogi należy wykarczować pnie znajdujące się na obecnym pasie drogowym i zjazdach na szlaki zrywkowe, z uwzględnieniem planowanych promieni wyokrągleń. Wykarczowane pnie należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km.Ponadto trzeba wykarczować z pasa drogowego zakrzaczenia i poszycie, które znajdują się na fragmentach obecnego pasa drogowego. Następnie przewiduje się zdjęcie warstwy humusu i darniny. Zdjęty równiarką, spycharką, lub koparką humus należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Przewidziano również wyrównanie wywiezionego humusu w miejscu rozładunku. Planuje się zdjęcie humusu grubości do15 cm ale jego grubość i szerokość jest różna na poszczególnych odcinkach drogi i na szerokości pasa drogowego. Po zdjęciu humusu przewidziano niewielkie roboty ziemne podłużne i poprzeczne w celu wyrównania nierówności, likwidacji niewielkich pagórków, przechylonych fragmentów drogi z formowaniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem. Roboty te określono w przedmiarze szacunkowo. Następnie należy odtworzyć rowy przydrożne. Wykonanie tych rowów będzie polegało na wykonaniu - odtworzeniu płytkich rowów trójkątnych. Głębokość rowów ok 20-25cm nachylenie skarp 1:2-3. Na odcinkach gdzie pas drogowy zwęża się nachylenie skarp należy odpowiednio zwiększyć. Odtwarzane odwodnienie rowami przydrożnymi winno być wykonane w zasadzie zgodnie ze spadkiem terenu do zbiorników i rowów odparowujących. Grunt z wykopanych rowów i zbiorników na odkład . Złożony na odkładzie w przyległym lesie grunt należy rozplantować warstwą do 25cm grubości. Z uwagi na to że droga prawie na całej długości jest zaniżona w stosunku do przyległego terenu oraz z uwagi na podłoże wysadzinowe zaplanowano na całej długości wykonanie nasypów z dowiezionego gruntu G1 /pospółki/. Ilości tych robót lokalizację wymiary nasypów na poszczególnych odcinkach szczegółowo określa przedmiar. Na odcinku zagłębienia tj od km 0+100 do km 0+170 i przedłużonym zjeździe na szlak zaplanowano nasypy grubości 25cm a na pozostałych odcinkach drogi głównej i zjazdach grubość nasypów wyniesie 15 cm. Należy formować koronę i wyprofilować skarpy wykopów i nasypów /nachylenie skarp nasypów 1:1,5/. Nasypy zagęszczać warstwami. Obiekty odwodnienia Przewidziano odtworzenie - wykonanie całkowicie zamulonych rowów i zbiorników odparowujących. Rowy odparowujące wykonać w linii spadku terenu o długości 20m. Obiekty te zlokalizowane są na sytuacji szczegółowej. Ostateczną lokalizację niektórych zbiorników odparowujących należy ustalić przy udziale inspektora nadzoru po wykonaniu robót ziemnych . Zjazdy i mijanki Projektuje się zjazdy na szlaki zrywkowe zaznaczone na sytuacji szczegółowej. Promienie wyokrąglające przy zjazdach na drogi na PT i KT R= 11m, a powierzchnia wyokrągleń nawierzchni tych zjazdów wynosi 114 m2. Promienie przy zjazdach na szlaki zrywkowe R ? 6m a powierzchnia nawierzchni zjazdu ma wynosić 40m2. Zjazd na PT na drogę która nie biegnie pod kątem prostym ma mieć powierzchnię taką jaka wynika z zaplanowanych promieni wyokrąglających i została podana na sytuacji szczegółowej. Konstrukcja podbudowy i nawierzchni Na drodze głównej na zjazdach i mijankach wyprofilować podłoże od PT do KT pod nawierzchnie do odpowiednich spadków poprzecznych i zagęścić walcem. Spadki poprzeczne podłoża i nawierzchni 3 - 4%. Spadki 3% należy wykonać na płaskich odcinkach, a spadki minimum 4% na wszystkich podjazdach pod wzniesienia i w rejonie skrzyżowań. Potem należy uformować pobocza z dowiezionej pospółki dla warstwy dolnej nawierzchni i ułożyć warstwę dolną nawierzchni szerokości 3,70m, zagęszczając ją razem z poboczami. Następnie należy rozścielić pobocza dla warstwy górnej i ułożyć warstwę górną szerokości 3,50m i zagęścić. Ostateczne formowanie i zagęszczenie poboczy po ułożeniu nawierzchni. Spadki poprzeczne na poboczach 10%. Projektuje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni: * na drodze głównej od PT do KT i na zjazdach dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 18cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm - górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm. Oznakowanie Za zjazdem z drogi publicznej na PT dojazdu pożarowego należy ustawić słupki krawędziowe U-2 i znaki drogowe B-1. Urządzenia obce: Według danych pod pasem drogowym nie występuje podziemne uzbrojenie terenu. Dojazd pożarowy nr 12 znajduję się w oddz. leśnych 195, 194, 193A, 193 w leśnictwie Duninów i Jeżewo, rozpoczyna się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej Gostynin - Duninów. Początek trasy zlokalizowany jest na linii rozgraniczającej pas drogowy drogi publicznej z gruntami leśnymi. Droga kończy się na istniejącym zjeździe z drogi publicznej stanowiącej dojazd pożarowy nr 14. Koniec trasy zlokalizowany jest na linii rozgraniczającej pas drogowy drogi publicznej z gruntami leśnymi. Długość drogi wynosi 1 600 m. Odcinek drogi w leśnictwie Duninów wynosi 0,874 km /od PTdo km 8,874/, a odcinek w l-ctwie Jeżewo wynosi 0,726km /od km 0+874 do KT w km 1+600/. Niweleta drogi, oraz droga w planie. Niweleta drogi zostanie poprowadzona najczęściej po obecnym terenie, wyniesiona o grubość planowanych nasypów i grubość planowanej nawierzchni. Oś drogi składa się z prostych odcinków a załamanie trasy w km 1+365 będzie wyokrąglone łukiem o promieniu R= 40m. Podstawowe założenia parametrów drogi, przekroju normalnego i konstrukcyjnego W oparciu o "Poradnik Techniczny - Drogi Leśne" oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska - w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów. dla projektowanej drogi przyjęto następujące parametry techniczne : * trwałość nawierzchni: 10 lat * prędkość projektowa: 30 km/godz., * szerokość korony drogi - 5,00 m * szerokość jezdni - 3,50 m * szerokość pasa drogowego 8-10m * spadek poprzeczny jezdni dwustronny - 3 - 4 % * spadek poprzeczny na poboczach 10% * długość mijanki - 23 m. + skosy - 17,5m * szerokość mijanki 3,0 m * odstępy pomiędzy koronami drzew o szerokości minimum 6 m zostaną zachowane do wysokości 4,5 m od nawierzchni jezdni, * promienie wyokrąglające zjazdów i skrzyżowań z drogami bocznymi i liniami oddziałowymi R= 11 m, promienie na zjazdach na szlaki zrywkowe R= 6m. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano wg "Poradnika technicznego - drogi leśne", dla głównych dróg wywozowych tj dla ciężkich pojazdów wywozowych o łącznej masie ok. 43 ton co spełni wymagania określone w "Rozporządzeniu Min. Ochr.Środ...." nośność10ton i nacisk 5ton/oś. * nawierzchnia na długości drogi głównej zjazdów i mijanek tłuczniowa 2-warstwowa grubości łącznej 27cm tj 18cm + 9cm jak przewiduje "Poradnik techniczny......" dla głównych dróg leśnych. Roboty zostały skosztorysowane oddzielnie dla odcinka doj. poż. 12 długości - 0,874 położonego w leśnictwie Duninów /tj od PT do km 0+874/ oraz dla odcinka dojazdu poż. nr 12 długości 0,726km położonego w leśnictwie Jeżewo /tj od km 0,874 do KT/. Roboty przygotowawcze i ziemne. Na trasie projektowanej przebudowy drogi należy wykarczować pnie znajdujące się na obecnym pasie drogowym i zjazdach na boczne drogi, linie oddziałowe i szlaki zrywkowe, z uwzględnieniem planowanych promieni wyokrągleń. Wykarczowane pnie należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Ponadto trzeba wykarczować z pasa drogowego zakrzaczenia i poszycie, które znajdują się na fragmentach obecnego pasa drogowego, który ma szerokość 8-10m. Następnie przewiduje się zdjęcie warstwy humusu i darniny. Zdjęty równiarką, spycharką, lub koparką humus należy załadować i wywieźć w miejsca wskazane przez Inwestora na odległość do 3km. Przewidziano również wyrównanie wywiezionego humusu w miejscu rozładunku. Planuje się zdjęcie humusu grubości do15 cm ale jego grubość i szerokość jest różna na poszczególnych odcinkach drogi i na szerokości pasa drogowego. Po zdjęciu humusu przewidziano niewielkie roboty ziemne podłużne i poprzeczne w celu wyrównania nierówności, likwidacji przechylonych fragmentów drogi z formowaniem, wyprofilowaniem i zagęszczeniem. Roboty te określono w przedmiarze szacunkowo. Następnie należy odtworzyć rowy przydrożne. Wykonanie tych rowów będzie polegało na wykonaniu - odtworzeniu płytkich rowów trójkątnych. Głębokość rowów ok 20-25cm nachylenie skarp 1:3. Na odcinkach gdzie pas drogowy zwęża się nachylenie skarp należy odpowiednio zwiększyć. Odtwarzane odwodnienie rowami przydrożnymi winno być wykonane w zasadzie zgodnie ze spadkiem terenu do zbiorników i rowów odparowujących. Grunt z wykopanych rowów i zbiorników na odkład . Złożony na odkładzie w przyległym lesie grunt należy rozplantować warstwą do 25cm grubości. Z uwagi na to że droga prawie na całej długości jest zaniżona w stosunku do przyległego terenu oraz z uwagi na podłoże wysadzinowe zaplanowano na całej długości wykonanie nasypów z dowiezionego gruntu G1 /pospółki/. Ilości tych robót lokalizację wymiary nasypów na poszczególnych odcinkach szczegółowo określa przedmiar. Należy formować koronę i wyprofilować skarpy wykopów i nasypów /nachylenie skarp 1:1,5/. Nasypy zagęszczać warstwami. Obiekty odwodnienia Przewidziano odtworzenie - wykonanie całkowicie zamulonych rowów i zbiorników odparowujących. Rowy odparowujące wykonać w linii spadku terenu o długości 20m. Ostateczną lokalizację niektórych zbiorników odparowujących należy ustalić przy udziale inspektora nadzoru po wykonaniu robót ziemnych . Zjazdy i mijanki Projektuje się zjazdy na drogi boczne i szlaki zrywkowe zaznaczone na sytuacji szczegółowej. Promienie wyokrąglające przy zjazdach na linie oddziałowe i drogi boczne R= 11m, a powierzchnia zjazdu wynosi 90m2 /długość zjazdu 11m/ Promienie przy zjazdach na szlaki zrywkowe R ? 6m a powierzchnia zjazdu ma wynosić 40m2, /długość zjazdu 7m / Wymiary i kształt oraz usytuowanie zjazdów i mijanek przedstawiono na załączonych rysunkach i sytuacji szczegółowej. Mijanka ma 3m szerokości i 23m długości + skosy 17,5m, a powierzchnia nawierzchni na mijance wynosi 122m2 - rys 1c. Natomiast powierzchnia mijanki ze zjazdem na szlak zrywkowy wynosi 160m2 /a długość zjazdu 9m/ - rys 1e, powierzchnia mijanki ze zjazdem na linię oddziałową lub drogę boczną wynosi 200m2 / a długość zjazdu 11m/ -rys 1b. Zjazdy na linie oddziałowe drogi boczne i szlaki wykonać należy wg załączonych rysunków /rys1/, przy zjazdach prostopadłych. Zjazdy w km1+365, które odchodzą od drogi głównej pod różnymi kątami mają mieć powierzchnię taką jaka wynika z zaplanowanych promieni wyokrąglających i została podana na sytuacji szczegółowej. Te połączone zjazdy na załamaniu trasy będą spełniać równocześnie rolę mijanki. Konstrukcja podbudowy i nawierzchni Na drodze głównej na zjazdach i mijankach wyprofilować podłoże od PT do KT pod nawierzchnie do odpowiednich spadków poprzecznych i zagęścić walcem. Spadki poprzeczne podłoża i nawierzchni 3 - 4%. Spadki 3% należy wykonać na płaskich odcinkach, a spadki minimum 4% na wszystkich podjazdach pod wzniesienia i w rejonie skrzyżowań. Potem należy uformować pobocza z dowiezionej pospółki dla warstwy dolnej nawierzchni i ułożyć warstwę dolną nawierzchni szerokości 3,70m, zagęszczając ją razem z poboczami. Następnie należy rozścielić pobocza dla warstwy górnej i ułożyć warstwę górną szerokości 3,50m i zagęścić. Ostateczne formowanie i zagęszczenie poboczy po ułożeniu nawierzchni. Spadki poprzeczne na poboczach 10%. Projektuje się wykonanie następującej konstrukcji nawierzchni: * na drodze głównej od PT do KT na zjazdach i mijankach - dolna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 18cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm - górna warstwa nawierzchni tłuczniowej grubości 9 cm z kruszywa łamanego skalnego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5mm, w tym zamknięcie grysem o uziarnieniu 4-8mm lub 2-8mm, grubości ok.2-3 cm. Oznakowanie Za zjazdem z drogi publicznej na PT i na KT dojazdu pożarowego należy ustawić słupki krawędziowe U-2 i znaki drogowe B-1. Urządzenia obce: Według danych pod pasem drogowym występuje podziemne uzbrojenie terenu. Na początku trasy za zjazdem z drogi publicznej przecina trasę drogi podziemny kabel światłowodowy. Kabel biegnie równolegle do pasa drogowego drogi publicznej ok. 15m od jego krawędzi.
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2019-07-01 | |||
2019-09-10 |
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia Okres realizacji zamówienia Część I: od daty zawarcia umowy do 01.07.2019 r. Okres realizacji zamówienia Część II: od daty zawarcia umowy do 10.09.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż:
I) dla części I- 51 000,00 zł.
II) dla części II- 460 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Część I- Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o łącznej wartości: 51, 000,00 zł brutto przy czym wartość jednej nie może być niższa niż 20 000,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że wykazane roboty, o których mowa powyżej, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Część II- Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o łącznej wartości: 500 000,00 zł brutto przy czym wartość jednej nie może być niższa niż 300 000,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że wykazane roboty, o których mowa powyżej, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia
B) Część I- Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje: 1 koparką o wielkości łyżki min. 0.6 m3 i mocy min. 100 KM, 1 spycharką o mocy min 100 KM- 1 walec drogowy wibracyjny min 8 ton lub walec statyczny 10 -15 ton ubijaki lub płyty wibracyjne, 1 równiarka o mocy min. 100 km, 1- rozściełacz do kruszywa,
Część II- Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje: 1 koparką o wielkości łyżki min. 0.6 m3, 1 spycharką o mocy min 100 KM- 1 walec drogowy wibracyjny min 8 ton lub walec statyczny 10 -15 ton ubijaki lub płyty wibracyjne, 1 równiarka o mocy min. 100 km, 1- rozściełacz do kruszywa,
Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia
C) Część I- Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca - w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykaże się dysponowaniem:
1) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba będzie pełnić funkcję kierownika budowy z ramienia Wykonawcy.
2) przynajmniej 4 (osobami) z minimum dwuletnim doświadczeniem w zakresie wykonywania prac budowlanych.
Część II- Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca - w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykaże się dysponowaniem:
1) przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba będzie pełnić funkcję kierownika budowy z ramienia Wykonawcy.
2) przynajmniej 4 (osobami) z minimum dwuletnim doświadczeniem w zakresie wykonywania prac budowlanych.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia
Wykonawca składający oferty na dwie części zamówienia może wykazać ten sam sprzęt oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a)Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału postępowaniu. b) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
A) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art.26 ust.2c ustawy Pzp.
B) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; (wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SIWZ)
C) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego w zakresie określonym w rozdziale V pkt.2 podpunkt B wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ)
D) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, ( w tym: uprawnień, doświadczenia i wykształcenia) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samy grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca powinien przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia jeśli wykaże przynależność do grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla Części:
Część I- 3000,00 zł
Część II- 28000,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 22.03.2019r. do godz. 8:30 .
1 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
2 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem z rachunku Wykonawcy na
rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. I o. Gostynin, nr 87 1240 3187
1111 0000 3141 0508 z dopiskiem zabezpieczenie oferty w postępowaniu na "Przebudowa dojazdów pożarowych na terenie Nadleśnictwie Gostynin część ...... .
Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć
do oferty.
3 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowej,
poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy
złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, natomiast do pliku oferty należy
załączyć kopię w/w oryginału.
4 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem podanego terminu składania ofert będzie się znajdować na rachunku bankowym Zamawiającego.
5 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub jego oferta nie zostanie złożona z właściwą
formą wadium, zostanie wykluczony a jego oferta uznana za odrzuconą na podstawie
art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp.
6 Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym
i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za
przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w treści oferty.
Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców,
zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po:
- wyborze najkorzystniejszej oferty, wszystkim wykonawcom z wyjątkiem
wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
- zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza,
- unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego,
- na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania
ofert.
7 Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz
z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca:
- odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
- zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego, nie złoży
oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25
ust. 1, i w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej
przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
samodzielna realizacja zamówienia | 30,00 |
okres gwarancji | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 Wszelkie postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 2 Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty wykonawcy, zgodnie z art. 139 i 140 ustawy "Prawo zamówień publicznych". Siła wyższa: 1 Jeżeli którakolwiek ze Stron stwierdzi, że Umowa nie może być realizowana z powodu działania Siły wyższej( w szczególności: huragan, powódź, pożar, wojna) lub z powodu następstw działania Siły wyższej, niezwłocznie powiadomi o tym na piśmie drugą Stronę. 2 W przypadku wystąpienia Siły wyższej lub jej następstw definitywnie uniemożliwiających kontynuację wykonywania robót budowlanych zgodnie z umową,Wykonawca niezwłocznie wstrzyma roboty a Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty Wykonawcy należnego wynagrodzenia stosownie do stanu zaawansowania robót budowlanych, potwierdzonego przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. Zawiadamianie o szczególnych zdarzeniach 1 Jeżeli w trakcie wykonywania robót Wykonawca natrafi na przeszkody fizyczne, nie przewidziane dokumentacją projektową, jest on zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego. 2 Wykonawca ma obowiązek na bieżąco informować Zamawiającego o dostrzeganych lub przewidywanych problemach związanych z realizacją Umowy, które mogą mieć wpływ w szczególności na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy lub na termin zakończenia robót. 3 Nie później niż w terminie 7 dni roboczych od powiadomienia, o którym mowa w pkt 1 lub przekazania informacji, której mowa w pkt 2., Wykonawca przedłoży Zamawiającemu ocenę ich wpływu na termin wykonania robót oraz przedstawi wycenę robót budowlanych wynikających z wystąpienia tych okoliczności. Zmiana umowy: 1 Strony mają prawo do przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, d) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. e) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, 2 W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, terminy wykonania robót przedłużone zostaną o czas trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót. Fakt wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych musi być odnotowany w dzienniku budowy i zgłoszony przez Wykonawcę na piśmie Zamawiającemu. Nie uznaje się za niekorzystne warunki atmosferyczne warunków typowych (właściwych) dla danej pory roku/ miesiąca i nieodbiegających w znaczący sposób od porównywalnych warunków, które wystąpiły w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty zawarcia Umowy na danym obszarze (w miejscu realizacji inwestycji). 3 Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności,. 4 W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, b) danych teleadresowych, c) danych rejestrowych, d) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy. 5 Umowa może ulec zmianie w przypadku zaistnienia n/w okoliczności niezależnych po stronie Zamawiającego oraz, których nie można było przewidzieć: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę, c) zmiana kierownika budowy, d) przekształcenie firmy Wykonawcy o ile jest to konieczne do realizacji przedmiotowego zamówienia. e) w innych uzasadnionych przypadkach, za zgodą Zamawiającego - powodujących zmiany umowy nieistotne, w oparciu o art. 144 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-22, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Część I - Przebudowa dojazdu pożarowego nr 15 w leśnictwie Lucień. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-01
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa | 60,00 |
Samodzielna realizacja zamówienia | 30,00 |
Okres gwarancji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Część II- Przebudowa dojazdu pożarowego nr 8A w leśnictwie Duninów oraz przebudowa dojazdu pożarowego nr 12 w leśnictwie Duninów i Jeżewo |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233140-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa | 60,00 |
Samodzielna realizacja zamówienia | 30,00 |
Okres gwarancji | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. Armii Krajowej w Gostyninie
- Wykonanie badań dotyczących potrzeb edukacyjnych mieszkańców Gminy Gostynin w tym zidentyfikowanie grup wymagających szczególnego wsparcia oraz opracowanie scenariusza planowanych do ....
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 w Gostyninie
- "Sukcesywne dostawy wędlin, mięsa różnego oraz drobiu i wyrobów drobiarskich dla potrzeb Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie na rok 2025"
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ...
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. OBROŃCÓW WESTERPLATTE W GOSTYNINIE
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ulicy Ceramicznej w Tolkmicku
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.