To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-20
Jedlicze: Dostawa sprzętu i materiałów dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu Gminy Jedlicze w ramach projektu pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych Gminy Jedlicze
Numer ogłoszenia: 521314 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 453640 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli, ul. Rynek 6, 38-460 Jedlicze, woj. podkarpackie, tel. 13 4484748, faks 13 4484753.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i materiałów dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu Gminy Jedlicze w ramach projektu pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych Gminy Jedlicze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Dostawę sprzętu i materiałów dydaktycznych dla szkół podstawowych z terenu Gminy Jedlicze w ramach projektu pod nazwą: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych Gminy Jedlicze UDA-POKL.09.01.02-18-201/12-00 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 5 do SIWZ. Wszystkie dostarczone materiały i sprzęt będą fabrycznie nowe, będą posiadać wymagane przepisami higieniczno-sanitarnymi oraz BHP stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności itp., które kwalifikują go jako wyposażenie i dopuszczają do użytkowania w jednostkach szkolnych. Wykonawca w pełni odpowiada za jakość i terminowość wykonania dostawy i gwarantuje, że sprzęt i materiały dydaktyczne będą wysokiej jakości i wolne od wad. Wraz z towarem Wykonawca wyda Zamawiającemu karty gwarancyjne, instrukcje dotyczące sposobu korzystania z rzeczy itp. Dostarczane materiały dydaktyczne muszą być zapakowane w sposób który umożliwia identyfikację nabywanego materiału dydaktycznego. Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę przez dostarczenie towaru wolnego od wad w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca oznaczy na swój koszt pomoce dydaktyczne zakupione w ramach projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach POKL. Uwaga! Zamawiający wymaga, by proponowane ceny jednostkowe dla każdej pozycji formularza ofertowego nie przekroczyły kwoty 349,99 zł. brutto. Pozycje dla których Zamawiający dopuszcza złożenie oferty powyżej tej kwoty zostały zaznaczone na formularzu ofertowym. Użyte w dokumentacji nazwy własne materiałów, rysunki oraz zamieszczone zdjęcia mają na celu sprecyzowanie oczekiwań Zamawiającego. Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne od opisywanych przez Zamawiającego pod warunkiem spełnienia tego samego lub wyższego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz funkcjonalnego jak produkty opisane w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, elementy wyposażenia itp. spełniają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.31.42 - 39.16.31.42 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinasowany ze środków Unii Europejskiejw ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DORWIT Dorota Ropela, Bącka Huta 28, 83-334 Miechucino, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 234856,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 280835,00
Oferta z najniższą ceną: 280835,00 / Oferta z najwyższą ceną: 280835,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.