Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-23
Mogilany: Remont drogi gminnej, dz. nr 314 (Chorowice-Podbuków) w m. Chorowice, w km 0+000-0+400
Numer ogłoszenia: 52132 - 2011; data zamieszczenia: 23.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mogilany , Rynek 2, 32-031 Mogilany, woj. małopolskie, tel. 012 2701022, faks 012 2701677.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej, dz. nr 314 (Chorowice-Podbuków) w m. Chorowice, w km 0+000-0+400.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań oferenta należało będzie wykonywanie remontu drogi gminnej dz. nr 314 (Chorowice-Podbuków) w miejscowości Chorowice o długości 400mb w km 0+000-0+400 , obejmujący wykonanie nawierzchni asfaltowej o grubości 5cm o łącznej powierzchni 1240m2, skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni emulsją szybkorozpadową w ilości 0,70kg/m2, wykonanie koryta drogi głębokości 25cm z wywiezieniem urobku w ilości 100m3 na odległość 1km, wykonanie dolnej warstwy z kruszywa łamanego grubości 25cm o powierzchni 400m2, mechaniczne wyrównanie obu poboczy o szerokości 0,5m grubości 15cm w łącznej ilości 400m2, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym zagęszczonym mechanicznie grubości 15cm w ilości 186m3, mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 5cm o łącznej powierzchni 1240m2, wywiezienie gruzu w ilości 62m3 na odległość 1km, udrożnienie rowu przydrożnego prawostronnego na długości 400mb, czyszczenie(udrożnienie-odmulenie) przepustów betonowych fi 300 o łącznej długości 26mb. Zadanie otrzymało dofinansowanie z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych. Oferent załączy do oferty kosztorys uproszczony sporządzony zgodnie z przedmiarem robót, który jest załączony do SIWZ (kosztorys zaleca się wykonać na załączonym do SIWZ kosztorysie ślepym). Zakres i jakość wykonanej usługi (robót) będzie każdorazowo potwierdzana przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego. Oferent zapewnia dostawę wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania robót. Oferent zapewnia obsługę maszyn poprzez zatrudnienie operatorów posiadających odpowiednie uprawnienia. Rozliczenie robót będzie następować po wykonaniu zadania na podstawie kosztorysu powykonawczego, wykonanego w oparciu o obmiary robót dokonany przy udziale przedstawiciela Zamawiającego, z zastosowaniem cen jednostkowych zawartych w ofercie przetargowej. Wszystkie materiały do wykonania przedmiotowych robót muszą być nie gorsze niż podane w dokumentacji przetargowej. Zastosowane technologie oraz użyte materiały powinny spełniać wymagania normowe przyjęte w dokumentacji technicznej. Zamawiający wymaga aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła 36 miesięcy od dnia odbioru robót. Wymagany termin realizacji: 1.07.2011-15.08.2011r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; 3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, do oferty należy załączyć: oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp - wg wzoru w SIWZ załącznik nr 1 do formularza oferty (oryginał) W/w warunki Zamawiający będzie sprawdzał metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zadania tylko w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym m.in.: a) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót zgodnie z terminem określonym w siwz b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych 2. Termin realizacji zadania zostanie przesunięty odpowiednio o czas: a) wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne, b) niezbędny do wykonania robót dodatkowych (nieprzewidzianych).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mogilany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mogilany, 32-031 Mogilany,Rynek 2, pok. Nr 5A (parter)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2011 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Mogilany, 32-031 Mogilany,Rynek 2, pok. Nr 5A (parter)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w ramach środków na usuwania skutków klęsk żywiołowych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.