Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-03-22
Og³oszenie nr 521345-N-2019 z dnia 2019-03-22 r.
Zarz±d Powiatu w Szyd³owcu: Wykonanie remontu cz±stkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu szyd³owieckiego
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarz±d Powiatu w Szyd³owcu, krajowy numer identyfikacyjny
67022285900000, ul.
pl. M. Konopnickiej
7
,
26-500
Szyd³owiec, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
486 171 008, e-mail
powiat@szydlowiecpowiat.pl, faks
486 171 061.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wykonanie remontu cz±stkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu szyd³owieckiego
Numer referencyjny:
RI.272.9.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Szyd³owieckiego. Zamówienie obejmuje: wykonanie remontów cz±stkowych nawierzchni bitumicznych emulsj± asfaltow± i grysami (oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót, dok³adne oczyszczenie i osuszenie uszkodzonego miejsca, skropienie powierzchni emulsj± asfaltow±, rozsypanie grysu, zagêszczenie i usuniêcie nadmiaru grysu). 2. Szacunkowy zakres robót: 1) ok 1 750 m2 remont przy u¿yciu masy mineralno - asfaltowej 2) ok 2 250 m2 remont przy u¿yciu emulsji asfaltowej i grysów 3) ok 200 m uszczelnienie pod³u¿nych i poprzecznych spêkañ nawierzchni przy u¿yciu masy zalewowej Szacunkowy zakres robót zosta³ ustalony na podstawie stanu realizacji prac w tym zakresie w roku ubieg³ym. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wymienione w § 3 ust. 1. niniejszej specyfikacji w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). *Przez nawi±zanie stosunku pracy pracownik zobowi±zuje siê do wykonywania pracy okre¶lonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcê, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Obowi±zek ten dotyczy tak¿e podwykonawców - Wykonawca jest zobowi±zany zawrzeæ w ka¿dej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowi±zuj±ce podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane wy¿ej czynno¶ci. Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê lub podwykonawcê powy¿szych wymagañ oraz sankcji z tytu³u nie-spe³nienia tych wymagañ okre¶la projekt umowy stanowi±cy za³. nr 7 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej równie¿ "specyfikacj±" lub "SIWZ". 4. Szczegó³owo przedmiot zamówienia okre¶lony zosta³ w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (specyfikacja techniczna) i kosztorysie ofertowym, stanowi±cymi odpowiednio za³±czniki nr 8 i 9 do niniejszej specyfikacji. Rzeczywisty zakres robót do wykonania ustalany bêdzie na bie¿±co w oparciu o prowadzone przegl±dy ulic i wynikaj±ce st±d potrzeby. 5. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach ww. zamówienia podane jest w druku kosztorysu ofertowego stanowi±cym za³. nr 8 do niniejszej specyfikacji. 1) W ramach wyszczególnionych w ww. kosztorysie robót nale¿y wykonaæ równie¿: - wszelkie roboty-prace pomocnicze, tymczasowe i towarzysz±ce, które s± konieczne do prawid³owego wykonania przez Wykonawcê robót ujêtych w kosztorysie ofertowym, w tym prace pomocnicze, tymczasowe i towarzysz±ce wynikaj±ce ze specyfikacji technicznej; - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynno¶ci, obowi±zki i wymogi wynikaj±ce ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia (projektu umowy, specyfikacji technicznej, kosztorysu ofertowego). 2) Materia³y, wyroby budowlane, urz±dzenia niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym przewidziane w specyfikacji technicznej i kosztorysie ofertowym zapewnia Wykonawca. W przypadku, gdy w specyfikacji technicznej, kosztorysie ofertowym zosta³o wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materia³ów, wyrobów budowlanych, urz±dzeñ, ¼ród³o lub szczególny proces, który je charakteryzuje - Zamawiaj±cy dopuszcza stosowanie materia³ów, wyrobów budowlanych, urz±dzeñ równowa¿nych pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od parametrów wymaganych w wy¿ej wymienionych dokumentach. Zastosowanie materia³ów, wyrobów budowlanych, urz±dzeñ równowa¿nych wymaga akceptacji Zamawiaj±cego przed ich wbudowaniem. 3) Wyroby budowlane, o których mowa w § 3 ust. 4 pkt 2 niniejszej specyfikacji, powinny odpowiadaæ co do jako¶ci wymaganiom okre¶lonym ustaw± z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.) oraz wymaganiom okre¶lonym w specyfikacji technicznej. Materia³y, urz±dzenia, o których mowa w § 3 ust. 4 pkt 2 niniejszej specyfikacji, powinny odpowiadaæ wymaganiom ustalonym w specyfikacji technicznej i kosztorysie ofertowym. 4) Odpady, ¶mieci powsta³e w trakcie realizacji robót Wykonawca wywiezie poza teren robót i bêdzie z nimi postêpowa³ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.). 5) Wykonawca bêdzie przeprowadzaæ pomiary i badania materia³ów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jako¶ci materia³ów i robót okre¶lonymi w specyfikacji technicznej. 5. Roboty nale¿y wykonaæ zgodnie ze specyfikacj± techniczn± oraz kosztorysem ofertowym. W sprawach nieuregulowanych w dokumentach podanych w zdaniu poprzednim nale¿y stosowaæ siê do obowi±zuj±cych warunków technicznych, norm, przepisów Prawa budowlanego oraz zasad wiedzy technicznej. 6. Zamawiaj±cy ka¿dorazowo przed rozpoczêciem robót opracuje przedmiar robót, okre¶laj±cy bie¿±cy zakres prac opracowany w oparciu o przegl±dy dróg i wynikaj±ce st±d potrzeby. 7. Zamawiaj±cy zleca³ bêdzie wykonanie robót stosownie do posiadanych ¶rodków finansowych. 8. Zamawiaj±cy bêdzie realizowa³ zamówienie do wysoko¶ci kwoty zabezpieczonej w bud¿ecie Powiatu Szyd³owieckiego na 2019 r. na realizacjê przedmiotowego zadania.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-10-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e ww. warunek zostanie spe³niony, je¶li wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie
a) Wykonawcy:
Wykonawca w zakresie zadania musi siê wykazaæ do¶wiadczeniem w wykonaniu (dokument potwierdzaj±cy realizacjê robót: protokó³ odbioru lub dokument równowa¿ny) co najmniej 1 zadania polegaj±cego na remontach cz±stkowych dróg o warto¶ci zadania nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto - wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.
W sytuacji, gdy z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty zawieraj± dane w innych walutach ni¿ okre¶lono to w tre¶ci SIWZ, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia w procedurze oceny spe³nienia warunku udzia³y w postêpowaniu. Jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmuje ¶redni kurs NBP z dnia og³oszenia w BZP. Je¿eli w dniu og³oszenia w BZP kurs danej waluty nie by³ og³aszany przez NPB, obowi±zuje kurs og³oszony bezpo¶rednio przed og³oszeniem w BZP.
W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej, przez kilku wykonawców na podstawie art. 23 ustawy pzp warunek ten bêdzie oceniany poprzez sprawdzenie wykazania przez wykonawców realizacji, co najmniej jednej roboty budowlanej opisanej powy¿ej przez co najmniej jednego z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sytuacji, w której wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± wyka¿± siê wykonaniem 2 robót budowlanych o mniejszych kwotach, których suma przekracza zakre¶lony przez zamawiaj±cego pu³ap. Zasada obowi±zuje tak¿e w przypadku z³o¿enia oferty przez wykonawcê, który wyka¿e np. dwie realizacje na ³±czn± kwotê, gdzie ka¿da z nich nie przekracza za³o¿onego pu³apu warto¶ci 100 000,00 z³ brutto.
b) Osób:
Wykonawca musi wskazaæ osobê, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±c± siê kwalifikacjami zawodowymi i do¶wiadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona.
Osoba proponowana do pe³nienia funkcji - Kierownik Budowy
? wymagana liczba osób: 1 osoba
? minimalne kwalifikacje: osoba proponowana do pe³nienia funkcji Kierownika Budowy winna posiadaæ uprawnienia budowlane wymagane ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ;
UWAGA: dopuszcza siê kwalifikacje równowa¿ne, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskie oraz pañstwach Konfederacji Szwajcarskiej i EOG.
? do¶wiadczenie zawodowe: do¶wiadczenie w realizacji zadania w zakresie remontów cz±stkowych dróg o warto¶ci zadania minimum 100 000,00 z³ brutto, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót Drogowych lub Inspektora Nadzoru specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej.
W przypadku, gdy z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty zawieraj± dane w innych walutach ni¿ okre¶lono to w tre¶ci SIWZ, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia w procedurze oceny spe³nienia warunku udzia³y w postêpowaniu. Jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmuje ¶redni kurs NBP z dnia og³oszenia w BZP. Je¿eli w dniu og³oszenia w BZP kurs danej waluty nie by³ og³aszany przez NPB, obowi±zuje kurs og³oszony bezpo¶rednio przed og³oszeniem w BZP.
Co najmniej jeden z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± na podstawie art. 23 Pzp spe³nia wymaganie zakre¶lone w tym warunku.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
zamawiaj±cy nie ¿±da dokumentów potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z postêpowania
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a oceniona najwy¿ej, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów: a) wykazu robót remontowych budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty- zgodnie z za³±cznikiem nr 10 do SIWZ-orygina³ lub kopia dokumentu po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em, b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami- zgodnie z za³±cznikiem nr 11 do SIWZ-orygina³ lub kopia dokumentu po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Przyk³adowy druk o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych)
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018, poz. 110 t. j.).
Uwaga!
Wadium wnoszone w porêczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 5), nale¿y w formie orygina³u za³±czyæ do oferty. Z tre¶ci tych dokumentów musi wynikaæ bezwarunkowe i nieodwo³alne, (na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±) zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Wy¿ej wymienione gwarancje i porêczenia nie mog± wprowadzaæ ¿adnych dodatkowych warunków merytorycznych. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i porêczeñ musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu, co oznacza, ¿e dochodzenie roszczenia z tytu³u zap³aty wadium nie mo¿e byæ utrudnione, w szczególno¶ci poprzez rozumienie wa¿no¶ci gwarancji i porêczeñ w inny sposób ni¿ jako czas, w którym zaistnia³ którykolwiek z przypadków, o których mowa w art 46 ust 4a i 5 ustawy.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem przed up³ywem terminu sk³adania ofert na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Nr 93 1240 5732 1111 0010 1736 3825 Pekao S.A. O/Szyd³owiec w takim terminie, aby najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert - okre¶lonym w § 17 ust.1 SIWZ - ¶rodki finansowe z tytu³u wadium znajdowa³y siê na wskazanym wy¿ej rachunku Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadz±cego w/w rachunek.
4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaln± form± wadium zostanie wykluczony z postêpowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzucon±.
5. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami okre¶lonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych.
6. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium na ca³y okres zwi±zania ofert±, okre¶lony w §16
7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy:
1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa | 60,00 |
termin rozpoczêcia wykonywania robót | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1 Przewidywane zmiany umowy, ich zakres, charakter oraz warunki dokonywania tych zmian. 1.1 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ: a) zmiany ustalonych podwykonawców w sytuacjach, gdy dotychczasowy podwykonawca nie realizuje umowy w sposób nale¿yty, b±d¼ z przyczyn losowych nie mo¿e kontynuowaæ robót; b) wprowadzenia podwykonawcy do wykonania czê¶ci zamówienia w trakcie jego realizacji; c) zmiany ustalonego w umowie kierownika robót drogowych w uzasadnionych przypadkach. Nowy kierownik robót drogowych winien spe³niaæ warunki co najmniej takie jakie by³y postawione dla kierownika robót drogowych w specyfikacji (z uwzglêdnieniem do¶wiadczenia, za które na etapie oceny ofert otrzyma³ dodatkowe punkty); d) zmiany wynagrodzenia w przypadku rezygnacji z czê¶ci robót oraz zmiany ustawowej stawki podatku VAT; e) zmiany umowy w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy, f) zmiany tre¶ci umowy w przypadku zaistnienia omy³ki pisarskiej lub rachunkowej, a tak¿e w innych przypadkach wymienionych w art. 144 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-04-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z SZYD£OWCA
- Dostawa w formie leasingu fabrycznie nowego samochodu brygadowego typu wywrotka o masie ca³kowitej do 3,5T na potrzeby WGKiZD Urzêdu Miejskiego w Szyd³owcu
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miejskiego w Szyd³owcu
wiêcej: przetargi w Szyd³owcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cz±stkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i t³uczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bie¿±ce utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urz±dzeñ BRD i wiat przystankowych, których zarz±dc± jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnêtrznych o nawierzchni z kostki brukowej po³o¿onych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cz±stkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na czê¶ci
- Wykonanie remontów cz±stkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczañskiego z podzia³em na czê¶ci
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnêtrznych ci±gów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeñ (...)
wiêcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.