eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa środków czystości na potrzeby obiektów MOSiR Katowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-20

Katowice: dostawa środków czystości na potrzeby obiektów MOSiR Katowice
Numer ogłoszenia: 521472 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 53 55, 253 87 33, faks 32 253 87 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków czystości na potrzeby obiektów MOSiR Katowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 ustawy) dostawa, transport i rozładunek środków czystości na potrzeby obiektów MOSiR Katowice. Opis przedmiotu zamówienia 1)Wybielacz do tkanin białych, przeznaczony zarówno do prania ręcznego, jak i w pralkach, typu ACE lub równoważny o poj. 1 litr - ilość 100 szt 2)Papier toaletowy (big rolka) 1-warstwowy typu Jumbo szary lub równoważny, duże rolki - ilość 4200 rolek 3)Żel zapas do wc typu Bref lub równoważny o poj. 400 ml - ilość 100 szt 4)Płyn do mycia i dezynfekcji toalet oraz urządzeń sanitarnych typu Domestos lub równoważny o poj. 0,75 litra - ilość 650 sztuk 5)Kij do szczotki/mopa z gwintem plastikowy - ilość 50 sztuk 6)Kij do szczotki z gwintem drewniany - ilość 50 sztuk 7)Mop paskowy - końcówka - ilość 200 sztuk 8)Krążek WC antyodor, zapachowy służący do neutralizacji przykrych zapachów w pomieszczeniach WC - ilość 1000 sztuk 9)Kostka zapachowa do WC w koszyczku, typu Generał lub równoważna - ilość 250 sztuk 10)Kostka do spłuczki cytrynowa typu Generał lub równoważna - ilość 180 sztuk 11)Miotła do zamiatania - końcówka drewniana 30cm - ilość 40 sztuk 12)Miotła do zamiatania - końcówka drewniana 40cm - ilość 20 sztuk 13)Środek do czyszczenia urządzeń sanitarnych typu Lizo max lub równoważny o poj. 1 litra - ilość 40 szt 14)Mleczko czyszczące cytrynowe typu CIF lub równoważne o poj 0,5 litra - ilość 350 sztuk 15)Mydło antybakteryjne w płynie o pojemności 5 litrów - ilość 200 sztuk 16)Papier toaletowy, małe rolki, kolor szary - ilość 3840 rolek 17)Płyn do mycia szyb spray typu Window lub równoważny o poj. 0,5 litra - ilość 60 szt 18)Płyn do mycia szyb zapas typu Window lub równoważny o poj. 0,5 litra - ilość 250 szt 19)Środek myjąco -dezynfekujący o gęstej konsystencji do WC typu Tytan lub równoważny o poj. 0,75 litra - ilość 250 szt 20)Proszek do prania tkanin białych typu E lub równoważny opak. 400g - ilość 120 szt 21)Proszek do szorowania typu Ajax lub równoważny o poj. 500g - ilość 30 szt 22)Pojedyncze ręczniki papierowe 2-warstwowe, kolor biały, do podajników typu Z-Z, pakowane po 3000 listków - ilość 200 kartonów 23)Ręczniki kuchenne papierowe, kolor biały typu soft&easy lub równoważne pakowane po 2 rolki - ilość 75 opakowań 24)Preparat typu Sidolux lub równoważny do pielęgnacji podłóg, nadający połysk powierzchniom z linoleum, PCV, lastriko itp., odporny na ścieranie, o poj. 1 litra - ilość 80 szt 25)Szczotka do szorowania ryżowa ręczna typu Crawtico lub równoważna - ilość 10 szt 26)Szczotka do szorowania ryżowa na kij typu Crawtico lub równoważna - ilość 20 szt 27)Ścierka bawełniana do podłogi biała 50x60 cm - ilość 300 szt 28)Ścierka tetrowa 60x80 cm - ilość 1000 szt 29)Środek w postaci koncentratu myjąco-dezynfekujący do sanitariatów o poj. 1 litra typu VC 120 Pikasat lub równoważny - ilość 520 szt 30)Środek w postaci koncentratu do czyszczenia podłóg z linoleum i PCV typu VC 242 Brudpur lub równoważny o poj. 1 l - ilość 550 szt 31)Środek czyszczący w postaci koncentratu do gruntownego mycia mocno zabrudzonych powierzchni,typu VC 150 Grundpur lub równoważny o poj. 1 l - ilość 600 szt 32)Wiadro plastikowe 15 litrowe - ilość 15 szt 33)Wiadro plastikowe 15 litrowe z wyciskaczem - ilość 20 szt 34)Worki 35 l wzmocnione pakowane po 50 szt./rolka - ilość 320 rolek 35)Worki 60 l wzmocnione pakowane po 50szt/rolka - ilość 750 rolek 36)Worki 120 l wzmocnione pakowane po 10 szt./rolka - ilość 150 rolek 37)Worki 160 l wzmocnione pakowane po 10 szt./rolka - ilość 900 rolek 38)Zmiotka + szufelka, plastikowe - ilość 70 kompletów 39)Rozpuszczalnik do past podłogowych, typu Cleanolux lub równoważny o poj. 0,5 litra - ilość 150 szt 40)Płyn do mycia naczyń o gęstej konsystencji typu Ludwik lub równoważny o poj. 1 litra - ilość 550 szt 41)Żel do udrażniania rur i dezynfekcji kratek ściekowych, syfonów oraz urządzeń sanitarnych, typu Kret lub równoważny o poj. 500ml. - ilość 70 szt 42)Ściągacz do szyb 35 cm - ilość 15 szt 43)Gąbka kuchenna, zmywak duży typu Jan Niezbędny (z jednej strony gąbka z drugiej szorstki zmywak) lub równoważna - ilość 200 szt 44)Rękawice gumowe mocne typu Paclan lub równoważne rozmiar S,M,L - ilość 500 par 45)Ścierka uniwersalna 51x37 cm typu Morana lub równoważna - ilość 60 szt Wszystkie wskazane nazwy rodzajowe należy rozumieć jako określenie wymaganych właściwości i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych o parametrach i właściwościach nie gorszych niż te, którymi charakteryzują się środki wymienione powyżej z nazwy, jednakże w takim przypadku na Wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia, iż oferowany środek jest równoważny do wymaganego w SIWZ poprzez przedstawienie karty charakterystyki oferowanego produktu. Podane ilości środków są wielkością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obniżenia wielkości zakupu. Obniżenie wielkości zakupu nie powoduje dla Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie dokonane dostawy. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie sukcesywnie jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu w terminie do dwóch dni roboczych od dnia otrzymania faksem zlecenia od Zamawiającego na niżej podane obiekty na terenie miasta Katowice : 1)Kemping 215 przy ulicy Trzech Stawów 23 2)Ośrodek rekreacyjno-wypoczynkowy Bugla, ul. Żeliwna 26d 3)Ośrodek rekreacyjno-wypoczynkowy Rolna, ul. Nasypowa 65 4)Ośrodek rekreacyjno-wypoczynkowy Zadole, ul. Wczasowa 8 5)Hala Sportowa JÓZEFOWSKA ul. Józefowska 40 6)Ośrodek Sportowy SŁOWIAN ul. 1 Maja 99 7)Lodowisko JANTOR ul. Nałkowskiej 11 8)Boisko Sportowe RAPID ul. Grażyńskiego 51 9)Hala Sportowa KOLEJARZ i Boisko ul. Alfreda 1 10)Boisko Sportowe przy ul. Boya Żeleńskiego 96 C 11)Ośrodek Sportowy SZOPIENICE ul. 11 Listopada 16 12)Stadion Miejski ul. Bukowa 1 13)Obiekt Sportowy PODLESIANKA ul. Sołtysia 25 14)Ośrodek Sportowy HETMAN ul. Siwka 6 15)magazyn MOSiR Katowice Aleja Korfantego 35 Zamawiający każdorazowo określi faksem ilość i rodzaj produktów oraz poda miejsce dostawy. Dostawa towaru na obiekty o których mowa wyżej odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Miejscem dostawy jest każdorazowo portiernia obiektu, zaś w przypadku lokalizacji Magazyn przy Alei Korfantego 35 jest to miejsce - magazyn wskazane przez pracownika Zamawiającego. Termin przydatności do użycia dostarczonych środków nie może być krótszy niż jeden miesiąc. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość środków objętych niniejszą umową. Dostawy będą odbywać się w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 8.00 do 14.00. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do : -dostarczania środków w oryginalnych, fabrycznie zamkniętych opakowaniach z datą ważności. -posiadania w okresie realizacji umowy aktualnie wymaganych prawem pozwoleń, kart charakterystyki dopuszczających oferowane środki do powszechnego użytku oraz innych dokumentów np. atesty PZH. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów o których mowa wyżej. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00 - Mydło 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.43.30 - Wiadra 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 39.81.30.00 - Pasty i proszki czyszczące 18.14.10.00 - Rękawice robocze 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunku odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    karty charakterystyki oferowanego równoważnego produktu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 2.oświadczenie Wykonawcy, o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. 3.Oferty wspólne: 1.W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3.Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w punkcie 18 ppkt 3 litery a-b SIWZ muszą przedstawić dla każdego z partnerów Konsorcjum lub wspólników spółki osobno. 4.Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana treści umowy 1)zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2)Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: a)zaistnienia nadzwyczajnej okoliczności której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy wynikającej z potrzeby zmiany a zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b)ustawowej zmiany przepisów ustalających wysokość stawek podatku VAT Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekrecji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice pokój numer 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice pokój numer 8-sekretariat Ośrodka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Wybrany wykonawca winien w ciągu 5 dni skontaktować się z zamawiającym, w celu dokonania niezbędnych uzgodnień 2. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy muszą dostarczyć: -konsorcja: umowę konsorcjum, określając sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania dla każdego z członków konsorcjum przy realizacji zamówienia, sposób rozliczania się w przypadku wygrania przetargu, czas trwania oraz sposób rozwiązania. - spółka cywilna: kopię umowy spółki cywilnej. 3. Zawarcie umowy, którą przygotuje Zamawiający, nastąpi w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 Ustawy, a nie później niż przed upływem terminu związania ofertą z zastrzeżeniem art. 94 ust. 4. W przypadku, gdy osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań (podpisania umowy) w imieniu Wykonawcy są ograniczone przepisami prawa, wówczas przed podpisaniem umowy wykonawca winien przedstawić odpowiedni dokument upoważniający te osoby do zaciągania zobowiązań na kwotę co najmniej równą cenie ofertowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.