To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-11
Gdynia: Obsługa Urzędu Miasta Gdyni w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów na zagraniczne przewozy pasażerskie oraz krajowe przewozy lotnicze
Numer ogłoszenia: 52149 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27187 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Urzędu Miasta Gdyni w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów na zagraniczne przewozy pasażerskie oraz krajowe przewozy lotnicze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres usług będących przedmiotem zamówienia obejmuje: a) rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów: lotniczych w komunikacji zagranicznej i krajowej (w tym tanich linii lotniczych), promowych w komunikacji zagranicznej, kolejowych w komunikacji zagranicznej i autokarowych w komunikacji zagranicznej; b) wyszukiwanie połączenia optymalnego pod względem ceny oraz czasu trwania podróży i przedstawianie Zamawiającemu różnych wariantów połączenia (w tym na życzenie Zamawiającego połączeń tanimi liniami lotniczymi) w czasie nie dłuższym niż dwie godziny, z uwzględnieniem najkorzystniejszej na rynku ceny oraz promocji, w klasach wskazanych przez Zamawiającego; c) zakup biletów zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego na podstawie zamówień przekazywanych Wykonawcy pocztą elektroniczną lub telefonicznie; wybór formy przekazywanych zamówień należał będzie do Zamawiającego; d) możliwość całodobowej rezerwacji i wykupu biletów przez siedem dni w tygodniu, w tym w dni świąteczne; e) możliwość całodobowego telefonicznego kontaktu pracownika Zamawiającego z pracownikiem Wykonawcy przez cały okres trwania podróży zagranicznej, przez siedem dni w tygodniu, w tym w dni świąteczne; f) informowanie Zamawiającego o zbliżających się terminach wykupu biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach, a także o każdej zmianie ceny zarezerwowanego połączenia; g) informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach godzin wyjazdu i przyjazdu dotyczących zamówionych biletów; h) informowanie Zamawiającego o konieczności spełniania szczególnych warunków jakie musi spełnić osoba wjeżdżająca na terytorium danego państwa docelowego, takich jak wizy, obowiązkowe szczepienia, itp.; i) bezpłatne dostarczanie biletów do siedziby Zamawiającego lub do miejsca ustalanego każdorazowo przez Strony; Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia biletów elektronicznych lub papierowych w zależności od przyjętej przez przewoźnika formy sprzedaży; j) obsługę programów partnerskich oferowanych przez linie lotnicze; k) przejęcie obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do przewoźników, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacji dotyczących przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u Wykonawcy, a w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych. 2. Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany jest stosować przy sprzedaży biletów minimalne ceny dostępne w danym terminie na danej trasie, z zachowaniem uczciwości handlowej; b) wszystkie dane zawarte w bilecie elektronicznym dostarczonym przez Wykonawcę Zamawiającemu będą identyczne z odpowiednimi danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie rezerwacyjnym Przewoźnika za pośrednictwem Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS), użytkowanego przez Wykonawcę; c) zakazane jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian biletu elektronicznego wygenerowanego za pośrednictwem GDS; d) bilety elektroniczne będą przekazywane na adres poczty elektronicznej określonej przez Zamawiającego bezpośrednio z terminala GDS użytkowanego przez Wykonawcę; e) Zamawiający ma prawo do weryfikacji propozycji lotów; w razie udowodnienia przez Zamawiającego istnienia wariantu podróży zawierającego niższą cenę niż oferowana przez Wykonawcę, Wykonawca pokryje różnicę w cenie biletów i dodatkowo zapłaci karę umowną w wysokości 20% wartości biletów, których przedmiotowy przypadek dotyczy; f) Wykonawca zapewni Zamawiającemu odprawy on-line; g) usługi świadczone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia muszą spełniać zasady IATA (Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego) w zakresie sprzedaży biletów lotniczych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FURNEL TRAVEL INTERNATIONAL, SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FURNEL TRAVEL INTERNATIONAL, SP. Z O.O.
- Furnel Travel International Sp. z o.o., ul. Kopernika 3, 00-367 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330097,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10,00
Oferta z najniższą ceną: 0,01 / Oferta z najwyższą ceną: 40,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.