To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-16
Szadek: Zakup i dostawy produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku
Przatówek1, 98-240 Szadek.
Numer ogłoszenia: 521548 - 2013; data zamieszczenia: 16.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 503040 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Przatówek 1, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 675 12 29, faks 43 675 12 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka pomocy społecznej powiatu.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawy produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku Przatówek1, 98-240 Szadek..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy: Zakupu i dostawy produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku, Przatówek 1, 98-240 Szadek. Oznaczenie zadania za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15500000-3, 15555100-4 2. Artykuły mleczarskie, stanowiące przedmiot zamówienia muszą w pochodzić z bieżącej produkcji oraz utrzymywać ustalone standardy jakościowe. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (zakresu zamówienia) w przypadku konieczności zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu, stosownie do potrzeb Zamawiającego, jednak nie więcej niż 20 % wartości asortymentu objętego niniejszą umową, z zastrzeżeniem pkt 3 b. b) Zamawiający dopuszcza zmiany ilości poszczególnych rodzajów asortymentów, będących przedmiotem zamówienia w ten sposób, że Zamawiający może dokonać zmniejszenia ilości jednego asortymentu i zwiększenia ilości innego asortymentu pod warunkiem, że zachowana jest stałość cen wszystkich asortymentów objętych niniejszą umową przez cały okres jej obowiązywania, oraz pod warunkiem, że łączna wartość wszystkich zamówionych asortymentów nie przekroczy wartości przedmiotu umowy. 4. Pracownik Domu Pomocy Społecznej w Przatówku odpowiedzialny za składanie zamówień, zamawia określone ilości asortymentu potrzebne w określonych dniach tygodnia Zamówienie sporządzane jest w formie pisemnej i przesyłane do realizującego faksem, pocztą elektroniczną, w ustalony z Wykonawcą dzień tygodnia. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość stosowania zamówienia telefonicznego. 5. Wykonawca dowozi zamówioną na dany dzień ilość asortymentu do siedziby zamawiającego swoim środkiem transportu i na własny koszt w godzinach od: 700 - 1300. 6. Płatności za zamówiony towar dokonuje się przelewem w terminie 14 dni po otrzymaniu faktury. Wykonawca wystawia i doręcza Zamawiającemu fakturę za towar, najpóźniej dwa dni po jego dostarczeniu. 7. Wybór Wykonawcy nastąpi po zapoznaniu się z dokumentacją przetargową oferentów. 8. W wyborze oferty istotną będzie cena na wyszczególnione w poniższej tabeli artykuły: L.p Nazwa asortymentu Jednostka miary Szacunkowe zapotrzebowanie na artykuł w okresie trwania umowy 1 Jogurt naturalny kg 360,00 2 Jogurt owocowy kg 420,00 3 Kefir 1,5% kg 24,00 4 Masło 82 % tłuszczu kg 1 040,00 5 Maślanka naturalna litr 220,00 6 Mleko 2% litr 10 000,00 7 Serek homogenizowany smakowy kg 150,00 8 Ser twarogowy półtłusty kg 550,00 9 Ser twarogowy trzykrotnie mielony kg 30,00 10 Serek wiejski ziarnisty kg 200,00 11 Ser żółty twardy kg 130,00 12 Śmietana 18 % kg 340,00 13 Śmietana 30% kg 20,00 14 Lody śmietankowe, waniliowe litr 60,00 V. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.55.51.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W ŁASKU
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA W ŁASKU
- Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łasku, ul. Matejki 16, 98-100 Łask, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53017,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52950,90
Oferta z najniższą ceną: 52950,90 / Oferta z najwyższą ceną: 56873,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do Aresztu Śledczego w Katowicach
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.