eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławMonitoring z usługą sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości obiektu należącego do Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu położonego w Wałbrzychu przy ul. Wieniawskiego 7A

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-20

Wrocław: Monitoring z usługą sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości obiektu należącego do Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu położonego w Wałbrzychu przy ul. Wieniawskiego 7A
Numer ogłoszenia: 521550 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 494968 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 15/17, 50-044 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 372 37 28, faks 71 342 99 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring z usługą sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości obiektu należącego do Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu położonego w Wałbrzychu przy ul. Wieniawskiego 7A.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Powierzchnia wewnętrzna pozioma siedziby Zamawiającego DBG i TR w Wałbrzychu przy ul. Wieniawskiego 7A wg załącznika nr 5. 2. Powierzchnia wewnętrzna pionowa siedziby Zamawiającego DBG i TR w Wałbrzychu przy ul. Wieniawskiego 7A to 102,51 m2, w tym: a)okna dwu skrzydłowe podwójne 11 sztuk (34,32m2 ) b) okna trzy skrzydłowe pojedyncze 9 sztuk ( 42,12 m2 ) c) drzwi 10 sztuki ( 15,20 m2 ) d) drzwi wejściowe 1 sztuka ( 2,11 m2 ) e) drzwi wahadłowe podwójne 2 sztuki ( 6,22 m2 ) f) drzwi do kotłowni 1 sztuka (2,11 m2) 3. Powierzchnie wykładziny dywanowej 82,3 m2, w tym: a)pomieszczenia biurowe 82,3 m2 4.Wyposażenie łazienek: a) liczba umywalek 2 sztuk b)liczba sedesów 3 sztuk V. Zakres usług sprzątania i utrzymywania w ciągłej czystości siedziby Zamawiającego: 1.Zapewnianie na bieżąco wszelkich środków materiałowych, a w szczególności uzupełnianie w łazienkach papieru toaletowego o minimalnej gramaturze rolki 140 g, mydła w płynie, kostek dezynfekujących do muszli, papierowych ręczników do wycierania rąk, worków do koszy, wkładów zapachowych w automatycznych odświeżaczach powietrza. Zapewnianie środków czystości, posiadających stosowne atesty, potrzebnych do mycia i dezynfekowania wszelkiego rodzaju powierzchni (m.in. lastryko, parkiet, linoleum, panele podłogowe, płytki PCV, beton, kamień) i umożliwiających czyszczenie powierzchni biurowych, łazienek, luster, balustrad, utrzymywanie w czystości, odśnieżanie i posypanie solą i piaskiem dostarczonym przez wykonawcę i na jego koszt (wraz z wywozem śniegu, liści, śmieci powstałych w trakcie zamiatania) terenu o pow. utwardzonej w około budynków Oddziału DBG i TR w Wałbrzychu (parkingi, drogi, chodniki). Powierzchnia terenów zewnętrznych wynosi odpowiednio Teren utwardzony : 160 m2, Trawnik: 473 m2 . 2.Zmywanie posadzek twardych w całym obiekcie ( wg załącznika nr 5 ). 3.Codzienne odkurzanie powierzchni dywanowych w całym obiekcie. 4.Mycie i dezynfekowanie łazienek i innych powierzchni obiektu ( wg załącznika nr 5 ). 5.Codzienne usuwanie śmieci i wymiana plastikowych worków na śmieci worki o pojemności 35 l. 6. Bieżące ścieranie kurzu z mebli. 7. Zapewnienie w przypadku zaginięcia lub uszkodzenia: papiernic do łazienek, dozowników do mydła, koszy na śmieci, szczotki do WC ( wymienione elementy stają się własnością Zamawiającego). 8. Bieżące uzupełnianie mydła w płynie w dozownikach, papieru toaletowego i ręczników papierowych w łazienkach do wycierania rąk. 9.Pranie wykładziny dywanowej raz w roku metodą na sucho. 10. Czyszczenie żaluzji pionowych i rolet raz w roku ( 54,41 m2 ). 11.Mycie okien dwa razy w roku. VI. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość osób do świadczenia usług sprzątania i utrzymywania w czystości tak, aby codziennie na bieżąco wykonywane zostawały wszelkie prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia. Czynności w zakresie sprzątania wykonywane będą przez wykonawcę jego środkami technicznymi i chemicznymi, tj. narzędzia, odkurzacze, szczotki, miotły, zmiotki, odzież ochronna, proszki, płyny, środki dezynfekująco zapachowe (papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, kostki sedesowe, odświeżacze powietrza), itp. Wykonawca wykonywać będzie powyższe czynności po godzinach pracy urzędu: od poniedziałku do piątku po godz. 15.30, lub w innych godzinach, gdy zajdzie taka konieczność. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w budynku aktualnie pracuje 7 osób. VII. Monitoring budynku DBG i TR Oddział w Wałbrzychu ul. Wieniawskiego 7a Zakres prac: Termin wykonania zamówienia: 01 styczeń 2013 r. 30.06.2013 r. Nadzór elektroniczny (monitorowanie) całodobowo we wszystkie dni tygodnia lokalnego systemu alarmowego obiektu siedziby. Pracownik ochrony musi posiadać umiejętność obsługi systemu telewizji dozorowej w obrębie obiektu, bieżącego monitorowania obrazu w trakcie służby oraz podjęcia właściwych działań w przypadku zaistnienia sytuacji tego wymagającej. Monitorowanie obiektu sprawowane będzie w każdy dzień roku całodobowo. Zamawiający może zmienić czas ochrony po wcześniejszym powiadomieniu. Powiadomienie o terminie i zakresie ochrony Zamawiający przekaże telefonicznie z minimum 3 dniowym uprzedzeniem. Obowiązkowy patrol grupy interwencyjnej obiektu wykonywany każdego dnia , minimum dwa razy w godzinach nocnych. W przypadku uruchomienia systemu alarmowego Wykonawca powinien zapewnić czas dojazdu patrolu grupy interwencyjnej do obiektu 5 minut w nocy. Zakres obowiązków w zakresie monitorowania obiektu: Zapewnienie sprawności elementów systemu alarmowego oraz urządzeń monitorujących poprzez: a) wykonywanie okresowych przeglądów, b) wykonywanie okresowych (co 3 miesiące) kontroli sprawności urządzeń zabezpieczających m. in. poprzez: sprawdzanie czujek przestrzennych, sprawdzanie działania sygnalizatorów, sprawdzanie fizycznego stanu instalacji, sprawdzanie działania przycisków napadowych, radiolinii, infolinii sprawdzanie działania urządzeń monitoringu, c) wymianę lub naprawę niesprawnych elementów technicznych systemu alarmowego na koszt własny. Wykonawca będzie ściśle współpracował z osobą upoważnioną przez zamawiającego w zakresie prawidłowej realizacji umowy., ochrona ( monitoring) budynku położonego przy ul. Wieniawskiego 7A( prowadzony będzie w każdy dzień roku całodobowo), pomoc w sytuacjach nadzwyczajnych: pożary, zagrożenie zdrowia i życia ludzi stosowanie się w tym zakresie do przepisów obowiązujących u Zamawiającego, w przypadku awarii, pożaru, włamania itp. natychmiastowe powiadomienie odpowiedniej służby (straży pożarnej, policji, pogotowia lub innych właściwych) oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, pisemne powiadamianie o wszelkich nieprawidłowości i zauważonych usterkach Zamawiającego, Zamawiający powierza a Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek strzeżenia mienia Zamawiającego na terenie obiektu przy ul. Wieniawskiego 7A w Wałbrzychu przed kradzieżą z włamaniem powodującym zniszczenie mienia Zamawiającego. Przez włamanie rozumie się bezprawne wtargnięcie do strzeżonego obiektu osób nieupoważnionych, pozostawiając ślady zaboru mienia, materiałów lub urządzeń będących przedmiotem strzeżenia. Poza faktem stwierdzenia zaboru mienia musi być stwierdzone, że sprawca działał z zewnątrz a nie był pracownikiem Zamawiającego. Stwierdzenie czy sprawca działał z zewnątrz ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego a mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie usługi dozorowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługwe Vicotel sp. z o.o., ul. Beethovena 1-2, 58-300 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14022,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14022,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14022,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.