Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-13
Opole: Malowanie pomieszczeń biurowych Prokuratury Okręgowej w Opolu
Numer ogłoszenia: 52162 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Opolu, ul. Reymonta 24, 45-066 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4001200, fax 077 4001282.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie pomieszczeń biurowych Prokuratury Okręgowej w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)malowanie pomieszczeń biurowych ok. 8000 m2 2) położenie gładzi gipsowych ok. 100 m2 3) położenie tynków organicznych na bazie żywicy syntetycznej z różnobarwnych kamieni o walorach tynku zmywalnego ok.120 m2 4) wykonanie posadzki z paneli podłogowych ok.21m2 Wykonawca zapewni również zaplecze logistyczne - przenoszenie, wynoszenie, wnoszenie mebli i innych urządzeń.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.80 - Powtórne malowanie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). nie podlegają wykluczeniu z postępowania; Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Formularz oferty, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 4) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu z podatkiem, wydane nie wcześniej niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 5) Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z płatnością składek, wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) Wykaz odpowiednio wykwalifikowanego personelu, w celu wykonania zamówienia zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej, w tym osób uprawnionych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Opolu, 45-066 Opole, ul. Reymonta 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Opolu, pokój nr 18..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 385 od km 70+430 do km 71+428
- Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 426 w miejscowości Strzelce Opolskie"
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Ścinka poboczy w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na zadania
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Dostawa akumulatorów do pojazdów oraz sprzętu wojskowego.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pracowni w szkołach Gminy Sulęczyno w ramach projektu "Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno"
- 32.2025 Wykonanie robót budowlanych dostosowujących w zakresie wskazań decyzji PINB we Wrocławiu i ekspertyzy p.poż.
- Zaprojektowanie, przebudowa, modernizacja i doposażenie Oddziału Wewnętrznego Szpitala Tucholskiego
- Odbudowa Świetlicy Wiejskiej i Ochotniczej Straży Pożarnej w Przyłęku
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej
więcej: Powtórne malowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.