To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-20
Lubsko: Udzielenie Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubsku Sp. z o.o. w Lubsku kredytu długoterminowego w wysokościn500.000,00 zł na realizację przebudowy palcu wewnętrznego.
Numer ogłoszenia: 521702 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 455020 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubsku sp. z o.o., ul. XX-lecia 3, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 068 4577700, faks 068 4577701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubsku Sp. z o.o. w Lubsku kredytu długoterminowego w wysokościn500.000,00 zł na realizację przebudowy palcu wewnętrznego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Lubsku Sp. z o.o. w Lubsku kredytu długoterminowego w wysokościn500.000,00 zł na realizację przebudowy palcu wewnętrznego wraz z odwodnieniem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ING BANK ŚLĄSKI S A ODDZIAŁ POZNAŃ
jakie przetargi wygrała firma
ING BANK ŚLĄSKI S A ODDZIAŁ POZNAŃ
- ING Bank Śląski S.A. Oddział w Poznaniu, ul. Piekary 7, 61-823 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58502,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58502,29
Oferta z najniższą ceną: 58502,29 / Oferta z najwyższą ceną: 58502,29
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Siedleckiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Siedleckiego w okresie od 23.08.2024 roku do 22.08.2028 roku
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego w łącznej kwocie 3 386 553,00 zł
- Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 5 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
- Kredyt długoterminowy w kwocie 2 000 000,00 zł, na pokrycie występującego w trakcie roku planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją zadania inwestycyjnego.
- udzielenie i obsługę kredytu w kwocie 1.987.746,50 zł złotych
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.