eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskRoboty czerpalno-refulacyjne oraz czerpalne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-21

Słupsk: Roboty czerpalno-refulacyjne oraz czerpalne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 52174 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Słupsku , Al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428406, faks 059 8428406, 8412443.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty czerpalno-refulacyjne oraz czerpalne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty czerpalno-refulacyjne oraz czerpalne na terenach administrowanych przez Urząd Morski w Słupsku w 2012 roku, w łącznej ilości szacunkowej około 230 000 m3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z przepisami art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. Kwoty wadium dla poszczególnych zadań wynoszą odpowiednio: 1. zadanie nr 1 - 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); 2. zadanie nr 2 - 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 3. zadanie nr 3 - 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych); 4. zadanie nr 4 - 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych); 5. zadanie nr 5 - 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych); 6. zadanie nr 6 - 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych); 7. zadanie nr 7 - 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: 1. w przypadku składania oferty tylko na jedno lub dwa zadania spośród zadań 1, 2 i 3 - co najmniej jedną pogłębiarką do wykonywania robót czerpalno-refulacyjnych, 2. w przypadku składania oferty tylko na jedno lub dwa zadania spośród zadań 4, 5, 6 i 7 - co najmniej jedną pogłębiarką do wykonywania robót czerpalnych, 3. w przypadku składania oferty na realizację więcej niż dwóch zadań spośród zadań 1, 2 i 3 - minimum dwoma pogłębiarkami do wykonywania robót czerpalno-refulacyjnych, 4. w przypadku składania oferty na realizację więcej niż dwóch zadań spośród zadań 4, 5, 6 i 7 - minimum dwoma pogłębiarkami do wykonywania robót czerpalnych, 5. przy składaniu oferty na realizację zadania 1 Wykonawca powinien dysponować pogłębiarką do wykonywania robót czerpalno-refulacyjnych o zanurzeniu nie większym niż 3 m, 6. przy składaniu oferty na realizację zadania 4 powinien dysponować pogłębiarką do wykonywania robót czerpalnych o zanurzeniu nie większym niż 3 m;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie: 1. cen brutto realizacji robót na skutek zmiany obowiązującego podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny wg obowiązujących stawek podatku VAT, przy czym ceny netto są stałe przez cały okres obowiązywania umowy, 2. przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o termin, w którym stwierdzi się niekorzystne warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót czerpalno-refulacyjnych lub czerpalnych. Zamawiający za niekorzystne warunki pogodowe uznaje warunki, gdy siła wiatru z kierunków od strony morza (tj. zachodnich poprzez północne do wschodnich) przekraczać będzie 40 B (siła wiatru wg informacji zapisanej w dzienniku portowym bosmanatu portu) - dot. zadań 1, 2, 3, 6. 3. przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o termin, w którym stwierdzi się niekorzystne warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie robót czerpalnych. Zamawiający za niekorzystne warunki pogodowe uznaje warunki, gdy siła wiatru z kierunków od strony morza (tj. zachodnich poprzez północne do wschodnich) przekraczać będzie 40 B (siła wiatru wg informacji zapisanej w dzienniku portowym bosmanatu portu) lub utrzymywanie się temperatury minusowej, która z uwagi na zalodzenie spowoduje brak możliwości wykonania przedmiotu umowy (stan zalodzenia jednostki oraz stan zalodzenia akwenu na którym będą prowadzone prace potwierdzany będzie przez pracowników bosmanatu portu) - dot. zadań 4, 5, 7.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Słupsku, al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, pok. nr 22 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Morski w Słupsku, al. Sienkiewicza 18, 76-200 Słupsk, pok. nr 20 (I piętro, Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - roboty czerpalno-refulacyjne w Porcie Łeba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Reda Portu Łeba - I etap (50 000 m3) - termin wykonania: od dnia podpisania umowy do dnia 15.06.2012 r. II etap (35 000 m3) - termin wykonania: od dnia 03.09.2012r. do 21.12.2012 r. Łącznie 85 000 m3 - czerpanie, a następnie refulacja urobku na plażę rurociągiem ułożonym na lądzie o wydolności tłoczenia na odległość do 3,0 km od portu lub rurociągiem ułożonym w morzu, z pogłębiarki ustawionej wzdłuż brzegu, na odległość nie mniejszą niż 600 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - roboty czerpalno-refulacyjne w Porcie Ustka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Reda Portu Ustka - 23 000 m3 - czerpanie, a następnie refulacja urobku na plażę rurociągiem ułożonym na lądzie o wydolności tłoczenia na odległość do 3,0 km od portu lub rurociągiem ułożonym w morzu, z pogłębiarki ustawionej wzdłuż brzegu, na odległość nie mniejszą niż 600 m. Termin wykonania zadania: od dnia podpisania umowy do 15.06.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - roboty czerpalno-refulacyjne w Porcie Kołobrzeg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Reda Portu Kołobrzeg - 57 000 m3 - czerpanie, a następnie refulacja urobku na plażę rurociągiem ułożonym w morzu, z pogłębiarki ustawionej wzdłuż brzegu, na odległość nie mniejszą niż 600 m. Termin wykonania zadania: dnia podpisania umowy do 15.06.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - roboty czerpalne w Porcie Łeba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - kanał portowy oraz reda Portu Łeba - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu na odległość do 2 Mm o łącznej ilości szacunkowej 8 000 m3;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - roboty czerpalne w Porcie Ustka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 - kanał portowy Portu Ustka - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu na odległość do 3 Mm o łącznej ilości szacunkowej 12 000 m3;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - roboty czerpalne w Porcie Darłowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6 - kanał portowy oraz reda Portu Darłowo - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu na odległość do 3 Mm o łącznej ilości szacunkowej 25 000 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - roboty czerpalne w Porcie Kołobrzeg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 7 - kanał portowy Portu Kołobrzeg - czerpanie i wywóz urobku na klapowisko w morzu na odległość do 4,5 Mm o łącznej ilości szacunkowej 20 000 m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.