Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-14
Białystok: Wykonywanie prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku z okazji rocznic
oraz świąt państwowych, kościelnych i miejskich
Numer ogłoszenia: 52186 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku z okazji rocznic oraz świąt państwowych, kościelnych i miejskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie polega na wykonywaniu prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku z okazji rocznic oraz świąt państwowych, kościelnych i miejskich. 2. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) wykonywanie dekoracji podstawowych, wymienionych w zał. nr 1 do siwz, rozliczanych miesięczną ceną ryczałtową, w tym: a) zawieszanie, zdejmowanie i transport flag, b) transport i ustawianie bębnów do flag, c) magazynowanie około 20 000 szt. flag, około 300 szt. obejm na słupy oraz 18 szt. bębnów do flag, a także innych materiałów dekoracyjnych, przy czym flagi użyte do dekoracji każdorazowo przed złożeniem w magazynie winny być wysuszone i zwinięte na drzewiec, d) konserwację flag, tj. suszenie, drobne naprawy, zabezpieczanie przed zniszczeniem, e) konserwację bębnów, w tym malowanie wszystkich bębnów w terminie od dnia 15 do 30 kwietnia każdego roku trwania umowy, f) segregowanie flag polegające na wyeliminowaniu flag zabrudzonych, zniszczonych, z krzywymi drzewcami itp., g) prowadzenie aktualnego wykazu ilościowego wszystkich materiałów dekoracyjnych z uwzględnieniem materiałów wyeliminowanych- nienadających się do wyeksponowania, h) montaż około 200 szt. obejm dostarczonych przez Zamawiającego; 2) wykonywanie dekoracji dodatkowych, niewymienionych w zał. nr 1 do siwz, rozliczanych cenami jednostkowymi, w tym: a) małej dekoracji w ramach, której wchodzą następujące prace: - transport, ustawienie i udekorowanie flagami do 4 szt. bębnów, - transport i udekorowanie flagami do 100 szt. słupów oświetlenia ulicznego, - zdjęcie dekoracji i przywiezienie materiałów oraz elementów dekoracyjnych do magazynu, b) średniej dekoracji w ramach, której wchodzą następujące prace: - transport, ustawienie i udekorowanie flagami do 8 szt. bębnów, - transport i udekorowanie flagami do 500 szt. słupów oświetlenia ulicznego, - zdjęcie dekoracji i przywiezienie materiałów oraz elementów dekoracyjnych do magazynu, c) dużej dekoracji w ramach, której wchodzą następujące prace: - transport, ustawienie i udekorowanie flagami powyżej 8 szt. bębnów, - transport i udekorowanie flagami do 2 000 szt. słupów oświetlenia ulicznego, - zdjęcie dekoracji i przywiezienie materiałów oraz elementów dekoracyjnych do magazynu. 3. Dekoracje podstawowe należy wykonywać zgodnie z wykazem rocznic oraz świąt państwowych, kościelnych i miejskich, stanowiącym zał. nr 1 do siwz. 4. Przewiduje się następujące ilości dekoracji dodatkowych w okresie obowiązywania umowy: 1) mała dekoracja- 9 razy; 2) średnia dekoracja- 3 razy; 3) duża dekoracja- 3 razy. 5. Miejsce, zakres dekoracji, rodzaj flag, termin wykonania oraz demontaż dekoracji podstawowej lub dodatkowej Zamawiający każdorazowo zleci Wykonawcy protokołem konieczności lub telefonicznie. 6. W okresie między ekspozycjami Wykonawca zapewni zamknięte pomieszczenie magazynowe: ogrzane o powierzchni nie mniejszej niż 25 m2 oraz nieogrzane o powierzchni nie mniejszej niż 200 m2, przystosowane do przechowywania materiałów dekoracyjnych. Wykonawca będzie przechowywał wszystkie elementy dekoracji w posiadanym przez siebie pomieszczeniu i na własny koszt. 7. Wykonawca przetransportuje materiały i elementy dekoracyjne z ul. J. Kluka 36 w Białymstoku do swoich magazynów na własny koszt i własnym staraniem. 8. Wykonawca zobowiązuje się zachować gotowość do wykonania dekoracji i zapewnić całodobowy dyżur telefoniczny w dni robocze, w dni wolne od pracy oraz dni świąteczne. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia podanych w pkt 4 ilości dekoracji dodatkowych, w ramach ceny ofertowej. Zmiana ilości zamawianych usług nie powoduje wobec Zamawiającego żadnych konsekwencji prawno-finansowych.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00 - Inne usługi .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku PKO S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - wykonywanie prac związanych z dekoracjami miasta Białegostoku. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Białymstoku, Białystok, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem co najmniej 1 szt. pojazdu wyposażonego w podnośnik lub inne urządzenie, umożliwiającego zawieszenie flag na słupach oświetlenia ulicznego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w Sekcji III.4.2) tiret 2 oraz Sekcji III.4.4) tiret 1; 2) warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia- dokument określony w Sekcji III.4.1) tiret 1 powinien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w Sekcji III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z Wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów w trybie art. 26 ust. 2b ustawy winno być sporządzone zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu, który takie zobowiązanie podejmuje. 3. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda złożenia dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) tiret 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. 5. Dokument, o którym mowa w Sekcji III.4.3.1) tiret 1 lub zastępujący go dokument, o którym mowa w pkt 4, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej, Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Branickiego 9, pok. 120/1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku, 15-950 Białystok, ul. Branickiego 9, pok. 304.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa samochodu (mikrobusu) dziewięcioosobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Utrzymanie miejskich terenów zieleni w Białymstoku - Lawendowy Park Kieszonkowy
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA RADIA BIAŁYSTOK S.A. W LIKWIDACJI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 65 w m. Knyszyn
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 684 Bielsk Podlaski-Narew w km 25+000-27+400.
- Poprawa efektywności energetycznej Przedszkola Samorządowego nr 78 ul. Zagórna 2/3 - termomodernizacja i roboty ogólnobudowlane.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa najmu pralni kontenerowych
- Odławianie, przyjmowanie, przechowywanie i sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Opoczno
- Opracowanie cyfrowych transkrypcji i edycji nutowych dla źródeł muzyki polskiej - 10 części
- Modernizacja układów nawiewnych i wywiewnych w obiekcie Kompleksu Sportowego Basen i Hala przy ul. Wyspiańskiego 17 w Zielonej Górze
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
- wykonywanie robót górniczych.
więcej: Inne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.