To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-20
Płock: Dostawa papieru do drukarek i urządzeń kserograficznych dla potrzeb prokuratur okręgu płockiego
Numer ogłoszenia: 521900 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 471896 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Płocku, pl. Obrońców Warszawy 8, 09-404 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2674560, faks 024 2674580.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru do drukarek i urządzeń kserograficznych dla potrzeb prokuratur okręgu płockiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy papieru do drukarek i urządzeń kserograficznych dla potrzeb prokuratur okręgu płockiego. 2) Dostawa papieru powinna odbywać się na koszt własny Wykonawcy w terminie do 5 dni roboczych od chwili otrzymania zlecenia wraz z wniesieniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w następujących lokalizacjach: - Prokuratury Okręgowej w Płocku, Plac Obrońców Warszawy 8, 09-404 Płock; - Prokuratury Rejonowej w Ciechanowie, ul. Mikołajczyka 5, 06-400 Ciechanów; - Prokuratury Rejonowej w Gostyninie, ul. Wojska Polskiego 56, 09-500 Gostynin; - Prokuratury Rejonowej w Mławie, ul. Lelewela 4, 06-500 Mława; - Prokuratury Rejonowej w Płocku, Plac Obrońców Warszawy 8, 09-404 Płock; - Prokuratury Rejonowej w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk; - Prokuratury Rejonowej w Sierpcu, Plac Kardynała Wyszyńskiego 16, 09-200 Sierpc; - Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie, ul. 1 Maja 7, 96-500 Sochaczew; - Prokuratury Rejonowej w Żyrardowie, ul. 1 Maja 60, 96-300 Żyrardów. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące parametrów technicznych, zawarty jest w formularzu cenowym, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA
- PARTNER PREMIUM Salata spółka jawna, ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62169,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69352,86
Oferta z najniższą ceną: 69352,86 / Oferta z najwyższą ceną: 69352,86
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zakup licencji serwerowych, urządzeń typu access point oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Zakup wyposażenia wypożyczalni sprzętu ogrodowego i czyszczącego Część 1-3
- Wykonanie 25 sztuk audytów energetycznych budynków mieszkalnych w gospodarstwach domowych na terenie Gminy - Miasto Płock w ramach projektu pn.: ,,Mazowsze bez smogu"
- Remont kuchni w Zakładzie Karnym w Płocku
- Druk i opracowanie graficzne materiałów informacyjno-edukacyjnych dla mieszkańców Płocka
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-044/2025
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa artykułów biurowych do siedzib Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
- "Zakup i dostarczanie papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Powiatu Wieluńskiego i powiatowych osób prawnych."
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz niszczarek
- "Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych" Nr sprawy: 13/z/2025
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.