Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-06
Zamość: Świadczenie usług na rzecz Miasta Zamość w zakresie bieżącego utrzymania zieleni
Numer ogłoszenia: 52190 - 2009; data zamieszczenia: 06.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług na rzecz Miasta Zamość w zakresie bieżącego utrzymania zieleni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na rzecz Miasta Zamość w zakresie bieżącego utrzymania zieleni o łącznej powierzchni 68,9 ha z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1 o powierzchni 43,1 ha - objęte ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków województwa lubelskiego: 1)Park Miejski przy ul. Akademickiej wraz z przyległymi terenami zieleni o pow. 14,7ha w granicach: ul. Akademicka - ul. Kr. Jadwigi - teren OSiR - ul. Studzienna, 2)Planty wraz z przyległymi zieleńcami o pow.15,8ha w granicach: ul. Piłsudskiego - ul. Peowiaków - ul. Partyzantów - ul. Okopowa, ul. Łukasińskiego, 3)zieleń w obrębie Zespołu Staromiejskiego o pow.12,6ha w granicach: ul. Okopowa, Droga Męczenników Rotundy - ul. Szczebrzeska - ul.Podgroble - ul. Kr. Jadwigi wraz z zieleńcami na Rynku Wodnym, Rynku Solny, kwietnikiem na Rynku Wielkim, donicami i skrzyniami na Starówce, konstrukcjami kwietnikowymi. Zadanie nr 2 o ogólnej powierzchni 25,8 ha 1) teren wzdłuż rzeki Łabuńki na odcinku od ul. Okrzei - ul. Weteranów wraz z zieleńcem przy ul.Grunwaldzkiej i rzeki Topornicy od ul. Promiennej do budynków TBS o pow. - 19,6ha 2) zieleń osiedlowa - zieleńce zlokalizowane w różnych rejonach miasta o pow. - 6,2 ha, Rodzaj robót: 1)pielęgnacja trawników - wiosenne i jesienne wygrabienie liści oraz zgarnięcie w pryzmy, załadunek i wywóz tego samego dnia po wykonanych czynnościach, koszenie trawników na terenie płaskim i skarpach kosiarkami mechanicznymi spalinowymi z taką częstotliwością, aby wysokość trawy nie przekraczała 10cm, niezwłoczne zebranie i usunięcie skoszonych traw, obcinanie brzegów trawnika ze zgrabieniem darni i wywóz tego samego dnia po wykonanej pracy, odtworzenie trawnika w miejscach zniszczonych, rozgarnięcie kretowisk na trawnikach, 2)cięcia sanitarne, prześwietlające oraz ciecia techniczne drzew - usunięcie gałęzi lub konarów (jednorazowo do 15% żywej masy), zabezpieczenie grubszych ran preparatem specjalistycznym, wywóz biomasy w dniu wykonania zabiegu, 3)wycinka drzew - usuwanie drzew i krzewów obumarłych, wywróconych, zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia wraz z frezowaniem pni na gł.15cm, wywozem biomasy oraz zasypaniem miejsca po frezowaniu ziemią urodzajną i wysiew trawy, pocięcie pnia i konarów na kloce opałowe, a następnie rozliczenie się z pozyskanego drewna, 4)formowanie żywopłotów - przycinanie i kształtowanie całej powierzchni zielonej, cięcia sanitarne (usunięcie pędów uszkodzonych, chorych, suchych), cięcia odmładzające krzewów (usuwanie starych, najgrubszych gałęzi, pędów krzyżujących się i nadmiernie zagęszczonych) oraz z usunięcie ściętych pędów, wygrabienie i wywóz liści, pielenie wraz z zabraniem chwastów, zabezpieczenie roślin wieloletnich przed okresem zimowym, 5)pielęgnacja roślin i utrzymanie donic i skrzyń, transport donic i skrzyń z magazynu na wskazane miejsca na starówce, wypełnienie donic ziemią urodzajną, nawożenie nawozem wieloskładnikowym (zakup roślin oraz sadzenie zapewnia Zamawiający), podlewanie wodą w sposób zapewniający przesiąkanie bryły korzeniowej przy użyciu węża gumowego lub konewką z beczkowozu, spulchnianie gleby, odchwaszczanie, przycięcie kwiatostanów, nawożenie nawozem wieloskładnikowym, usunięcie starych kwiatów wraz z zebraniem i wywozem, przekopanie i zagrabienie kwietnika oraz wywóz zebranej masy tego samego dnia, oczyszczanie bruku wokół donic wraz z wywozem zanieczyszczeń 6)sadzenie kwiatów sezonowych na rabatach, w donicach, skrzyniach, konstrukcjach kwietnikowych - przygotowanie gruntu, wyznaczenie miejsc sadzenia, doniesienie roślin (materiał wykonawcy) wybicie roślin z doniczek, nawożenie nawozem wieloskładnikowym, posadzenie, podlewanie wodą w sposób zapewniający przesiąkanie bryły korzeniowej przy użyciu węża gumowego lub konewką z beczkowozu, spulchnianie gleby, odchwaszczanie, przycięcie kwiatostanów, usunięcie starych kwiatów wraz z zebraniem i wywozem, przekopanie i zagrabienie kwietnika oraz wywóz zebranej masy tego samego dnia, 7)pielęgnacja kwietników bylinowych - przycięcie i usuwanie przekwitłych kwiatostanów, uzupełnienie brakujących kwiatów z uzupełnieniem ziemi oraz odcięciem darni, wyrównanie brzegów rabaty, podlewanie roślin, odchwaszczanie wraz zabraniem i wywozem chwastów, zabezpieczenie na zimę gałązkami z igliwia, 8)utrzymanie właściwego stanu dróg, ścieżek, alejek, urządzeń parkowych, parkingu, schodów - zamiatanie całej powierzchni wraz z wywozem zanieczyszczeń tego samego dnia, likwidacja śliskości na nawierzchni alejek (posypywanie piaskiem), usuwanie śniegu, 9)powierzchniowe oczyszczanie terenu - oczyszczanie terenu z gruzu, kamieni, gałęzi, liści i innych odpadów, opróżnianie koszy parkowych wraz z wywozem odpadów na wysypisko, ustawianie koszy przewróconych bądź przestawionych, ustawianie koszy dodatkowych zakupionych przez Zamawiającego, 10)konserwacja elementów małej architektury: ogrodzenie, schody, mosty, urządzenia napuszczające wodę do stawu parkowego, ławki parkowe, koszy na odpady i odchody psie, pomniki, place zabaw, 11)utrzymanie stawu parkowego: wiosenne oczyszczanie z liści, z odpadów komunalnych, stawu i doprowadzalnika wody, wapnowanie dna i skarp stawu, konserwacja urządzeń napuszczających wodę, napuszczenie wody i regulacja poziomu wody, utrzymanie we właściwym stanie lustra wody, 12)interwencyjne, niezależnie od zakresu prac wykonanie innych czynności związanych z utrzymaniem zieleni. Szczegółową ilość i rodzaj zawierają zakresy prac stanowiące załącznik nr 8 i nr 9..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki zawarte w art.22 pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 pzp. 2. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: a) Wykonawca winien być firmą, osobą fizyczną lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania usług określonych w siwz, b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie - usługi podobne do przedmiotu zamówienia min. jedno zadanie o wartości co najmniej 60 000 zł. Przez podobne rozumie się usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartościom usług stanowiących przedmiot zamówienia . c) Wykonawca musi dysponować lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia - uprawnienia w zakresie pielęgnacji i konserwacji zieleni. d) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 50.000 zł, e) Wykonawca nie może zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne odpowiednio na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (lub KRUS). f) Wykonawca powinien dysponować lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunków Oferent musi załączyć do oferty dokumenty wymagane w pkt VI SIWZ, na podstawie których zostanie dokonana ocena..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane: 1.formularz ofertowy wraz z wypełnionym kosztorysem - załącznik nr 1 do SIWZ, 2.oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 pzp. oraz oświadczenie, że oferent spełnia wymogi art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 6.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 3 do SIWZ, Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób, zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia. 7.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ Do wykazu należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli w w/w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował w wykonywaniu zamówienia. 8.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - min. jedno zadanie o wartości co najmniej 60 000 zł, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ, 9.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 10.polisę a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 50 000 zł, 11.aktualną decyzję, wydaną przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów lub umowę o współpracy z podmiotem uprawnionym 12.osoby, które będą wykonywać zamówienie Zadanie nr 1 winne spełniać wymagania określone w § 8 ust. 4 i § 13 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Dz. U. Nr 150, poz.1579), a w szczególności przedłożyć: świadectwo ukończenia szkoły średniej w zakresie pielęgnacji zieleni, albo dokumenty potwierdzające odbycie co najmniej 12 miesięcznej praktyki zawodowej przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków, albo zaświadczenie o kwalifikacjach wynikające z § 18 i § 20 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 55 z poźn. zm.) o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności. 13. oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 7 do SIWZ W przypadku oferty Konsorcjum, każdy z członków Konsorcjum powinien złożyć dokumenty wymienione w pkt 3 i 4 oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenie z art 22 ust. 1 Pzp członkowie Konsorcjum mogą złożyć razem lub oddzielnie. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 i 4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wyżej wymienione dokumenty są składane w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z nich przedkłada wszystkie dokumenty i oświadczenia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można także odebrać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, pokój nr 4..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość Sekretariat Prezydenta Miasta Zamość pokój nr 7 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Miejsce i termin otwarcia ofert: Urząd Miasta Zamość Wydział Gospodarki Mieszkaniowej, Ochrony Środowiska i Infrastruktury Komunalnej Rynek Wielki 3, 22-400 Zamość pokój nr 10 w dniu 17 marca 2009 r. o godz.12:00. Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami: Pani Małgorzata Strzępek - w zakresie procedury przetargowej tel. (084) 677-23-50, Pan Przemysław Kozłowski tel. 084 677-24-38, Pani Elżbieta Cis - w zakresie przedmiotu zamówienia tel.(084) 677-24-36..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 o powierzchni 43,1 ha - objęte ochroną konserwatorską poprzez wpis do rejestru zabytków województwa lubelskiego: 1)Park Miejski przy ul. Akademickiej wraz z przyległymi terenami zieleni o pow. 14,7ha w granicach: ul. Akademicka - ul. Kr. Jadwigi - teren OSiR - ul. Studzienna, 2)Planty wraz z przyległymi zieleńcami o pow.15,8ha w granicach: ul. Piłsudskiego - ul. Peowiaków - ul. Partyzantów - ul. Okopowa, ul. Łukasińskiego, 3)zieleń w obrębie Zespołu Staromiejskiego o pow.12,6ha w granicach: ul. Okopowa, Droga Męczenników Rotundy - ul. Szczebrzeska - ul.Podgroble - ul. Kr. Jadwigi wraz z zieleńcami na Rynku Wodnym, Rynku Solny, kwietnikiem na Rynku Wielkim, donicami i skrzyniami na Starówce, konstrukcjami kwietnikowymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 o ogólnej powierzchni 25,8 ha 1) teren wzdłuż rzeki Łabuńki na odcinku od ul. Okrzei - ul. Weteranów wraz z zieleńcem przy ul.Grunwaldzkiej i rzeki Topornicy od ul. Promiennej do budynków TBS o pow. - 19,6ha 2) zieleń osiedlowa - zieleńce zlokalizowane w różnych rejonach miasta o pow. - 6,2 ha,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa urządzenia grzewczo- chłodzącego dla procedur kardiochirurgicznych
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CIĄGU DROGI - DK 74/DK 17
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Renowacja schodów budynku Ratusza w Zamościu
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania budowy, przebudowy, remontu dróg pieszych i rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie miasta Zamość
- Usługa konserwacji, przeglądów oraz napraw awaryjnych w zakresie urządzeń i instalacji kotłowni gazowych, olejowych, kotłów warzelnych oraz parowych w zakresie 5 (pięciu) części.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów w okresie letnim i zimowym
- usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych na terenie Miasta Chorzowa o łącznej powierzchni ok. 9, 86 ha - zadanie podzielone na części
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem toalety, przystanków komunikacyjnych, koszy wolnostojących i koszeniem pasa drogowego
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.