To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-14
Toruń: Dostawa kserokopiarek dla sądów okręgu toruńskiego.
Numer ogłoszenia: 52192 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 248197 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Toruniu, ul. Piekary 51, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6105600, 6105665, faks 0-56 6105687.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kserokopiarek dla sądów okręgu toruńskiego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kserokopiarek wraz z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem wyznaczonych osób w zakresie ich obsługi oraz naprawami i przeglądami w okresie trwania gwarancji dla: a) Sądu Rejonowego w Brodnicy - szt. 1, b) Sądu Rejonowego w Chełmnie - szt. 1, c) Sądu Rejonowego w Grudziądzu - szt. 3, d) Sądu Rejonowego w Toruniu - szt. 3, e) Sądu Okręgowego w Toruniu - szt. 1. Wymienione powyżej sądy okręgu toruńskiego są zwane w dalszej części SIWZ użytkownikami urządzeń. 2. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia są: a) siedziba Sądu Rejonowego w Brodnicy, ul. Sądowa 5, b) siedziba Sądu Rejonowego w Chełmnie, ul. Toruńska 3, c) siedziba Sądu Rejonowego w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 19/23, d) siedziba Sądu Rejonowego w Toruniu, ul. Fosa Staromiejska 12/14, e) siedziba Sądu Okręgowego w Toruniu, ul. Piekary 51...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BIUROMAX - BALCER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "BIUROMAX - BALCER" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Biuromax-Balcer sp. z o.o., ul. Jagiellońska 103, 85-027 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77852,85
Oferta z najniższą ceną: 77852,85 / Oferta z najwyższą ceną: 132606,30
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 4 zadania
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku nr 8 przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu.
- Usługi przewozowe autokarami.
- Remont budynku magazynowego nr 56 w kompleksie wojskowym przy ul. Okólnej 37 w Toruniu.
- Świadczenie usług hotelarskich/restauracyjnych/najem sal konferencyjnych/usługi cateringu na potrzeby organizacji spotkań i konferencji przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu.
- Dostawa pomp insulinowych dla dorosłych.
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.