Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-10
Warszawa: P-3-LEKI-2015 na dostawę produktów leczniczych do przygotowania żywienia pozajelitowego
Numer ogłoszenia: 52206 - 2015; data zamieszczenia: 10.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" , ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inflancka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P-3-LEKI-2015 na dostawę produktów leczniczych do przygotowania żywienia pozajelitowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów leczniczych do przygotowania żywienia pozajelitowego, na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz produktów zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę leków w podziale na następujące części: Część 1: Żywienie pozajelitowe Część 2: Produkty lecznicze Część 3: Witamina B1 Wykonawca we własnym zakresie dostarczy określone niniejszą Specyfikacją produkty. Miejsce dostawy: Szpital Specjalistyczny Inflancka im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej SPZOZ, Warszawa, ul. Inflancka 6. Wielkość i asortyment dostaw w ramach poszczególnych części będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie. Dostawy muszą być realizowane odpowiednim środkiem transportu i zabezpieczone na czas transportu - zgodnie z wymaganiami dla poszczególnych produktów. Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu do Szpitala ani wjazdu na jego teren. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zapotrzebowania NA CITO w ciągu maksymalnie 6 godzin od złożenia zamówienia. Termin dostarczenia zamawianego towaru - maksymalnie do 24 godzin (1 dzień roboczy) od zgłoszenia (dopuszcza się składanie zamówienia w formie pisemnej, faxem lub przez telefon potwierdzony faxem). Minimalny okres ważności dostarczanych leków musi wynosić 12 miesięcy - od daty dostawy. Oprócz faktury VAT (dokument papierowy) musi być dostarczona na żądanie Zamawiającego płyta CD nagrana w systemie DATA FARM lub DR MALICKI. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Wykonawca może zaoferować wyłącznie produkty lecznicze dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 ze zm.). Dokumenty do wglądu na każde żądanie Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby medyczne, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) oraz zgodnie z przepisami ustawy Prawo Farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 ze zm.) i przepisami wykonawczymi do tych ustaw. Dokumenty do wglądu na każde żądanie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkt leczniczy z ulotką, etykietą sporządzoną w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest zaproponować produkt do przetargu zgodnie z jego aktualną rejestracją. W przypadku przewidywanego zakończenia rejestracji produktu leczniczego, Wykonawca zobowiązany jest umieszczać w swojej propozycji przetargowej produkt będący w stałej produkcji, zapewniając w ten sposób ciągłość dostaw. Jeżeli nie jest to możliwe, bezwzględnie dołączyć razem ze świadectwem rejestracji informacje o kończącej się dacie ważności rejestru.Należy dołączyć do oferty oświadczenie mówiące o spełnieniu warunku, że produkty lecznicze i wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 17. W przypadku zaoferowania suplementów diety - dokument, o którym mowa w art. 29 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r.,Nr 136, poz. 914 z późn. zm.),potwierdzający przyjęcie przez Głównego Inspektora sanitarnego powiadomienia o wprowadzeniu do obrotu oferowanego suplementu diety.- do wglądu na życzenie przez Zamawiającego W przypadku zaoferowania suplementów diety - Oświadczenie, że oferowane przez wykonawcę suplementy diety były lub nie były objęte postępowaniem wyjaśniającym Głównego Inspektora Sanitarnego, o którym mowa w art. 30 ust. 1 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 z późn. zm.), - do wglądu na życzenie przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga proponowania samych produktów leczniczych a w przypadku propozycji suplementu diety oświadczenia, iż dany preparat dostępny jest wyłącznie jako suplement diety, ponieważ na rynku brak jest odpowiednika o statusie produkt leczniczy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę suplementu diety, Wykonawca zobowiązany jest wpisać w formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ adnotację, że dany preparat jest suplementem diety. Warunki transportu zgodnie z Dobrą Praktyką Dystrybucji (DPD), w przypadku leku termolabilnego wydruk temperatury z transportu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o posiadaniu wiedzy i doświadczenia, niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o posiadaniu wiedzy i doświadczenia, niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o pozostawaniu w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację niniejszego zamówienia -
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty (według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ), formularz cenowy (według wzoru załącznik nr 2 do SIWZ), aktualne karty charakterystyki zaoferowanych produktów leczniczych (na płycie CD) (zalecany format PDF) - o ile dotyczy; oświadczenie, iż dany proponowany preparat dostępny jest wyłącznie jako suplement diety, ponieważ na rynku brak jest odpowiednika o statusie produkt leczniczy; oświadczenie mówiące o spełnieniu warunku, że produkty lecznicze i wyroby medyczne są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, ew. pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę; dokument potwierdzający zezwolenie na prowadzenie Hurtowni Farmaceutycznej w myśl Prawa Farmaceutycznego; Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art.26 ust. 2d
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Czas realizacji zamówień: CITO - 1
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiany stawki podatku VAT z tym, iż zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy brutto nie może ulec zmianie); terminu wykonania zamówienia (wydłużenie terminu zamówienia w przypadku nie wykorzystania wartości od dnia jej podpisania przez okres 12 miesięcy); zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów; zmian osób upoważnionych do kontaktów od obu stron umowy, zmiany ilości sztuk w opakowaniu/wielkości opakowania (inny sposób konfekcjonowania) z zachowaniem ogólnej (łącznej) zamawianej ilości danego towaru po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego, zmian produktów (nazwa katalogowa) lub wycofania z produkcji, zmiany daty obowiązywania umowy, w wyniku opóźnień związanych z czynnikami zewnętrznymi, na które Zamawiający nie miał wpływu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA
im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej
00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej Zakurzonej 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Żywienie pozajelitowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Żywienie pozajelitowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Czas realizacji zamówień: CITO - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty lecznicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Czas realizacji zamówień: CITO - 1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Witamina B1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Witamina B1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Czas realizacji zamówień: CITO - 1
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Mepolizumabum
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie XV
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.