Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-12-20
Bia³ystok: dostawa zastawek do implantacji przezskórnej, przezkoniuszkowej
Numer og³oszenia: 522134 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Bia³ymstoku , ul. Marii Sk³odowskiej - Curie 24A, 15-276 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7468000, faks 085 746 88 80.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.usk.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: dostawa zastawek do implantacji przezskórnej, przezkoniuszkowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa 3 szt. zastawek do implantacji przezskórnej, przezkoniuszkowej do Kliniki Kardiochirurgii USK w Bia³ymstoku.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.18.22.20 - Zastawki serca .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy w tym postêpowaniu nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wymagane jest o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu ( Za³±cznik nr 3). Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym posiadania wiedzy i do¶wiadczenia
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Ocena spe³nienia warunku zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w o¶wiadczeniu, dotycz±cym sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
Zamawiaj±cego. 1. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca winien za³±czyæ do oferty: a) o¶wiadczenie, ¿e oferowane wyroby medyczne zosta³y dopuszczone do obrotu i u¿ywania oraz posiadaj± aktualne dokumenty dopuszczaj±ce do obrotu i u¿ywania na zasadach okre¶lonych ustaw± o wyrobach medycznych (Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010, Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) (na formularzu ofertowym) - w przypadku sk³adania oferty na wyrób medyczny; Dokumenty zostan± przed³o¿one na ka¿de ¿±danie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie znajduje siê na formularzu ofertowym - Za³±cznik nr 2 b) katalogi/ prospekty techniczne oferowanego asortymentu Uwaga: W przypadku w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do za¿±dania instrukcji u¿ytkowania itp. potwierdzaj±cych spe³nianie parametrów/warunków, które zosta³y okre¶lone w Za³±czniku nr 1 oraz 1.1.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Upowa¿nienie (pe³nomocnictwo) do podpisania oferty, o ile upowa¿nienie to nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty (np. odpisu KRS). Pe³nomocnictwo winno byæ z³o¿one w oryginale lub po¶wiadczone notarialnie. 2. Wype³niony i podpisany formularz cenowy podany w Za³±czniku nr 1; 3. Wype³niony i podpisany formularz granicznych parametrów technicznych zgodnie z Za³±cznikiem nr 1.1. do niniejszej SIWZ . 4. Wype³niony i podpisany formularz ofertowy - Za³±cznik nr 2; 5. W przypadku, gdy ofertê sk³adaj± wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest za³±czenie dokumentu pe³nomocnictwa okre¶laj±cego zakres umocowania pe³nomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postêpowaniu lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w my¶l art. 23 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e Zamawiaj±cy przewidzia³ mo¿liwo¶æ dokonania takich zmian w og³oszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz okre¶li³ warunki takiej zmiany. Warunkami tymi, które przewidzia³ Zamawiaj±cy s±: a) zmniejszenie ceny okre¶lonej w umowie, wyd³u¿enie terminu p³atno¶ci, wyd³u¿enie terminu wa¿no¶ci oferowanego asortymentu - w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci wynikaj±cych z zasad funkcjonowania rynku takich jak np. zmniejszenie ceny producenckiej, udoskonalenie przedmiotu umowy; b) wyd³u¿enie okresu trwania umowy - w przypadku niewyczerpania ca³o¶ci asortymentu okre¶lonego w Za³±czniku nr 1; c) zmiana parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiana numeru katalogowego produktu b±d¼ nazwy w³asnej produktu, zmiana elementów sk³adowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupe³nienia lub wymiany - w przypadku, gdy wprowadzony zostanie na rynek produkt zmodyfikowany b±d¼ udoskonalony a w wyniku zmiany umowy mo¿liwe bêdzie podniesienie poziomu, jako¶ci zabiegów wykonywanych przez Zamawiaj±cego; d) zmiana terminu realizacji sukcesywnych dostaw - w przypadku zmiany organizacyjnej po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci w zakresie organizacji pracy Kliniki Kardiochirurgii. 2. Zmiany w tre¶ci niniejszej umowy, o których mowa w § 8 ust.1 wymagaj± zgody obu stron w formie pisemnej - w postaci aneksu - pod rygorem ich niewa¿no¶ci. 3. W nieprzewidzianych przypadkach braku objêtego umow± przedmiotu zamówienia dopuszcza siê za zgod± Zamawiaj±cego sprzeda¿ odpowiednika (produktu równowa¿nego, o nie gorszych parametrach technicznych) po cenie nie wy¿szej ni¿ cena zawarta w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: W siedzibie Zamawiaj±cego w Pokoju Zamówieñ Publicznych - pok. 28-budynek Administracji Szpitala.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.12.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiaj±cego w Pokoju Zamówieñ Publicznych - pok. 28-budynek Administracji Szpitala.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Wymiana dwóch kabin windowych wraz z niezbêdnymi pracami remontowymi w budynkach Wydzia³u Nauk o Edukacji i Wydzia³u Prawa
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Bia³ystok w 2025 - 2028 3 czê¶ci
- Dostawa oprogramowania systemowego do POZ
- Dostawa dwóch samochodów specjalnych typu bus z zabudow± biurow± oraz wyposa¿eniem
- Dostawa systemu minip³ytek do zakotwieñ ca³kowitych szczêki i ¿uchwy oraz materia³ów do odbudowy tkanki kostnej
- Budowa schodów zewnêtrznych z platform± dla osób niepe³nosprawnych do budynku niemieszkalnego wraz z przebudow± i zagospodarowaniem terenu na dzia³ce przy ul. Dojlidy Górne.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.