Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-13
Ruda Śląska: Wykonanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Rudzie Śląskiej w 2011r.
Numer ogłoszenia: 5222 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. , ul. 1 Maja 218, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2420133 w. 133, faks 032 2420881.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Rudzie Śląskiej w 2011r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Rudzie Śląskiej w 2011r. w zakresie: -okresowa kontrola techniczna przewodów kominowych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane.( Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 wraz z późniejszymi zmianami) -czyszczenie przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 24.08.1991r. o ochronie przeciwpożarowej (tekst jednolity Dz. U. z 2002r. Nr 147, poz. 1229 wraz z późniejszymi. zmianami) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych i norm przedmiotowych, w tym m. in. Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.04.2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. Nr 80 z 2006r. poz. 553). Usługi obejmują w skali rocznej czterokrotne czyszczenie przewodów dymowych, dwukrotne przewodów spalinowych i jednokrotne przewodów wentylacyjnych. Przez czyszczenie przewodu kominowego rozumie się oczyszczenie przewodu na całej jego długości użytkowej wraz z głowicami i nasadami oraz wybranie sadzy i jej wyniesienie na zewnątrz budynku. Przetargiem objętych jest pięć zadań dotyczących wykonania usług kominiarskich w zasobach zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o., a zlokalizowanych w pięciu Rejonach Eksploatacji Budynków zgodnie z załączonymi zestawieniami adresowymi budynków uwzględniającymi specyfikację przewodów kominowych i podłączeń. Zestawienia przedstawiono w załącznikach nr 3÷3d do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.63.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uzna złożone oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Pzp - wg wzoru w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej: -przy składaniu oferty częściowej dla maksymalnie 2 zadań wybranych spośród zadań składających się na przedmiot zamówienia - 1-o zamówienie o tożsamym charakterze do przedmiotu zamówienia tj. obejmujące wykonywanie usług w zakresie czyszczenia i okresowej kontroli przewodów kominowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Łączna wartość wykonanych usług, które zostaną wykazane nie może być mniejsza niż 50 000 zł brutto. -przy składaniu oferty dla 3-ech lub więcej zadań wybranych spośród zadań składających się na przedmiot zamówienia - 2-a zamówienia o tożsamym charakterze do przedmiotu zamówienia tj. obejmujące wykonywanie usług w zakresie czyszczenia i okresowej kontroli przewodów kominowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Łączna wartość wykonanych usług, które zostaną wykazane nie może być mniejsza niż 100 000 zł brutto. Weryfikację spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług oraz dokumentów od Zamawiających potwierdzających ich należyte wykonanie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uzna złożone oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Pzp - wg wzoru w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia mistrza kominiarskiego w ilości równej ilości zadań, na które zostanie złożona oferta tj.: -przy składaniu oferty na 1 zadanie - 1 mistrz kominiarski, -przy składaniu oferty na 2 zadania - 2 mistrzów kominiarskich, -przy składaniu oferty na 3 zadania - 3mistrzów kominiarskich, -przy składaniu oferty na 4 zadania - 4 mistrzów kominiarskich, -przy składaniu oferty na 5 zadań - 5 mistrzów kominiarskich, Weryfikację spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia musi wykazać, że posiada opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: -przy składaniu oferty częściowej dla maksymalnie 2 zadań wybranych spośród zadań składających się na przedmiot zamówienia - min. 100 000,00 zł -przy składaniu oferty dla 3-ech lub więcej zadań wybranych spośród zadań składających się na przedmiot zamówienia - min. 300 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Wypełniony (FORMULARZ OFERTOWY) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. -Wypełniony formularz (Kalkulacja ceny dla zadania nr .......) wg wzoru stanowiącego załączniki nr 2÷2d do SIWZ -Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. UWAGA 1: Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. UWAGA 2: W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 2. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych każda ze stron może wystąpić o zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1.zmiany danych adresowych Wykonawcy, 2.zmiany wysokości podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie 3.zmniejszenia ilości budynków zarządzanych przez Zamawiającego na skutek: a)wyłączenia budynków z użytkowania, b)zmiany własności nieruchomości lub zarządcy, 4.zmniejszenia ilości przewodów kominowych i podłączeń na skutek: wyłączenia z użytkowania przewodów kominowych i podłączeń
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpgm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest do odbioru w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 15 w godzinach pracy Zamawiającego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 20 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia i okresowej kontroli technicznej przewodów kominowych w budynkach zarządzanych - REB 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Eksploatacji Budynków nr 1 (dzielnica Ruda).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.63.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia i okresowej kontroli technicznej przewodów kominowych w budynkach zarządzanych - REB 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Eksploatacji Budynków nr 2 (dzielnice: Wirek, Bielszowice).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.91.50.00-4, 71.63.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia i okresowej kontroli technicznej przewodów kominowych w budynkach zarządzanych - REB 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Eksploatacji Budynków nr 3 (dzielnica Halemba).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.91.50.00-4, 71.63.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia i okresowej kontroli technicznej przewodów kominowych w budynkach zarządzanych - REB 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Eksploatacji Budynków nr 4 (dzielnice: Godula, Orzegów).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.63.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia i okresowej kontroli technicznej przewodów kominowych w budynkach zarządzanych - REB 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Eksploatacji Budynków nr 6 (dzielnice: Nowy Bytom, Chebzie).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.63.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Świadczenie usług w zakresie dzierżawy, okresowej wymiany, czyszczenia mat wejściowych dekontaminacyjnych w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych ( artykułów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr9 im. Wesołej Rodzinki w Rudzie Śląskiej
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych dla stołówki Szkoły Podstawowej nr 8 w Rudzie Śląskiej
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych typu papier toaletowy, ręczniki jednorazowe dla jednostek organizacyjnych Fundacji ,,Unia Bracka"
- Realizacja talonów dla osób korzystających z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usług kominiarskich stałych i dodatkowych oraz rocznych przeglądów przewodów kominowych w budynkach i lokalach komunalnych położonych w Zielonej Górze - administrowanych przez Zamawiającego
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych realizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie.
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Wykonanie kontroli okresowej rocznej i 5-letniej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku, budowli i instalacji, w budynkach zasobu mieszkaniowego Dzielnicy Ursynów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.