eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaWykonanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Rudzie Śląskiej w 2011r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-13

Ruda Śląska: Wykonanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Rudzie Śląskiej w 2011r.
Numer ogłoszenia: 5222 - 2011; data zamieszczenia: 13.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. , ul. 1 Maja 218, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2420133 w. 133, faks 032 2420881.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Rudzie Śląskiej w 2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Rudzie Śląskiej w 2011r. w zakresie: -okresowa kontrola techniczna przewodów kominowych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane.( Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 wraz z późniejszymi zmianami) -czyszczenie przewodów kominowych dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w oparciu o przepisy ustawy z dnia 24.08.1991r. o ochronie przeciwpożarowej (tekst jednolity Dz. U. z 2002r. Nr 147, poz. 1229 wraz z późniejszymi. zmianami) oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych i norm przedmiotowych, w tym m. in. Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21.04.2006r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz. U. Nr 80 z 2006r. poz. 553). Usługi obejmują w skali rocznej czterokrotne czyszczenie przewodów dymowych, dwukrotne przewodów spalinowych i jednokrotne przewodów wentylacyjnych. Przez czyszczenie przewodu kominowego rozumie się oczyszczenie przewodu na całej jego długości użytkowej wraz z głowicami i nasadami oraz wybranie sadzy i jej wyniesienie na zewnątrz budynku. Przetargiem objętych jest pięć zadań dotyczących wykonania usług kominiarskich w zasobach zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o., a zlokalizowanych w pięciu Rejonach Eksploatacji Budynków zgodnie z załączonymi zestawieniami adresowymi budynków uwzględniającymi specyfikację przewodów kominowych i podłączeń. Zestawienia przedstawiono w załącznikach nr 3÷3d do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.63.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uzna złożone oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Pzp - wg wzoru w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej: -przy składaniu oferty częściowej dla maksymalnie 2 zadań wybranych spośród zadań składających się na przedmiot zamówienia - 1-o zamówienie o tożsamym charakterze do przedmiotu zamówienia tj. obejmujące wykonywanie usług w zakresie czyszczenia i okresowej kontroli przewodów kominowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Łączna wartość wykonanych usług, które zostaną wykazane nie może być mniejsza niż 50 000 zł brutto. -przy składaniu oferty dla 3-ech lub więcej zadań wybranych spośród zadań składających się na przedmiot zamówienia - 2-a zamówienia o tożsamym charakterze do przedmiotu zamówienia tj. obejmujące wykonywanie usług w zakresie czyszczenia i okresowej kontroli przewodów kominowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Łączna wartość wykonanych usług, które zostaną wykazane nie może być mniejsza niż 100 000 zł brutto. Weryfikację spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług oraz dokumentów od Zamawiających potwierdzających ich należyte wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku uzna złożone oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Pzp - wg wzoru w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia mistrza kominiarskiego w ilości równej ilości zadań, na które zostanie złożona oferta tj.: -przy składaniu oferty na 1 zadanie - 1 mistrz kominiarski, -przy składaniu oferty na 2 zadania - 2 mistrzów kominiarskich, -przy składaniu oferty na 3 zadania - 3mistrzów kominiarskich, -przy składaniu oferty na 4 zadania - 4 mistrzów kominiarskich, -przy składaniu oferty na 5 zadań - 5 mistrzów kominiarskich, Weryfikację spełnienia warunku Zamawiający dokona na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o wykonanie zamówienia musi wykazać, że posiada opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: -przy składaniu oferty częściowej dla maksymalnie 2 zadań wybranych spośród zadań składających się na przedmiot zamówienia - min. 100 000,00 zł -przy składaniu oferty dla 3-ech lub więcej zadań wybranych spośród zadań składających się na przedmiot zamówienia - min. 300 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Wypełniony (FORMULARZ OFERTOWY) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. -Wypełniony formularz (Kalkulacja ceny dla zadania nr .......) wg wzoru stanowiącego załączniki nr 2÷2d do SIWZ -Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. UWAGA 1: Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. UWAGA 2: W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 2. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych każda ze stron może wystąpić o zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1.zmiany danych adresowych Wykonawcy, 2.zmiany wysokości podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia w wypadku ustawowych zmian w tym zakresie 3.zmniejszenia ilości budynków zarządzanych przez Zamawiającego na skutek: a)wyłączenia budynków z użytkowania, b)zmiany własności nieruchomości lub zarządcy, 4.zmniejszenia ilości przewodów kominowych i podłączeń na skutek: wyłączenia z użytkowania przewodów kominowych i podłączeń

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpgm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest do odbioru w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 15 w godzinach pracy Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 20 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia i okresowej kontroli technicznej przewodów kominowych w budynkach zarządzanych - REB 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Eksploatacji Budynków nr 1 (dzielnica Ruda).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia i okresowej kontroli technicznej przewodów kominowych w budynkach zarządzanych - REB 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Eksploatacji Budynków nr 2 (dzielnice: Wirek, Bielszowice).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.91.50.00-4, 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia i okresowej kontroli technicznej przewodów kominowych w budynkach zarządzanych - REB 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Eksploatacji Budynków nr 3 (dzielnica Halemba).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.91.50.00-4, 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia i okresowej kontroli technicznej przewodów kominowych w budynkach zarządzanych - REB 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Eksploatacji Budynków nr 4 (dzielnice: Godula, Orzegów).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie usług kominiarskich w zakresie czyszczenia i okresowej kontroli technicznej przewodów kominowych w budynkach zarządzanych - REB 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon Eksploatacji Budynków nr 6 (dzielnice: Nowy Bytom, Chebzie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4, 71.63.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.