eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad NoteciąBudowa Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Paterku - I etap wraz z finansowaniem, spłacana przez Zamawiającego przez okres 10 lat od zakończenia robót

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-13

Nakło nad Notecią: Budowa Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Paterku - I etap wraz z finansowaniem, spłacana przez Zamawiającego przez okres 10 lat od zakończenia robót
Numer ogłoszenia: 52254 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 235458 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, fax 052 3867981.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Paterku - I etap wraz z finansowaniem, spłacana przez Zamawiającego przez okres 10 lat od zakończenia robót.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz usługa w zakresie pośrednictwa finansowego. 1. Zakres robot budowlanych obejmuje wybudowanie obiektu dydaktycznego Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Paterku - I etap w technologii tradycyjnej udoskonalonej. Dane wskaźnikowe obiektu - I etap : kubatura 488,6 m sześć, powierzchnia użytkowa 1299,16 m kw. Cały obiekt dydaktyczny realizowany będzie w trzech etapach. Przetargiem objęta jest realizacja I etapu. Projektowany budynek jest obiektem niepodpiwniczonym , trzykondygnacyjnym ( w tym: poddasze użytkowe ) z dachem spadzistym. Budynek wyposażony będzie w instalację centralnego ogrzewania, która zostanie podłączona do istniejącej przy nowo budowanym budynku kotłowni zlokalizowanej w sali gimnastycznej Ponadto budynek należy wyposażyć w instalację zimnej wody, kanalizację sanitarną, instalację elektryczną zasilającą i odbiorczą, oświetleniową, dzwonkową, telefoniczną oraz instalację automatycznej sygnalizacji pożaru. oświetleniową 2. Usługa pośrednictwa finansowego polegająca na dokonaniu wykupu wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT. Wykup wierzytelności może być dokonany na następujących warunkach : a) wykup wierzytelności może być dokonany wyłącznie przez Bank w terminie nieprzekraczalnym 30 dni od odbioru końcowego wykonanych robót i złożenia u Zamawiającego faktury za wykonane roboty, b) spłata wykupionej przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 10 lat w ratach miesięcznych, c) odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy, d) rozpoczęcie spłaty nastąpi od dnia pierwszego następnego miesiąca po zakończeniu i odbiorze robót bez usterek., e) zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank. W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 20.06.2003r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2006566 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg ograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ISO Sp. z.o.o, ul. Lawendowa 3, 83-050 Kolbudy, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2608494.70
  • Oferta z najniższą ceną: 2608494.70 / oferta z najwyższą ceną: 3500900
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.