eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jankowice › Dostawa w miejsce wbudowania betonu, krawężników, betonitów i innych betonowych materiałów na potrzeby remontów w roku 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-13

Jankowice: Dostawa w miejsce wbudowania betonu, krawężników, betonitów i innych betonowych materiałów na potrzeby remontów w roku 2008
Numer ogłoszenia: 52264 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świerklany, ul. Świerklańska 54, 44-264 Jankowice, woj. śląskie, tel. 032 4327500, fax 032 4327509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierklany.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.swierklany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w miejsce wbudowania betonu, krawężników, betonitów i innych betonowych materiałów na potrzeby remontów w roku 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę w miejsce wbudowania: Beton B 15 - 100 m3; Krawężnik drogowy 100x30x15 - 1500 szt.; Krawężnik chodnikowy 100x20x6 - 300 szt.; Betonity drogowe 25x38x13 - 19000 szt.; Betonity fundamentowe 38x24x14 - 1000 szt.; Przepust drogowy zbrojony 800x1000 - 25 szt.; Rury betonowe kielichowe 400x1000 - 20 szt.; Wodościeki 30x30x10 - 3000 szt. Pod pojęciem - Dostawa W Miejsce Wbudowania- rozumie się przetransportowanie na koszt Wykonawcy materiału będącego przedmiotem zamówienia w czasie, ilości i miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Świerklany (koszt transportu winien zawierać się w cenie materiałów). Maksymalne zapotrzebowanie Zamawiającego w ciągu miesiąca: - do 25 m3 betonu; - do 450 szt. krawężników; - do 5 000 szt. betonitów - do 750 szt. wodościeków. Odbiór wyrobów następować będzie częściami. Każdorazowo o ilości odbieranych wyrobów ZAMAWIAJĄCY poinformuje WYKONAWCĘ z 3-dniowym wyprzedzeniem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.42.00 - Produkty betonowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.42.00 - Produkty betonowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Spełniać warunki udziału w niniejszym postępowaniu stosownie do art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie): a) Wykonać w okresie ostatnich 3 lat co najmniej dwóch dostaw (w przeciągu max 1 roku dla danego Zamawiającego) betonu i/lub krawężników i/lub betonitów i/lub przepustów drogowych i/lub rur betonowych i/lub wodościeków - o wartości minimum 30 000, 00 zł netto każda. Ocena zostanie dokonana na podstawie komisyjnego przeanalizowania dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. d) Wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełniania warunku dot. doświadczenia zawodowego, z których wynikałoby, że dostawy te zostały wykonane należycie. e) Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, iż poprzez odpowiednie odniesienie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swierklany.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świerklany ul. Świerklańska 54, 44 - 264 Jankowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Świerklany ul. Świerklańska 54, 44 - 264 Jankowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.