Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-14
Grodzisk Mazowiecki: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim. ZP-341/9/11
Numer ogłoszenia: 52289 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Grodzisk Mazowiecki , ul. Kościuszki 32A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7555146, faks 022 7555327.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim. ZP-341/9/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług medycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim, pakiet -ryczałtowa opieka medyczna obejmuje: a) opiekę internistyczną, opiekę lekarzy specjalistów, badania diagnostyczne oraz obowiązkowe badania z zakresu medycyny pracy (okresowe i kontrolne)- szczegółowy zakres usług określa załącznik nr l do SIWZ b) badania wstępne do pracy oraz badania kontrolne, okresowe dla pracowników na stanowiska: urzędnicze, kierownicze i robotnicze do 3m, wykonywane przez lekarzy medycyny pracy i lekarzy specjalistów - nie objętych pakietem. 2. Dodatkowe świadczenia nie wymienione w załączniku nr l nie będą brane pod uwagę przy wyborze oferty. Jeżeli oferowany zakres świadczeń nie będzie zgodny z wymaganiami zamawiającego, oferta zostanie odrzucona. 3. Miejsce świadczenia usług medycznych powinno znajdować na terenie miasta Grodzisk Mazowiecki. 4. Aktualna liczba pracowników: ogółem - 110 osób, w tym 64 kobiet. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby pracowników o ? 20%. 5. Wymagania dotyczące dostępności usług: a) w ciągu trzech dni w przypadku badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, b) w dniu zgłoszenia (bez uprzedniego ustalenia terminu wizyty) w każdym nagłym przypadku wymagającym interwencji lekarza, c) w ciągu jednego tygodnia: u specjalistów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00 - Usługi ochrony zdrowia 85.12.10.00 - Usługi medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnego w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) usługi medyczne dla co najmniej jednego zamawiającego, posiadającego minimum 100 pracowników oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały lub są wykonane należycie /referencja/; (zgodnego w treści z załącznikiem nr 4 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnego w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnego w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnego w treści z załącznikiem nr 3 do SIWZ);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Decyzję o wpisie do rejestru zakładów opieki zdrowotnej prowadzonego przez właściwego wojewodę zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2007 r. Nr 14, póz. 89, z późn. zm.),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grodzisk.pl i www.bip.grodzisk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim, 05-825 Grodzisk Mazowiecki,
ul. T. Kościuszki 32 A , woj. mazowieckie (pok. nr 206).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Notarialna Beata Kuczyńska - Notariusz Piotr Kuczyński - Notariusz Spółka cywilna ul. Bartniaka 12a 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- "Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego"
- "Odbudowa po pożarze i przywrócenie do stanu pierwotnego budynku Zespołu Szkół nr 1 w Grodzisku Mazowieckim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych
- USŁUGA TRANSPORTU MEDYCZNEGO AMBULANSEM TYPU S Z ZESPOŁEM WYJAZDOWYM SEKCJA
- świadczenie usług w zakresie medycyny pracy dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach w latach 2025-2026
- REALIZACJA USŁUG MEDYCZNYCH DLA FUNKCJONARIUSZY I PRACOWNIKÓW CYWILNYCH GARNIZONU POMORSKIEGO Z ZAKRESU MEDYCYNY PRACY
- ŚWIADCZENIE USŁUG Z ZAKRESU ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO SZKOLENIA WOJSKOWEGO, ZAJĘĆ SPORTOWYCH I INNYCH PRZEDSIĘWZIĘĆ SŁUŻBOWYCH DLA WOJSKOWEJ AKADEMII TECHNICZNEJ
- Zapewnienie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi w odniesieniu do pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni
więcej: Usługi ochrony zdrowia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.