To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-09
Kraków: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni
Numer ogłoszenia: 52294 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15300 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni zgodnie z formularzem asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ w podziale na 6 grup. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w poszczególnych grupach pod tabelami asortymentowo-cenowymi. 2. Wymagany okres ważności przedmiotu zamówienia w zakresie każdej grupy: min. 12 miesięcy od daty dostawy. 3. Zamawiający wymaga by na każdym opakowaniu zawarta była informacja o produkcie w języku polskim oraz informacja o okresie ważności przedmiotu zamówienia. 4. Wraz z realizacją pierwszej dostawy Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu instrukcji stosowania/użytkowania produktów z grupy 5 w języku polskim w formie papierowej (dotyczy poz. 1-3 grupa 5). 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości produktów, niż określone w załączniku nr 1 do SIWZ, w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Grupa 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sterigat Sp. z o. o., ul. Zaściankowa 50/1, 02-989 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53698,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52169,46
Oferta z najniższą ceną: 52169,46 / Oferta z najwyższą ceną: 74191,32
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Grupa 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sterigat Sp. z o. o., ul. Zaściankowa 50/1, 02-989 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58051,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63869,72
Oferta z najniższą ceną: 63869,72 / Oferta z najwyższą ceną: 63869,72
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Grupa 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Media-Med Sp. z o. o., ul. Promienistych 7, 31-481 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46651,68
Oferta z najniższą ceną: 46651,68 / Oferta z najwyższą ceną: 46651,68
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Grupa 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMED Biuro Techniczno - Handlowe, ul. Słowikowskiego 39, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50230,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50221,37
Oferta z najniższą ceną: 50221,37 / Oferta z najwyższą ceną: 50221,37
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Grupa 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 3M Poland Sp. z o. o., Al. Katowicka 117, Kajetany, 05-830 Nadarzyn, kraj/woj. mazowieckie.
- NETTLE S. A., ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20810,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23134,80
Oferta z najniższą ceną: 23134,80 / Oferta z najwyższą ceną: 23134,80
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia
- Dostawa myjni endoskopowej wraz z osprzętem do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o. o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji
- Dostawa sond do żywienia dojelitowego.
- Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, pomocy naukowych i wyposażenia do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. IN PLUS - podnoszenie jakości kształcenia podstawowego w Bilczy
- Dostawa wyrobów medycznych i sprzętu jednorazowego - części 1-3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.