To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-17
Katowice: USŁUGA GASTRONOMICZNA- ŚNIADANIA DLA GOŚCI DA 3 W KATOWICACH
DZP.381.59.2013.UG
Numer ogłoszenia: 523004 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 455012 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA GASTRONOMICZNA- ŚNIADANIA DLA GOŚCI DA 3 W KATOWICACH
DZP.381.59.2013.UG.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych w zakresie serwowania śniadań dla gości hotelowych w Domu Asystenta nr 3 przy ul. Paderewskiego 32 w Katowicach
1)Śniadania winny być wydawane codziennie przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 7.30 do 10.00, a w wyjątkowych wypadkach duże grupy, okres świąteczny, przygotowanie suchego prowiantu w uzgodnieniu z Zamawiającym.
2)Zasadą serwowania śniadań winna być forma szwedzkiego stołu - przykładowy zestaw Załącznik nr 2 do SIWZ- opis przedmiotu zamówienia. Wydawanie posiłków winno odbywać się w formie samoobsługi.
3) Przedmiot zamówienia winien być realizowany z należytą starannością, co oznacza zapewnienie wysokiej jakości posiłków świeże, urozmaicone, estetycznie podane zgodnie z obowiązującymi przepisami w kwestii żywienia zbiorowego.
4)Zamawiający dysponuje 100 miejscami hotelowymi w związku z tym Wykonawca winien być w gotowości do realizacji 100 śniadań dziennie. Informację o przewidywanej ilości gości hotelowych Wykonawca może uzyskać każdorazowo recepcji hotelu z 1-dniowym wyprzedzeniem. Recepcja hotelu udostępni w formie pisemnego wykazu informację o ilości zakwaterowanych gości z oznaczeniem numerów pokoi.
5)Maksymalna, przewidywana ilość śniadań na okres realizacji umowy określa się na 12.000 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania max. ilości śniadań podanej w umowie.
6)W celu realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający jako właściciel budynku DA-3 w Katowicach udostępni Wykonawcy w ww. budynku puste pomieszczenie nr 24 stanowiące zaplecze oraz salę konsumpcyjną o łącznej powierzchni 46 m2 wyposażone w instalacje: co, wod.- kan., en.elektryczną oraz wewnętrzną linię telefoniczną z możliwością uzyskania połączeń na zewnątrz za pośrednictwem centrali Zamawiającego.
7)UWAGA: Udostępnienie pomieszczenia odbywać się będzie w formie odpłatnej. Przy czym sposób udostępnienia, warunki, prawa i obowiązki stron uregulowane będą na podstawie odrębnej umowy, którą Zamawiający zobowiązuje się zawrzeć z Wykonawcą, któremu w wyniku postępowania zostanie udzielone zamówienie. ( wzór umowy Załącznik nr 6 do SIWZ-Umowa stanowi projekt na potrzeby postepowania przetargowego. Ostateczny kształt umowy zostanie określony w toku uzgodnień ze zwycięskim Wykonawcą.
8)Zamawiający umożliwia dokonanie wizji lokalnej po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu się z osobą podaną do kontaktów po stronie Zamawiającego- p. Małgorzata Szymańska Tel. 32 255-44-33.
2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr
2 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 3 (Wzór umowy) do niniejszej Specyfikacji.
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.Termin realizacji zamówienia - Termin realizacji usługi: 01.03.2014r. - 31.01.2016r. tj. 23 miesiące.
5.Miejsce świadczenia usługi - Dom Asystenta nr 3, zlokalizowany w Katowicach, ul. Paderewskiego 32.
6.Zamówienie może być wykonywane przy udziale podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. (załącznik nr 4 do SIWZ).
7.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
8.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
10.Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych.
11.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
12.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
13.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
14.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
15. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: USŁUGA GASTRONOMICZNA- ŚNIADANIA DLA GOŚCI DA 3 W KATOWICACH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA JAC JACEK SŁAWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA JAC JACEK SŁAWIŃSKI
- Firma Handlowa JAC Jacek Sławiński, Ul. Paderewskiego 32a, 40-282 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165708,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 234000,00
Oferta z najniższą ceną: 234000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 237848,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia
- Dostawa papieru kserograficznego przez okres 12 miesięcy dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch myjni automatycznych z przeznaczeniem dla KWP w Katowicach
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji dostrzegalni przeciwpożarowej w Nadleśnictwie Katowice znajdującej się na terenie leśnictwa Murcki
- Obsługa Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej w Katowicach w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 59 im. Jana Matejki w Katowicach, na 2025 rok
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.