To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-20
Andrespol: Serwis sprzętu komputerowego w jednostkach organizacyjnych
Lasów Państwowych na okres dwóch lat
Numer ogłoszenia: 523010 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 464390 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych, Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 42 6772545, faks 42 6772546.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis sprzętu komputerowego w jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych na okres dwóch lat.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług w zakresie serwisu sprzętu komputerowego (urządzeń). Zamówienie składa się z dwóch części oznaczonych cyframi 1 i 2 . Wykonawcy mogą składać ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Część 1 - Serwis serwerów oraz zasilaczy awaryjnych UPS Załącznik nr 1.1 do SIWZ zawiera wykaz urządzeń objętych zamówieniem Załącznik nr 2.1 do SIWZ zawiera specyfikację serwisowanych urządzeń wg jednostek organizacyjnych Zamawiającego. Załącznik nr 3.1 do SIWZ zawiera szczegółowe warunki świadczenia usług. Część 2 - Serwis drukarek Załącznik nr 1.2 do SIWZ zawiera wykaz urządzeń objętych zamówieniem. Załącznik nr 2.2 do SIWZ zawiera specyfikację serwisowanych urządzeń wg jednostek organizacyjnych Zamawiającego. Załącznik nr 3.2 do SIWZ zawiera szczegółowe warunki świadczenia usług. W ramach serwisu Wykonawca zapewnia wszelką niezbędną robociznę, części i materiały w celu utrzymania tego sprzętu w dobrym, w pełni funkcjonalnym stanie, zgodnym z certyfikatem CE. Dla części 1 Wykonawca zapewni również telefoniczne wsparcie techniczne dla serwisowanych urządzeń..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Serwis drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DIR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DIR SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo DIR Spółka z o.o., Pawłówek 37, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 237810,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 200941,78
Oferta z najniższą ceną: 200941,78 / Oferta z najwyższą ceną: 200941,78
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.