eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonywanie przeglądów eksploatacyjnych urządzeń wentylacyjnych, agregatów prądotwórczych i sprężarkowni powietrza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-09

Wrocław: Wykonywanie przeglądów eksploatacyjnych urządzeń wentylacyjnych, agregatów prądotwórczych i sprężarkowni powietrza
Numer ogłoszenia: 52302 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nowy Szpital Wojewódzki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Igielna 13, 50-117 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7359301, faks 71 7359300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nszw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie przeglądów eksploatacyjnych urządzeń wentylacyjnych, agregatów prądotwórczych i sprężarkowni powietrza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów eksploatacyjnych: urządzeń wentylacyjnych, agregatów prądotwórczych i sprężarkowni powietrza w obiekcie szpitala we Wrocławiu przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został podzielony na 3 niezależne części i obejmuje: 1) w części pierwszej - przeglądy eksploatacyjne urządzeń wentylacyjnych: wykonanie 4 przeglądów eksploatacyjnych urządzeń wentylacyjnych zgodnie z wytycznymi producenta oraz związanymi przepisami dotyczącymi eksploatacji urządzeń wentylacyjnych. 2) w części drugiej - przeglądy eksploatacyjne agregatów prądotwórczych: wykonywanie dwóch przeglądów eksploatacyjnych dwóch agregatów prądotwórczych DELTA-POWER zainstalowanych w budynku technicznym zgodnie z instrukcjami producenta dotyczącymi eksploatacji urządzeń, w tym z Dokumentacją Techniczno-Ruchową (DTR) urządzeń. 3) w części trzeciej - przeglądy eksploatacyjne sprężarkowi powietrza: wykonywania dwóch przeglądów eksploatacyjnych urządzeń technicznych sprężarkowni powietrza zainstalowanych w budynku technicznym zgodnie z instrukcjami producenta dotyczącymi eksploatacji urządzeń, oraz związanymi przepisami dotyczącymi eksploatacji urządzeń..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wykonanie przeglądów eksploatacyjnych: urządzeń wentylacyjnych, agregatów prądotwórczych i sprężarkowni powietrza, do 50% wartości zamówienia podstawowego dla każdej z części zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) Dla pierwszej części zamówienia: co najmniej 1 (jednego) zamówienia którego przedmiotem było wykonanie przeglądów eksploatacyjnych urządzeń wentylacyjnych, o wartości zamówienia co najmniej 50 000 zł netto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). b) Dla drugiej części zamówienia: co najmniej 1 (jednego) zamówienia którego przedmiotem było wykonanie przeglądów eksploatacyjnych agregatów prądotwórczych, o wartości zamówienia co najmniej 15 000 zł netto (słownie: piętnaście tysięcy złotych). c) Dla trzeciej części zamówienia: co najmniej 1 (jednego) zamówienia którego przedmiotem było wykonanie przeglądów eksploatacyjnych sprężarkowni powietrza, o wartości zamówienia co najmniej 35 000 zł netto (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). Uwaga: w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy wykazać posiadane doświadczenie OSOBNO dla każdej z części zamówienia na które Wykonawca składa ofertę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co Zamawiający rozumie osoby spełniające następujące wymagania: a) Dla pierwszej części zamówienia - co najmniej 1 osobą, posiadającą co najmniej: ważne świadectwa kwalifikacji E i D grupy I i II, b) Dla drugiej części zamówienia: - co najmniej 1 osobą, posiadającą co najmniej: ważne świadectwa kwalifikacji E i D grupy I, - co najmniej 1 osobą, posiadającą autoryzację producenta agregatów prądotwórczych do wykonywania czynności autoryzowanych przeglądów eksploatacyjnych (przez autoryzację Zamawiający rozumie również posiadanie przez osobę świadectwa przeszkolenia przez producenta do wykonywania czynności przeglądów eksploatacyjnych agregatów prądotwórczych), c) Dla trzeciej części zamówienia: - co najmniej 1 osobą, posiadającą co najmniej: ważne świadectwa kwalifikacji E i D grupy I i II, - co najmniej 1 osobą, posiadającą autoryzację producenta sprężarkowni powietrza do wykonywania czynności autoryzowanych przeglądów eksploatacyjnych (przez autoryzację Zamawiający rozumie również posiadanie przez osobę świadectwa przeszkolenia przez producenta do wykonywania czynności przeglądów eksploatacyjnych sprężarkowni powietrza), Uwaga: Zamawiający dopuszcza udział tej samej osoby przy realizacji więcej niż jednego zadania, pod warunkiem posiadania uprawnień niezbędnych dla tej części zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej Umowy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminów realizacji zamówienia może być dokonana: a) w sytuacji zaistnienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy w tym także wystąpienia podczas realizacji robót dodatkowych lub uzupełniających nieobjętych Umową, a w szczególności wystąpienia: - klęsk żywiołowych, które utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót; - warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac, przeprowadzania prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów, w szczególności temperatury powietrza poniżej minus 100C, wiatru uniemożliwiającego pracę maszyn budowlanych, gwałtownych opadów deszczu (oberwanie chmury), gradobicia, burz z wyładowaniami atmosferycznymi; b) w następstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie realizacji prac przez Zamawiającego; c) w następstwie innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, a które skutkować mogą niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 powyżej termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy spowodowana zmianą przepisów prawa podatkowego mająca wpływ na wysokość podatku VAT. Jeśli w trakcie realizacji Umowy nastąpiła urzędowa zmiana stawki podatku VAT mająca wpływ na wysokość wynagrodzenia - Wykonawca skoryguje odpowiednio wynagrodzenie uwzględniając nową stawkę podatku VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych. Strony dokonają odpowiedniej zmian wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi i roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano. 3) Zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy na innego dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem potencjałem technicznym i osobowym; 4) Zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 Kodeksu spółek handlowych. 5) Zmiany technologiczne, w szczególności: a) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotem Umowy, b) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany, o których mowa w lit. b mogą być wprowadzane w sytuacjach, odpowiadających przesłankom do udzielenia zamówień dodatkowych, oraz w innych sytuacjach, jednakże w tym ostatnim przypadku Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Zmiany wskazywane w lit. a - lit. b będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Każda ze wskazywanych w lit. a - lit. b zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia. 2. Niezależnie od postanowień ust. 1 zmiany postanowień zawartej umowy mogą być również dokonywane w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub są one korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.nszw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o.o., ul. Igielna 13, 50-117 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Nowy Szpital Wojewódzki Sp. z o.o., ul. Igielna 13, 50-117 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeglądy eksploatacyjne urządzeń wentylacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie czterech przeglądów eksploatacyjnych urządzeń wentylacyjnych, zgodnie z instrukcjami producenta, w obiekcie szpitala we Wrocławiu przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2. W obiekcie szpitala zamontowano 84 central wentylacyjno-klimatyzacyjnych firmy GEA CAIR Plus, w tym 16 central w wykonaniu wewnętrznym a pozostałe 68 central w wykonaniu zewnętrznym zamontowanych jest na dachu budynku. Central nawiewno-wywiewnych- 47 szt. central nawiewnych - 37 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeglądy eksploatacyjne agregatów prądotwórczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie dwóch przeglądów eksploatacyjnych dwóch agregatów prądotwórczych DELTA-POWER zainstalowanych w budynku technicznym na terenie szpitala przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu zgodnie z instrukcjami producenta dotyczącymi eksploatacji Urządzeń, w tym z Dokumentacją Techniczno-Ruchową (DTR) Urządzeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeglądy eksploatacyjne urządzeń technicznych sprężarkowni powietrza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie dwóch przeglądów eksploatacyjnych urządzeń technicznych sprężarkowni powietrza zainstalowanych w budynku technicznym na terenie szpitala przy ul. Gen. Augusta Emila Fieldorfa 2 we Wrocławiu zgodnie z instrukcjami producenta dotyczącymi eksploatacji Urządzeń, oraz związanymi przepisami dotyczącymi eksploatacji Urządzeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.