Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-20
Lublin: Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego jak i osób w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie zgodnie z obowiązującym Planem ochrony Muzeum Wsi Lubelskiej uzgodnionym przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie
Numer ogłoszenia: 523114 - 2012; data zamieszczenia: 20.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Wsi Lubelskiej , Al. Warszawska 96, 20-824 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 533-85-13, faks 0-81 533-30-51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skansen.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego jak i osób w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie zgodnie z obowiązującym Planem ochrony Muzeum Wsi Lubelskiej uzgodnionym przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego do Zamawiającego jak i osób w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie zgodnie z obowiązującym Planem ochrony Muzeum Wsi Lubelskiej uzgodnionym przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Lublinie. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przy pomocy zatrudnionych przez siebie licencjonowanych pracowników bezpośredniej ochrony fizycznej sprawował stałą, bezpośrednia ochronę fizyczną mienia znajdującego sie na terenie Zamawiającego wskazanego w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy sposób sprawowania ochrony muzeum reguluje Załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów: - koncesji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia (ważna koncesja na działalność w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji); - oświadczenia, że do realizacji Zamówienia zatrudni wyłącznie pracowników bezpośredniej ochrony fizycznej posiadających licencje I i II stopnia;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: - wykaz licencjonowanych pracowników bezpośredniej ochrony fizycznej sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 posiadających co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w ochronie obiektów położonych na obszarze nie mniejszym niż 15 hektarów powierzchni, która to ochrona realizowana jest na warunkach i zasadach określonych w ustawie O ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. dotyczącego obszarów podlegających obowiązkowej ochronie. Uzyskane doświadczenie dotyczy okresu 3 lat poprzedzających datę ogłoszenia niniejszego przetargu; - zobowiązanie Wykonawcy do zatrudnienia ujętych w powyższym oświadczeniu pracowników ochrony fizycznej do ochrony osób i mienia Zamawiającego w oparciu o punkt 3 SIWZ i nie zwolnieniu ich w czasie obowiązywania Zamówienia bez uzasadnionej przyczyny;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: - wykaz licencjonowanych pracowników bezpośredniej ochrony fizycznej sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 posiadających co najmniej 6-miesięczne doświadczenie w ochronie obiektów położonych na obszarze nie mniejszym niż 15 hektarów powierzchni, która to ochrona realizowana jest na warunkach i zasadach określonych w ustawie O ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. dotyczącego obszarów podlegających obowiązkowej ochronie. Uzyskane doświadczenie dotyczy okresu 3 lat poprzedzających datę ogłoszenia niniejszego przetargu; - zobowiązanie Wykonawcy do zatrudnienia ujętych w powyższym oświadczeniu pracowników ochrony fizycznej do ochrony osób i mienia Zamawiającego w oparciu o punkt 3 SIWZ i nie zwolnieniu ich w czasie obowiązywania Zamówienia bez uzasadnionej przyczyny;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę następujących dokumentów i oświadczeń: - bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatni rok, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do wykonania bilansu informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem; - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej o minimalnej sumie gwarancyjnej w wysokości 1.500.000 PLN w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia i będzie kontynuował ubezpieczenie przez cały czas trwania umowy;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skansen.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie, Al. Warszawska 96, 20-824 Lublin, budynek dyrekcji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Wsi Lubelskiej, 20-824 Lublin, Al. Warszawska 96, budynek dyrekcji - dworek z Leonina.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wyposażenia dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża
- Wycieczka do Czarnogóry dla pracowników Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie
- Postępowanie nr 123/24 o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na zakup i dostawę szafek BHP dla pracowników Szpitala."
- Dostawa prenumeraty czasopism polskich na rok 2025 dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, z podziałem na 2 części.
- Dzierżawa urządzeń drukujących w systemie druku podążającego
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ochrona i dozorowanie w godzinach nocnych obiektów Muzeum Miejskiego Wrocławia"
- Świadczenie w 2025 roku usług ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Apelacyjnego w Lublinie w budynku przy ul. Witosa 18 w Lublinie
- USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia dla WSSE w Warszawie
- Ochrona fizyczna mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w obiektach Urzędu Miasta Zielona Góra w 2025 roku
- Ochrona Zaplecza Magazynowo - Sprzętowego Zakładu Gospodarki Komunalnej, Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Radlinie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.