eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPielęgnacja roślin w Palmiarni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-17

Zielona Góra: Pielęgnacja roślin w Palmiarni
Numer ogłoszenia: 523234 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 322-91-86, faks 68 322-91-84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja roślin w Palmiarni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie pielęgnacji roślinności egzotycznej w obiekcie Palmiarnia oraz w jej otoczeniu - zgodnie z opisanym poniżej zakresem prac. 1.Podlewanie roślin: Wodę niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia dostarczy Wykonawcy najemca obiektu ZZUM. Donice i zagony należy podlewać umiarkowanym strumieniem zapobiegając ich przelaniu, ziemię w zagonach należy każdorazowo spulchnić. Rośliny w donicach wolnostojących na bieżąco odchwaszczać, ziemię uzupełniać, podstawki doniczek regularnie czyścić. W przypadku przeciekających donic lud podstawek usterkę należy zgłosić Zamawiającemu. Pielęgnację roślin należy wykonywać w poniedziałki, tj. w dni kiedy Palmiarnia jest nieczynna dla zwiedzających lub w inny dzień tygodnia uzgodniony z Zamawiającym gdy poniedziałek jest dniem ustawowo wolnym od pracy. Prace pielęgnacyjne należy uzgodnić i dostosować do harmonogramu imprez w Palmiarni. Cena obejmuje robociznę. 2.Pielęgnacja trawników przy obiekcie: Łączna pow. 500 m2, wykonanie areacji w okresie wiosennym całości trawników, przy użyciu aeratora, z dosypaniem ziemi, nasion trawy i nawozu. Koszenie z częstotliwością co 2 tyg. Trawnik przed głównym wejściem pełni funkcję reprezentacyjną, utrzymany w wysokim standardzie, krótko przystrzyżony nie dopuszczając do zachwaszczenia i przesuszenia. W przypadku pojawienia się chwastów należy stosować opryski punktowe. Podlewanie poprzez zraszanie. Cena obejmuje wszystkie koszty z tym związane. 3. Odchwaszczanie ciągów komunikacyjnych: Bieżące odchwaszczanie, ciągów komunikacyjnych wokół budynku Palmiarni, przy placu zabaw, przy pergoli z pojemnikami na śmieci oraz opasek przy budynku i towarzyszących parkingów. Cena obejmuje koszty robocizny i środków ochrony roślin. 4. Cięcie roślin w palmiarni: przycinanie najwyższych roślin w razie potrzeby - awokado (w terminie do kwietnia 2014), usuwanie suchych liści z wyższych roślin, cięcie służące zachowaniu walorów dekoracyjnych roślinności, formowanie roślin, odmładzanie drzewek cytrusowych, przycinanie roślinności utrudniającej funkcjonowanie Palmiarni. Usuwanie suchych liści ze stropów, widocznych z kładki spacerowej. Cena obejmuje wszystkie koszty z tym związane. 5. Podwiązywanie i mocowanie roślin: rośliny wymagające podpór lub podwiązywania, do tego celu należy używać materiałów o neutralnych kolorach tj. tyczki bambusowe, taśmy specjalistyczne, różnej grubości sznury lniane w neutralnych kolorach. W przypadku wysokich roślin (palm), należy używać taśm specjalistycznych w neutralnym kolorze lub lin stalowych. Cena obejmuje wszystkie koszty z tym związane. 6. Zabiegi ochronne: w tym wykonywanie potrzebnych oprysków i rozmieszczanie pułapek biologicznych w zależności od pojawiających się chorób. Wykonawca ma obowiązek prowadzić rejestr oprysków, zgodnie z bieżącymi przepisami PIORIN. Rejestr należy udostępniać Zamawiającemu, po zakończeniu umowy dostarczyć Zamawiającemu. Wykonawca jest zobowiązany zlecić jednostce specjalistycznej PIORIN, dwukrotnie w trakcie trwania umowy, zlecenie na rozpoznanie szkodników i chorób. Cena obejmuje koszty robocizny, środków do oprysków. 7. Mycie roślin: częstotliwość około 2 razy w miesiącu. Przed myciem roślin należy zabezpieczyć przed zamoczeniem urządzenia znajdujące się w lokalu tj.: sprzęt oświetleniowy, stoły i krzeseł, parkietu itp. Przed myciem roślin należy zabezpieczyć wyposażenie przed zamoczeniem (krzesła, stoliki, bar, parkiet, itp.). Rośliny o dużych liściach u których na liściach zostaje osad po wodzie, należy wytrzeć na sucho. Cena obejmuje wszystkie koszty z tym związane. 8.Nawożenie: nawożenie roślin w miarę potrzeb ok. 2 razy w roku nawozami stałymi granulowanymi wieloskładnikowymi z mikroelementami, oraz nawożenie nawozami płynnymi typu Florovit, lub równoważny. Cena obejmuje koszty robocizny i środków do nawożenia. Zamawiający informuje, że środek występujący - w opisie przedmiotu zamówienia - pod nazwa producenta został podany przykładowo. Może on być zastąpiony innymi materiałem równoważnym, pod warunkiem użycia nie gorszego środka niż podany, oraz utrzymania zakładanej efektywności. 9. Zakup donic i ziemi: zakup donic z tworzywa sztucznego z podstawkami 5 szt. o średnicy 50 - 60 cm wzór i kolor po uzgodnieniu z Zamawiającym, zakup ziemi ogrodniczej w workach o pojemności. 25 l. 10 szt. Cena obejmuje zakup materiałów z transportem. 10. Zakup z transportem żwiru: Dosypanie żwiru w kolorze białym w części z kaktusami w ilości 1 tony O 10 -16 mm. Cena obejmuje zakup materiału z transportem. 11. Zakup skrzynek obsadzonych roślinami sezonowymi: Zakup skrzynek w ilości 12 szt. dł. 60 cm., w kolorze ciemno brązowym, nasypanie ziemi ogrodniczej i obsadzenie skrzynek roślinami sezonowymi od 10 - 12 szt. na skrzynkę z uwzględnieniem czterech zmian kwiatów tj.: bratki, begonie, niecierpki i gwiazdy betlejemskie. Zakup skrzynek i rodzaj kwiatów należy uzgadniać z Zamawiającym. Cena obejmuje zakup materiału z transportem. Obowiązki Wykonawcy: 1.Wszelkie prace związane z wykonywaniem oprysków będą wykonywane lub nadzorowane przez pracownika Wykonawcy, posiadającego niezbędne uprawnienia i wiedzę (ukończony kurs) do właściwego prowadzenia tego typu prac. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić rejestr oprysków zgodnie z bieżącymi przepisami PIORIN, rejestr należy udostępnić do wglądu, przez Zamawiającego. Przed planowanym opryskiem Wykonawca powinien powiadomić Zamawiającego i kierownictwo Palmiarni a przed nawożeniem poinformować Zamawiającego. 2.Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenie szczegółowej ewidencji wykonywanych prac, (dostępnej w szatni Palmiarni), wpisy należy dokonywać przed wejściem na obiekt. 3.Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o wszelkich niebezpieczeństwach mogących zagrażać roślinom, w tym w szczególności o chorobach roślin, uschnięciach i innych problemach wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 4.Wykonawca zobowiązany jest współpracować, konsultując swoje uwagi i propozycje dotyczące realizacji zamówienia np. miejsca nasadzeń, rodzaj materiału roślinnego itp. 5.Wykonawca wszystkie prace wysokościowe (przycinanie najwyższych roślin egzotycznych), wykona za pomocą specjalistycznego sprzętu alpinistycznego. 6.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszelkich prac przewidzianych zamówieniem z użyciem własnych narzędzi i sprzętu również tych na wysokości. Podstawowy sprzęt i materiały jakie Wykonawca powinien mieć w Palmiarni tj. nożyce, sekator na wysięgniku, mocowania do roślin, tyczki, sznury itp. 7.Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do wzięcia udziału w spotkaniu z Zamawiającym oraz kierownikiem Palmiarni w celu uszczegółowienia zasad współpracy. Wykonawca jest zobowiązany do 48 godzinnej gotowości do pracy, do spotkań organizacyjnych w celu omówienia szczegółów pielęgnacji. O ilości spotkań będzie decydował Zamawiający. 8.Wykonawca zapewni ciągły nadzór nad pracownikami wykonującymi pielęgnację oraz wyposaży pracowników w imienne identyfikatory, które pozwolą służbie ochrony Palmiarni na identyfikację pracowników. 9.Wykonawca wszelkie prace związane z pielęgnacją roślin powinien wykonywać w poniedziałki tj. w dniu kiedy Palmiarnia jest nieczynna lub w inny dzień tygodnia uzgodniony z Zamawiającym gdy poniedziałek jest dniem ustawowo wolnym od pracy. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapoznanie się z harmonogramem imprez w Palmiarni. 10.Wszelkie sprawy wynikające z potrzeby wykorzystania przez Wykonawcę instalacji znajdujących się w Palmiarni jak np. podejścia do wody, uruchomienie skraplacza wodnego itp. Wykonawca ustala z kierownikiem technicznym Palmiarni. 11.Wykonawca wykonując swoje prace w Palmiarni zobowiązany jest to zachowania szczególnej ostrożności poprzez zabezpieczenie przed zamoczeniem urządzeń znajdujących się w lokalu tj.: sprzętu oświetleniowego, stołów i krzeseł, parkietu itp. Brak takiego zabezpieczenia a co za tym idzie uszkodzenie sprzętu obciąży Wykonawcę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty. Z treści złozonych dokumentów lub oswiadczeń musi wynikac jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać się realizacją wykonania 1 usługi w zakresie której wykonywano kompleksową pielęgnację roślin egzotycznych rosnących w gruncie. o wartości łącznej w ramach jednego kontraktu min. 60 tyś. złotych brutto, lub wykaże się realizacją wykonania 2 usług w zakresie których wykonywano kompleksową pielęgnację roślin egzotycznych rosnących w gruncie o wartości każdej usługi w ramach jednego kontraktu min. 30 tyś. złotych brutto. w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku). Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty. Z treści złozonych dokumentów lub oswiadczeń musi wynikac jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty. Z treści złozonych dokumentów lub oswiadczeń musi wynikac jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W szczególności Wykonawca musi dysponować następującymi osobami: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy, oraz łączne kwalifikacje): a) min. jednym pracownikiem posiadającym minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie pielęgnacji roślin egzotycznych, b) minimum jednym pracownikiem z kwalifikacjami do wykonania zabiegów ochrony roślin (oprysków). Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty. Z treści złozonych dokumentów lub oswiadczeń musi wynikac jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty. Z treści złozonych dokumentów lub oswiadczeń musi wynikac jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl w zakładce zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGKiM ul. Zjednoczenia 101, 65-120 Zielona Góra, pokój 101..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2013 godzina 08:00, miejsce: ZGKiM ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra pokoj 101 lub w kancelarii..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.