To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-21
Dąbrowa Zielona: Wykonanie usługi polegającej na odbiorze i wywozie nieczystości płynnych do stacji zlewnej (oczyszczalni ścieków) ze zbiorników bezodpływowych (szamb) mieszczących się przy obiektach będących w dyspozycji Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 523270 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 475816 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Zielona, Plac Kościuszki 31, 42-265 Dąbrowa Zielona, woj. śląskie, tel. 034 3555018, faks 034 3555052.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na odbiorze i wywozie nieczystości płynnych do stacji zlewnej (oczyszczalni ścieków) ze zbiorników bezodpływowych (szamb) mieszczących się przy obiektach będących w dyspozycji Zamawiającego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie usługi polegającej na odbiorze i wywozie nieczystości płynnych do stacji zlewnej (oczyszczalni ścieków) ze zbiorników bezodpływowych (szamb) mieszczących się przy obiektach będących w dyspozycji Zamawiającego wymienionych poniżej: - Urząd Gminy w Dąbrowie Zielonej , Plac Kościuszki 31 - około 35 m3 miesięcznie - Ośrodek Zdrowia w Dąbrowie Zielonej, Plac Kościuszki 47 - około 140 m3 miesięcznie - Ośrodek Zdrowia w Soborzycach , ul. Strażacka 4 - około 6 m3 miesięcznie - Urząd Poczty w Dąbrowie Zielonej, Plac Kościuszki 29 - około 1 m3 miesięcznie - Budynek Wielofunkcyjny w miejscowości Dąbek - około 3 m3 miesięcznie Ogółem przewidywana ilość odbioru i wywozu nieczystości płynnych - 185 m3 miesięcznie. Wskazane powyżej ilości są ilościami przewidywanymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Faktyczna ilość odebranych i wywiezionych nieczystości płynnych uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego. Wykonanie usługi następować będzie stosownie do potrzeb Zamawiającego i wynkać będzie z jego jednostronnych telefonicznych dyspozycji dotyczących miejsca i terminu wykonania zgłoszonych najpóźniej na dwa dni przed planowanym terminem wykonania zamówienia. W przypadku zmniejszenia szacunkowej ilości odbioru i wywozu nieczystości płynnych , stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego , wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do zamawiającego. Wykonanie usługi odbywać się będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 po uprzednim zleceniu , o którym mowa w punkcie 3.1.4.specyfikacji. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za powierzone mu nieczystości płynne. Przekazanie nieczystości płynnych będzie następować na podstawie pisemnego potwierdzenia odbioru nieczystości płynnych od Zamawiającego wskazującego datę odbioru oraz ilość odebranych nieczystości płynnych potwierdzonego przez osobę odpowiedzialną wskazaną w ofercie ,które następnie zaopatrzone zostanie w potwierdzenie przyjęcia odebranych nieczystości płynnych przez stację zlewną (oczyszczalnię ścieków). Dokument , o którym mowa w zdaniu poprzednim stanowił będzie podstawę do wystawienia faktury VAT. Wszelkie zobowiązania (koszty i kary) związane z niewłaściwym zagospodarowaniem nieczystości płynnych po ich odbiorze od Zamawiającego obciążają Wykonawcę. Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu umowy innym osobom bez zgody Zamawiającego ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF MYSŁEK USŁUGI TRANSPORTOWE-ASENIZACYJNE, MECHANIKA POJAZDOWA
- Usługi Transportowe - Asenizacyjne Krzysztof Mysłek, ul. Słoneczna 4, 42-265 Dąbrowa Zielona, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32878,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35508,46
Oferta z najniższą ceną: 35508,46 / Oferta z najwyższą ceną: 43948,01
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI DĄBROWA ZIELONA
więcej: przetargi DĄBROWA ZIELONA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.