eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDostawa nawierzchni bezpiecznej dla siłowni zewnętrznej i parku rekreacyjnego dla osób starszych zlokalizowanych pomiędzy ul. Mickiewicza a ul. Żeromskiego w Elblągu w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2013 oraz na zabezpieczenie skarp ziemnych skateparku w ramach budowy skateparku przy ul. Mickiewicza

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-17

Elbląg: Dostawa nawierzchni bezpiecznej dla siłowni zewnętrznej i parku rekreacyjnego dla osób starszych zlokalizowanych pomiędzy ul. Mickiewicza a ul. Żeromskiego w Elblągu w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2013 oraz na zabezpieczenie skarp ziemnych skateparku w ramach budowy skateparku przy ul. Mickiewicza
Numer ogłoszenia: 523446 - 2013; data zamieszczenia: 17.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 477450 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nawierzchni bezpiecznej dla siłowni zewnętrznej i parku rekreacyjnego dla osób starszych zlokalizowanych pomiędzy ul. Mickiewicza a ul. Żeromskiego w Elblągu w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2013 oraz na zabezpieczenie skarp ziemnych skateparku w ramach budowy skateparku przy ul. Mickiewicza.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Dostawa nawierzchni bezpiecznej dla siłowni zewnętrznej i parku rekreacyjnego dla osób starszych zlokalizowanych pomiędzy ul. Mickiewicza a ul. Żeromskiego w Elblągu w ramach Budżetu Obywatelskiego na rok 2013 oraz na zabezpieczenie skarp ziemnych skateparku w ramach budowy skateparku przy ul. Mickiewicza Przedmiot główny: CPV: 37.53.52.00-9 Nazewnictwo wg CPV: Wyposażenie placów zabaw Przedmiotem zamówienia jest dostawa nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia do ćwiczeń zlokalizowanych na zieleńcu pomiędzy ul. Mickiewicza a ul. Żeromskiego oraz w celu zabezpieczenia skarp skateparku przy ul. Mickiewicza. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Dostawę nawierzchni bezpiecznej, gumowej, przerostowej/ażurowej wraz z kompletem elementów mocujących o pow. - 700 m2, o następujących parametrach: a) kolor czarny, b) krytyczna wysokość upadku - min 1,7 m, c) grubość maty - min 23 mm, d) wytrzymałość na temperaturę do: - 30 stopni Celsjusza 2) Dostawę nawierzchni bezpiecznej, gumowej, przerostowej/ażurowej, możliwej do zamontowania na terenie pochyłym wraz z kompletem elementów mocujących o pow. - 200 m2, o następujących parametrach: a) kolor czarny, b) krytyczna wysokość upadku - min 1,7 m, c) grubość maty - min 23 mm, d) wytrzymałość na temperaturę do: - 30 stopni Celsjusza 3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokonania rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem do miejsca składowania w pomieszczeniach Zarządu Zieleni Miejskiej przy ul. Krakusa 13-16 w Elblągu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą Certyfikatu Bezpieczeństwa lub deklaracji zgodności zgodne z normą PN-EN 1177 na bezpieczeństwo upadkowe dla nawierzchni gumowych dla placów zabaw, atestu PZH na nawierzchnię bezpieczną dla placów zabaw oraz kartę z parametrami technicznymi oferowanej nawierzchni, potwierdzoną przez jej producenta. 5. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Nawierzchnie dostarczone w ramach realizacji zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej, zgodne z właściwymi polskimi przepisami i normami na potwierdzenie czego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu odpowiednie aprobaty i atesty. 2) Nawierzchnie dostarczone w ramach zamówienia muszą być zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że posiadają stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Unii Europejskiej. 3) Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu instrukcję kontroli i konserwacji nawierzchni z mat gumowych bezpiecznych zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami i przepisami prawnymi w tym zakresie. 4) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni roboczych, licząc od daty zgłoszenia w jednej z form: telefonicznej, pisemnej, za pomocą faksu lub poczty elektronicznej do ich usunięcia. Niedotrzymanie terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych. 5) W przypadku konieczności naprawy poza miejscem ułożenia nawierzchni, transport zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. 6. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ 7. Zamawiający wymaga udzielania 36 miesięcy gwarancji na nawierzchnie stanowiące przedmiot zamówienia. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego dostaw. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPE POLAND Sp. z o.o., ul. Metalowców 3A, 41-600 Świętochłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108486,00

  • Oferta z najniższą ceną: 108486,00 / Oferta z najwyższą ceną: 108486,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.