Ogłoszenie z dnia 2017-03-27
Ogłoszenie nr 52344 - 2017 z dnia 2017-03-27 r.
Zamość: Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Żdanów, Żdanówek, Zwódne - Etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Operacyjny infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 372496
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 2409
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zamość, krajowy numer identyfikacyjny
54068200000, ul.
Peowiaków
92,
22-400
Zamość, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
84 639-29-59, faks
84 639-23-64, e-mail
gmina@zamosc.org.pl
Adres strony internetowej (URL): http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Żdanów, Żdanówek, Zwódne - Etap II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RRG.271.12.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Drugi etap inwestycji obejmuje: - budowę sieci wodociągowej od włączenia do istniejącej sieci w pasie drogi wojewódzkiej nr 849, hydrant Hp10 do węzła Ww195 w miejscowości Żdanówek w arkuszu mapy 8, 9, 11 dokumentacji projektowej. - budowę sieci kanalizacji sanitarnej od studni S153, S178a w pasie drogi wojewódzkiej nr 849 do studni S12 w miejscowości Żdanówek w arkuszu mapy 8, 9, 11, 12 dokumentacji projektowej. 2. Przedmiotem zamówienia jest: A. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przepompowniami ścieków - kanalizacja grawitacyjna z rur PVC- 160 x 4,7mm z litą ścianką mb. 87,0 m, - kanalizacja grawitacyjna z rur PVC- 160 x 4,7mm z litą ścianką mb. 343,0 m, - kanalizacja grawitacyjna z rur PVC- 200 x 5,9mm z litą ścianką mb. 3240,0 m, - kanalizacja tłoczna z rur PE100 SDR17 dz = 90mm mb. 1165,0 m, rura warstwowe z powłoką zewnętrzną odporną na zarysowania do przewiertów horyzontalnych. - studzienki d = 425 mm kpl. 39, - studzienki d = 600 mm kpl. 100, - studzienki z kręgów betonowych 1200 mm kpl. 73, - studzienki rozprężne z polimerobetonu 1200 mm kpl. 4, - przepompownie ścieków kpl. 5, (zakup, montaż przepompowni ścieków oznaczonych: P8, P9, P10, P11, P12) - zbiorniki z polimerobetonu średnicy nie mniejszej niż 1200 mm uzbrojone w dwie pompy zatapiane do ścieków o przyłączu tłocznym dz 90, - pompy wyposażone w wirnik otwarty Vortex o swobodnym przelocie min 60mm, - wirniki pomp zabezpieczone przed korozją i ścieraniem za pomocą dodatkowej powłoki ceramicznej lub wirnik wykonany z żeliwa wysokochromowego - silnik pompy zabezpieczony za pomocą czujnika wilgoci zamontowanego w komorze uszczelnień mechanicznych oraz bimetalicznych czujników temperatury uzwojeń - pompy przeznaczone do pracy w trybie ciągłym przy silniku zatopionym - pompy wyposażone w podwójne uszczelnienie mechaniczne węglik krzemu/węglik krzemu, niezależnie od kierunku obrotów - orurowanie wewnątrz pompowni o średnicy dn 80mm wykonane ze stali nierdzewnej 1.4301 połączenia kołnierzowe aluminiowe, drabinka, poręcze, właz wykonane ze stali nierdzewnej - orurowanie wyposażone w dodatkowy zawór płuczący - szafa sterownicza w obudowie z tworzywa w bezpośrednim sąsiedztwie przepompowni oparta na sterowniku swobodnie programowalnym współpracującym z sondą hydrostatyczną mierzącą poziom ścieków w zbiorniku - poza standardowymi zabezpieczeniami pomp: nadprądowym, asymetrii faz, zabezpieczeniem przed suchobiegiem (zgodnie z projektem budowlanym), szafa winna być wyposażona w : - gniazdo do agregatu, - gniazdo remontowe - 230V, - gniazdo remontowe - 400V, -oświetlenie szafy, - szafa sterownicza dodatkowo wyposażona w moduł GSM/GPRS umożliwiający realizację monitoringu i wizualizacji pracy przepompowni za pomocą systemu wykorzystywanego przez Gminny Zakład Obsługi Komunalnej Gminy Zamość. B. Budowa sieci wodociągowej - wodociąg z rur PE100 SDR11 dz= 40mm mb. 30,0 - wodociąg z rur PE100 SDR11 dz= 40mm mb. 20,0 - wodociąg z rur PE100 SDR11 dz = 63mm mb. 245,0 - wodociąg z rur PE100 SDR11 dz = 90mm mb. 15,0 - wodociąg z rur PE100 SDR11 dz = 110mm mb. 16,0 - wodociąg z rur PE100 SDR11 dz = 160mm mb. 892,0 - wodociąg z rur PE100 SDR11 dz= 200mm mb. 754,0 3. System monitorujący wraz z wizualizacją sieci wodociągowej wyposażony w moduły SM/GPRS/EDGE. Sieć wodociągową należy wyposażyć w słupki telemetryczne przekazujące informację do systemu w sposób cykliczny, a przy osiągniętych zmianach ciśnienia w sposób zdarzeniowy. Opis systemu monitoringu załączono do przetargu. Wykonawca zapewni bezpłatną licencję na w/w system na okres minimum 6 lat. 4. System GIS wraz z budową modelu hydraulicznego sieci wod-kan. Zakres: System zarządzania infrastrukturą sieci wodno-kanalizacyjnych (GIS) winien być kompleksowym narzędziem informatycznym służącym do ewidencji danych zarówno opisowych, jak i powiązanych z nimi danych przestrzennych, które reprezentują rzeczywiste obiekty na sieci. W oparciu o zgromadzone i zaktualizowane dane system powinien być sprawnym narzędziem do zarządzania całą siecią i zdarzeniami zachodzącymi na niej. A. Instalacja i konfiguracja komponentów systemu GIS: ? GIS (aplikacja ) - instalacja najnowszej dostępnej wersji programu wraz z licencją, zapewniająca możliwość późniejszej aktualizacji aplikacji. ? baza danych - wraz z rozszerzeniem PostGIS, zapewniającym obsługę danych geometrycznych, ? PHP - narzędzia do zarządzania danymi, ? narzędzie do migracji i aktualizacji pozwalające na uzyskanie danych przez Wykonawce z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Zamościu (PODGiK) w zakresie sieci uzbrojenia terenu, katastru nieruchomości oraz obiektów topograficznych, ? stworzenie struktury bazodanowej opartej na danych z PODGiK. ? opracowanie logiki bazodanowej, zapewniającej poprawność i integralność przetwarzanych danych. B. Stworzenie projektu GIS, umożliwiającego administrację danymi o sieciach wod-kan Zamawiającego przez uprawnionych użytkowników (minimum dwóch). ? odzwierciedlenie mapy numerycznej wraz ze skalowaniem widoku, ? zdefiniowanie słowników danych, ? dołączania załączników do obiektów wod-kan (zdjęć, filmów), ? możliwość rejestrowania awarii na mapie, przepompowni ścieków itp., ? możliwość wykonania pełnej ewidencji uzbrojenia sieci w rozbiciu na wszystkie podstawowe elementy sieci( baza opiso3a - zawierająca charakterystykę techniczną obiektów na sieci oraz baza graficzna - mapa cyfrowa) ? przygotowywanie wydruków w standardowym formacie od A4 do A0 lub dowolnym, zdefiniowanym przez użytkownika, ? przygotowywanie raportów o stanie sieci i wszystkich jej elementach w dowolnie określonym horyzoncie czasowym (pełna integracja z pakietem MS Office), ? możliwość wektoryzacji danych na podstawie analizy (wykaz współrzędnych geodezyjnych), ? dodawanie własnych pomiarów, dokumentacji fotograficznej, plików graficznych (zdjęcia GPS, pliki PDF itd.) ? możliwość odczytu danych z min. 14 punktów kontrolnych utworzonych na istniejącej sieci wodociągowej, w których będą odczytywane ciśnienia oraz natężenie przepływu w wodociągu. ? automatyczna archiwizacja danych C. Opracowanie formatu i struktury danych do sporządzania elektronicznej wersji dokumentacji powykonawczej dla geodetów inwentaryzujących inwestycje wod-kan. D. Kalibracja i transformacja rejestrów map zasadniczych Zamawiającego. Instalacja mobilna mapy numerycznej na PC/laptopach/ Zamawiającego. E. W ramach zadania należy przeprowadzić pełną inwentaryzację istniejącego i nowo budowanego mienia wodno-ściekowego w Gminie Zamość. Niniejsza inwentaryzacja ma zostać stworzona od podstaw poprzez wektoryzację rastrów lub konwersję w oparciu o dane wektorowe pozyskane z Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Obowiązkiem wykonawcy będzie należało pozyskanie danych z PODGiK w Zamościu dla całego obszaru Gminy Zamość, a następnie przypisanie sieciom i obiektom atrybutów opisujących najistotniejsze cechy. System ma umożliwiać definiowanie cech obiektów dla następujących typów obiektów: I. Dane sytuacyjne: a. Budynki. b. Numeracje adresowa. c. Działki ewidencyjne wraz z numeracja. II. Sieć wodociągową: a. Odcinki wodociągów. b. Przyłącza wodociągowe. c. Studnie wodomierzowe. d. Hydranty. e. Węzły wodociągowe. f. Komory wodociągowe. g. Inne elementy armatury. h. Lokalizacje Stacji Uzdatniania Wody (SUW). i. Hydrofornie. III. Sieć kanalizacyjna a. Odcinki kanalizacji z podziałem na rodzaje (sanitarna, deszczowa, ogólnospławna, lokalna i przemysłowa). b. Przyłącza kanalizacyjne. c. Wpusty deszczowe. d. Studnie kanalizacyjne. e. Węzły kanalizacyjne. f. Komory kanalizacyjne. g. Inne elementy armatury. h. Lokalizacje oczyszczalni. i. Lokalizacje przepompowni ścieków. IV. Inne elementy a. Miejsca poboru usługi (przestrzenna lokalizacja). b. Granice stref ochrony ujęć wody. F. W ramach prac wdrożeniowych Wykonawca przeprowadzi szkolenia dla użytkowników oraz administratorów systemu, a także zapewni wsparcie w początkowej fazie uruchomienia systemu. 5. Model hydrauliczny sieci wodociągowej. A. Narzędzia w systemie GIS, umożliwiające inwentaryzację i prezentację danych niezbędnych do opracowania modelu hydraulicznego sieci wod-kan. B. Budowa systemu do zarządzania modelem hydraulicznym umożliwiającego rozbudowę modelu, aktualizację, tworzenie scenariuszy oraz przeprowadzenie symulacji i analiz. C. Odwzorowanie szkieletu sieci wodociągowej wraz z paszportyzacją parametrów niezbędnych do funkcjonowania modelu. D. Kalibracja modelu na podstawie danych z monitoringu sieci wodociągowej (ciśnienie, przepływ oraz produkcja wody). 6. Model hydrauliczny sieci wodociągowej umożliwiać będzie: A. Modelowanie dynamiczne (uwzględniające zmiany czasowe pracy sieci). B. Możliwość pełnego odwzorowania pracy dowolnie wielkiej sieci. C. Symulację pracy sieci w dowolnym przedziale czasowym z wybranym krokiem czasowym. D. Sterowanie pracą elementów sieci wg dowolnie wybranej zależności fizycznej lub czasowej. E. Generowanie wyników jako wartości bieżących, minimalnych, maksymalnych i średnich dla wybranego czasookresu oraz pośrednich z wybranym krokiem czasowym. F. Tabelaryczne przedstawienie wyników dla wybranych lub wszystkich węzłów i odcinków. G. Wizualne przedstawienie wyników w układzie dynamicznym na planie sieci wodociągowej dla co najmniej następujących parametrów: * dla węzłów: ciśnienie, rzędna ciśnienia, rzędna rurociągu, rozbiór bazowy, rozbiór chwilowy, nr wzorca rozbiorów, jakość wody, * dla odcinków: długość odcinka, średnica rurociągu, współczynnik chropowatości, prędkość przepływu, jednostkowa strata ciśnienia. Wykonawca udzieli na system dwuletniej gwarancji wraz ze wsparciem serwisowym oraz z możliwością nieodpłatnego dostosowania do nowo pojawiających się potrzeb Zamawiającego w ramach opieki serwisowej jak również zapewni szkolenie na etapie jego wdrożenia. Wykonawca zapewni bezpłatną licencję na w/w system na okres minimum 6 lat. Do oferty należy załączyć kosztorys ofertowy. Rozliczenie inwestycji nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego. Do obowiązków Wykonawcy należy zgłoszenie robót budowlanych w odpowiednich zarządach dróg, przygotowanie projektów organizacji ruchu oraz pozyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego. Koszt zajęcia pasa drogowego pokrywa Wykonawca i powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania inwentaryzacji powykonawczej (5 egz.). Koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych do wskazanych pod warunkiem posiadania przez te materiały i produkty nie gorszych parametrów technicznych, charakteryzujących wskazany produkt stanowiący o ich przydatności, charakterze, wytrzymałości. Gwarancja na wykonany przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy minimum. Pasy drogowe dróg, w których prowadzone będą roboty budowlane należy przywrócić do stanu pierwotnego w technologii wskazanej przez zarządcę drogi. 1. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie energię elektryczną jak również wodę i poniesie koszty z tym związane. 2. Szczegółowy opis wykonania i zakres robót zawarty jest w projektach budowlano-wykonawczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ oraz Polskich normach lub aprobatach technicznych, warunkach technicznych wykonawstwa i odbioru robót. 3. Ilekroć w dokumentacji Zamawiającego występują nazwy własne materiałów i urządzeń, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. 4. Zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający zastrzega sobie osobiste wykonanie kluczowej części zamówienia tj. budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej przez Wykonawcę (tj. bez udziału podwykonawców). 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, aby na czas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ) następujące osoby: - kierownik budowy - wszystkie osoby wykonujące prace budowlane w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym robotników budowlanych, operatorów sprzętu - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej. 1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: * oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; * zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wszędzie gdzie są one wskazane , należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie "lub równoważne". Przez pojęcie "lub równoważne" Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji technicznej, ani do zmiany ceny ani do naruszenia przepisów prawa. Jednocześnie wymogi muszą być spełnione w zakresie: - gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych); - charakteru użytkowego (tożsamość funkcji); - parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje); - parametrów bezpieczeństwa użytkowania; - standardów emisyjnych. W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że ciężar dowodu spełnienia warunku: "równoważności" spoczywa na Wykonawcy. UWAGA ! Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą się odbywały raz w roku, chyba że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. Minimalny okres gwarancji wynosi 36-miesięcy, maksymalny 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca poda dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, ocenie będzie podlegał okres 60-miesięczny. W przypadku gdy Wykonawca poda krótszy niż 36-miesięczny okres gwarancji, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu. Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej rękojmi był równy okresowi gwarancji. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) zgłoszenie robót budowlanych w odpowiednich zarządach dróg, przygotowanie projektów organizacji ruchu oraz pozyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego, 2) zapewnienie obsługi geodezyjnej całej infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej 3) kompleksowe wykonanie zamówienia publicznego oraz wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie z wymogami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami prawa, 4) przejęcie od Zamawiającego i odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy oraz jego odpowiednie oznakowanie wraz ze znajdującymi się na nim obiektami, urządzeniami, itp. 5) zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób niepowołanych, 6) zabezpieczenie znajdujących się na terenie budowy wyrobów przed kradzieżą, uszkodzeniem i zniszczeniem, 7) stała współpraca z Zamawiającym i Inspektorem Nadzoru, 8) prowadzenie dokumentacji budowy, 9) zawiadomienie Zamawiającego o fakcie wykonania robót zanikających lub ulegających zakryciu z wyprzedzeniem umożliwiającym sprawdzenie ich przez Inspektora Nadzoru, 10) przestrzeganie przepisów BHP i p.poż, 11) zabezpieczenie dla pracowników lub innych osób, przy pomocy których Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy odpowiednich warunków bhp i sanitarno-higienicznych, 12) zabezpieczenie kompletu materiałów do wykonania przedmiotu zamówienia, 13) usuwanie wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi za wady, 14) przygotowanie dokumentacji powykonawczej, zapewnienia obsługi geodezyjnej, wytyczenia i wykonania map inwentaryzacji powykonawczych uwierzytelnionych w Starostwie Powiatowym w Zamościu (5 egz.), koszt powinien być wliczony w ogólną wartość zamówienia i nie podlega odrębnej zapłacie, 15) dopełnienie obowiązków związanych z odbiorem końcowym wykonanych robót budowlanych, 16) Wykonawca ponosi wszelkie koszty robót przygotowawczych - zabezpieczenie placu robót, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczenie istniejących obiektów przed uszkodzeniem, 17) Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia i doprowadzenia do stanu pierwotnego wszelkich urządzeń i terenów objętych w ramach realizowanego zamówienia, pasy drogowe dróg, w których prowadzone będą roboty budowlane należy przywrócić do stanu pierwotnego w technologii wskazanej przez zarządcę drogi, 18) Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez polskie Prawo Budowlane, 19) Wykonawca dostarczy przed odbiorem: - Uzupełnione dzienniki budowy. - Protokoły szczelności, płukania i inne wymagane. - Wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych. - Oświadczenia kierownika budowy. - Kosztorys powykonawczy. Odbiór końcowy odbędzie się najpóźniej w terminie 14 dni przez Komisję powołaną przez Zamawiającego od umownego zakończenia robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
45233123-7,
45232410-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2366089.68 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert11 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 2737411.22 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa sprzętu laparoskopowego.
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2025
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.