Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-03-13
Og³oszenie nr 523490-N-2020 z dnia 2020-03-13 r.
Wójt Gminy Wi±zownica: Sukcesywna dostawa kruszywa przeznaczonego do remontu dróg na terenie gminy Wi±zownica
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Wi±zownica, krajowy numer identyfikacyjny
55167400000000, ul.
Wi±zownica
208
,
37-522
Wi±zownica, woj.
podkarpackie, pañstwo
Polska, tel.
016 622-36-31, e-mail
ugwiazownica@o2.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.wiazownica.com
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.wiazownica.com
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.wiazownica.com
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty mo¿na sk³adaæ osobi¶cie, za po¶rednictwem operatora pocztowego lub przesy³k± kuriersk±
Adres:
Urz±d Gminy Wi±zownica ul. Warszawska 15, 37-522 Wi±zownica, Sekretariat pok. nr 22 I p.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Sukcesywna dostawa kruszywa przeznaczonego do remontu dróg na terenie gminy Wi±zownica
Numer referencyjny:
IZ.271.6.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Nie dotyczy
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie czê¶ci
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 2.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kruszywa do remontu dróg gminnych na terenie gminy Wi±zownica. 2.2 W ramach zamówienia planuje siê zakup i dostawê kruszywa o nastêpuj±cym asortymencie: 1. Kruszywo ³amane dolomitowe o frakcji 0-31,5 mm. w ilo¶ci 1 500 ton 2. Kruszywo ³amane dolomitowe o frakcji 0-63,0 mm. w ilo¶ci 1 000 ton 2.3 Zgodnie z art. 36aa ustawy Pzp. zamawiaj±cy informuje, ¿e przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na 2 odrêbne czê¶ci, z których ka¿da bêdzie stanowiæ przedmiot odrêbnej oceny. 2.4 Zamawiaj±cy nie ogranicza maksymalnej liczby czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy, co oznacza, ¿e Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na wszystkie czê¶ci zamówienia lub tylko na wybrane czê¶ci zamówienia. Czê¶æ 1 Sukcesywna dostawa kruszywa o nastêpuj±cym asortymencie: kruszywo ³amane dolomitowe o frakcji 0-31,5 w ilo¶ci 1 500 ton Czê¶æ 2 Sukcesywna dostawa kruszywa o nastêpuj±cym asortymencie: kruszywo ³amane dolomitowe o frakcji 0-63,0 w ilo¶ci 1 000 ton 2.5 Zakres, termin i zasady realizacji dostawy: 1) dostawa kruszywa odbywaæ siê bêdzie sukcesywnie wed³ug z³o¿onego zapotrzebowania, w miejsca wskazane przez zamawiaj±cego na terenie Gminy Wi±zownica, 2) informacja o zapotrzebowaniu na dostawê oznaczonej partii kruszywa bêdzie przekazywana dostawcy telefonicznie lub drog± elektroniczn± z okre¶leniem ilo¶æ i miejsca dostawy danej partii kruszywa, 3) w zwi±zku z tym, ¿e termin dostawy kruszywa stanowi jednocze¶nie kryterium oceny ofert, zamawiaj±cy informuje, ¿e czasu realizacji dostawy bêdzie liczony od zg³oszenia zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego do czasu faktycznej dostawy, z wy³±czeniem dni wolnych od pracy (sobota i niedziela) oraz dni ustawowych wolnych od pracy. 4) zamawiaj±cy mo¿e zg³aszaæ zapotrzebowanie na kruszywo w okresie od zawarcia umowy do dnia 20 pa¼dziernika 2020 r. 5) dostarczone kruszywo winno spe³niaæ wymagania zawarte w Polskich Normach PN-EN 13043, PN-EN 13242. 6) zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ przesuniêæ ilo¶ciowych pomiêdzy poszczególnymi asortymentami kruszywa lub zmniejszenia zakresu dostaw w przypadku braku zapotrzebowania. 7) zwi±zku z ograniczeniem zakresu dostaw Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o ¿adne roszczenie, w tym finansowe wzglêdem Zamawiaj±cego. 2.6 Realizacja dostawy: 1) przez dostawê kruszywa nale¿y rozumieæ sprzeda¿ kruszywa Zamawiaj±cemu, jego za³adunek z wa¿eniem kruszywa, transport oraz roz³adunek kruszywa. 2) zamawiaj±cy bezwzglêdnie wymaga, aby kruszywo przeznaczone do remontu dróg, dostarczane by³o pojazdem umo¿liwiaj±cym opró¿nienie przestrzeni ³adunkowej i roz¶cielenie dostarczonego kruszywa w koronie (korycie) drogi na wskazanym przez zamawiaj±cego odcinku drogi, o ¶redniej grubo¶ci roz¶cie³ania od 7 cm do 20 cm, 3) zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci dostawy kruszywa samochodami ciê¿arowymi - ci±gnikami siod³owymi z naczep± (tzw. samochody ³ódki). 4) realizuj±c przyjête zamówienie Wykonawca jest zobowi±zany do dostarczenia wy³±cznie materia³ów i wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie na podstawie ustawy prawo budowlane z dnia 07 lipca 1994 r. i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 5) dostarczane kruszywo powinno byæ jednorodne, bez zanieczyszczeñ obcych i bez domieszek gliny. 6) dostawca kruszywa winien przed³o¿yæ przy ka¿dej dostawie dokument wydania materia³u (WZ) otrzymany od sprzedawcy kruszywa, z którego bêdzie wynikaæ tona¿ (waga brutto, waga netto, tara), data odbioru oraz odbiorca. 7) zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zbadania jako¶ci dostarczonego kruszywa pod k±tem zgodno¶ci z dostarczonym certyfikatem (deklaracj± jako¶ci, itp.) i obowi±zuj±cymi normami. W przypadku stwierdzenia niezgodno¶ci z zamówieniem dostawca pokrywa koszty zabrania kruszywa z miejsca sk³adowania jak i miejsc jego wbudowania oraz zast±pienia t± go t± sam± ilo¶ci± w miejscu sk³adowania i wbudowania. 8) okre¶lony zakres dostaw ma charakter szacunkowy, który mo¿e ulec zmianie i nie mo¿e stanowiæ podstawy do roszczeñ co do ilo¶ci faktycznie zamawianych przez Zamawiaj±cego dostaw w ci±gu roku. 9) zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ przesuniêæ ilo¶ciowych miêdzy poszczególnymi rodzajami asortymentami artyku³ów biurowych w przypadku uzasadnionych potrzeb, pod warunkiem, ¿e przesuniêcia te nie przekrocz± maksymalnej kwoty wynagrodzenia ustalonego w umowie. 10) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu umowy w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bie¿±cych potrzeb lub innych powodów, bêdzie to le¿a³o w interesie Zamawiaj±cego. 11) W zwi±zku z ograniczeniem zakresu dostaw Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o ¿adne roszczenie, w tym finansowe wzglêdem Zamawiaj±cego.
II.5) G³ówny kod CPV: 14212000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
14212200-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-10-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1) Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, zadania odpowiadaj±ce swoim rodzajem zamówieniu (wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ¿e dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie), tj.:
a) w zakresie czê¶ci nr 1 - co najmniej jedno zamówienie na dostawê kruszywa o warto¶ci co najmniej 100 tys. z³otych brutto w ramach jednego zamówienia.
b) w zakresie czê¶ci nr 2 - co najmniej jedno zamówienie na dostawê kruszywa o warto¶ci co najmniej 80 tys. z³otych brutto w ramach jednego zamówienia.
Przez zamówienia wykonane nale¿y rozumieæ:
? zamówienia rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie
? zamówienia zakoñczone w w/w okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w w/w okresie.
W przypadku gdy zamawiaj±cy jest podmiotem, na rzecz którego wykonano dostawy wskazane w wykazie, wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania tych dowodów.
Ocena spe³niania warunku zostanie dokonana na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia wykonawcy oraz dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych na wezwanie zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 2) za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. 3) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 4) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie o podatkach i op³atach lokalnych,
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykaz wykonanych w okresie 3 ostatnich lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert dostaw, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, odpowiadaj±ce swoim rodzajem zamówieniu (wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ¿e dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie),przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Na ofertê sk³adaj± siê nastêpuj±ce dokumenty i za³±czniki: 1) Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w za³. nr 1 do SIWZ z podaniem ca³kowitego wynagrodzenia Wykonawcy za realizacjê przedmiotu zamówienia, 2) Kosztorys ofertowy, 3) Parafowany wzór umowy, 4) Dowód wniesienia wadium (je¿eli dotyczy), 5) Pisemne zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w oryginale ( je¿eli dotyczy) 6.2 Wraz z ofert± wykonawca powinien za³±czyæ: 1) O¶wiadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu - zgodnie ze wzorem podanym w za³. do SIWZ, 2) O¶wiadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania - zgodnie ze wzorem podanym w za³. do SIWZ, 3) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, w celu sprawdzenia osób upowa¿nionych do reprezentacji Wykonawcy - orygina³ lub kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em (je¿eli dotyczy), 4) Pe³nomocnictwo je¿eli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych (je¿eli dotyczy),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
11.1 Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przetargowe w kwocie odpowiadaj±cej warto¶ci szacunkowej danej czê¶ci zamówienia:
? czê¶æ Nr 1 w kwocie 2 000 z³.
? czê¶æ Nr 2 w kwocie 1 500 z³.
Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu do sk³adania ofert, wskazanego w rozdziale XIV SIWZ.
11.2 Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach w art. 45 ust. 6 Pzp, tj. 1) w pieni±dzu; 2) w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; 3) w gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 42, poz. 275 oraz z 2007 r. ze zmianami).
11.3 Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
11.4 Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego w BS Jaros³aw
o/Wi±zownica, numer konta 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001
11.5 W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiaj±cego.
11.6 W przypadku wniesienia wadium formie innej ni¿ w pieni±dzu - orygina³ dokumentu
potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania
ofert w siedzibie Zamawiaj±cego - Urz±d Gminy Wi±zownica, w kasie Urzêdu pok. nr 1 parter. a kserokopiê dokumentu po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em nale¿y do³±czyæ do oferty.
11.7 W przypadku sk³adania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego ze wspólników uwa¿a siê za wniesione prawid³owo.
11.8 Brak wniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b
11.9 Zwrotu i zatrzymania z³o¿onego wadium przetargowego zamawiaj±cy dokona zgodnie
z przepisami art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
11.10 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spó³ka cywilna itd.) wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu musi zawieraæ zapis o udzieleniu gwarancji przez wszystkich cz³onków Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena ofertowa | 60,00 |
Czas realizacji dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem niewa¿no¶ci musz± byæ dokonane w formie pisemnej. 2. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp. przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, sposobu realizacji dostaw i terminu realizacji zamówienia w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci: 1) zmiany spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemo¿liwiaj±cymi prawid³owe wykonanie dostaw, tj. d³ugotrwa³e opady deszczu uniemo¿liwiaj±ce dojazd do wskazanych odcinków dróg, je¿eli konieczno¶æ wykonania tych prac w tym czasie nie wynika³a z okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, 2) wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego, 3) z powodu dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy ¿adnej ze stron umowy, 4) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT, 5) ograniczenie zakresu dostawy objêtej zamówieniem z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia, je¿eli oka¿e siê , ¿e bêd± zbêdne , przy czym rozliczenie wy³±czonych elementów dostaw nast±pi na podstawie kosztorysu ofertowego wykonawcy, 6) zmiany podwykonawców, niewymienionym w ofercie, którym wykonawca powierzy³ wykonanie czê¶ci zamówienia, je¿eli taka zmiana zostanie zaakceptowana przez zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-03-23, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Sukcesywna dostawa kruszywa o nastêpuj±cym asortymencie: kruszywo ³amane dolomitowe o frakcji 0-31,5 w ilo¶ci 1 500 ton |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 14212000-0, 14212200-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa | 60,00 |
Czas realizacji dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Sukcesywna dostawa kruszywa o nastêpuj±cym asortymencie: kruszywo ³amane dolomitowe o frakcji 0-63,0 w ilo¶ci 1 000 ton |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 14212000-0, 14212200-2
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena ofertowa | 60,00 |
Czas realizacji dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI WI¡ZOWNICA
wiêcej: przetargi WI¡ZOWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostaw± kruszywa granitowego do podbudowy dróg gminnych
- Dostawa i roz³adunek kruszywa do remontów dróg gminnych Gminy Bobrowo.
- Dostawa kruszywa dolomitowego w ilo¶ci 3000 Mg wraz z wbudowaniem
- Wykonanie dostaw zwi±zanych z bie¿±cym utrzymaniem dróg gminnych i wewnêtrznych o nawierzchniach ¿wirowych i bitumicznych - transport wraz z materia³em na 2025 rok
- Zakup kruszywa wapiennego o frakcji 0 - 63 mm do wykonania remontu dróg na terenie Gminy Lisewo w ilo¶ci 1500 ton
- Dostawa i transport kruszywa
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.