Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-03-16
Og³oszenie nr 523663-N-2020 z dnia 2020-03-16 r.
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie Pañstwowy Instytut Badawczy: Wykonanie zlecanych sukcesywnie robót budowlanych, w tym prac remontowych w obiektach Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej - Curie - Pañstwowy Instytut Badawczy w Warszawie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie Pañstwowy Instytut Badawczy, krajowy numer identyfikacyjny
28836600000000, ul.
W.K. Roentgena
5
,
02-781
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
22/570-94-60, , e-mail
Monika.Szwarczewska@coi.pl, , faks
22/570-94-60.
Adres strony internetowej (URL): www.pib-nio.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.pib-nio.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pib-nio.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Narodowy Instytut Onkologhii im. Marii Sk³odowskiej-Curie Pañstwowy Instytut Badawczy, Dzia³ Zamówieñ Publicznych ul. Wawelska 15B pokój nr 003; 02-034 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wykonanie zlecanych sukcesywnie robót budowlanych, w tym prac remontowych w obiektach Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej - Curie - Pañstwowy Instytut Badawczy w Warszawie
Numer referencyjny:
PN-64/20/ZS
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w obiektach NIO-PIB w Warszawie. 2. Realizacja Przedmiotu Umowy zostanie podzielona na Czê¶ci zadaniowe, które bêd± sukcesywnie zlecane przez Zamawiaj±cego w okresie obowi±zywania umowy. 3. Realizacja Przedmiotu Umowy, tj. okre¶lenie zakresu i terminu realizacji poszczególnych Czê¶ci zadaniowych, bêdzie wykonywana zgodnie z bie¿±cymi potrzebami Zamawiaj±cego. 4. Maksymalny zakres zadañ zosta³ okre¶lony: Przedmiarem robót, stanowi±cym za³±czniki nr: 1a, 1 b, 1c do SIWZ; Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (dalej: "STWiOR"), stanowi±cymi za³. nr 2 do SIWZ;
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45100000-8 |
45111100-8 |
45111100-9 |
45223100-7 |
45223110-0 |
45223821-7 |
45232451-8 |
45233253-7 |
45233340-4 |
45261214-7 |
45262120-8 |
45262310-7 |
45262311-4 |
45262311-4 |
45262360-2 |
45262520-2 |
45320000-6 |
45321000-3 |
45331210-1 |
45410000-4 |
45421114-6 |
45421134-2 |
45421148-3 |
45431000-7 |
45432130-4 |
45442100-8 |
45442200-9 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w ww. zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a.) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane, z których ka¿da obejmowa³a wykonanie ³±cznie robót ogólnobudowlanych i wykoñczeniowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³ brutto i robót instalacyjnych w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³ brutto.
b) Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e osoby skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj± niezbêdne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego, a tak¿e zakres wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie dysponowania tymi osobami
Warunek powy¿szy zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e podczas realizacji zamówienia publicznego bêdzie dysponowa³:
co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej od co najmniej 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert i która spe³nia nastêpuj±ce warunki: kierowa³a co najmniej 2 robotami budowlanymi, z których ka¿da obejmowa³a wykonanie ³±cznie robót ogólnobudowlanych i wykoñczeniowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000,00 z³ brutto.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
a. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP. b. Za¶wiadczenia w³a¶ciwego Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - lub wskazania w O¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX pkt. 2b miejsca pobrania lub wykorzystania. c. Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - lub wskazania w O¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX pkt. 2 b miejsca pobrania lub wykorzystania. .
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a.) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane, z których ka¿da obejmowa³a wykonanie ³±cznie robót ogólnobudowlanych i wykoñczeniowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500 000,00 z³ brutto i robót instalacyjnych w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³ brutto.
Ww. wykaz - zgodnie ze wzorem okre¶lonym w Za³±czniku nr 5 do SIWZ oraz za³±czy dowody nale¿ytego wykonania umowy - robót budowlanych, w szczególno¶ci czy zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
Dowodami o których mowa wy¿ej s±: referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
b) Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³, ¿e osoby skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj± niezbêdne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonania przedmiotowego zamówienia publicznego, a tak¿e zakres wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie dysponowania tymi osobami
Warunek powy¿szy zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e podczas realizacji zamówienia publicznego bêdzie dysponowa³:
co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej od co najmniej 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert i która spe³nia nastêpuj±ce warunki: kierowa³a co najmniej 2 robotami budowlanymi, z których ka¿da obejmowa³a wykonanie ³±cznie robót ogólnobudowlanych i wykoñczeniowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 400 000,00 z³ brutto.
Ww. wykaz osób - zgodnie ze wzorem okre¶lonym w Za³±czniku nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie, zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (za³±cznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê w tym postêpowaniu nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert±: a. Upowa¿nienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a tak¿e sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osob± podpisuj±c± nie jest osoba upowa¿niona na podstawie wypisu z krajowego rejestru s±dowego lub za¶wiadczenia z ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej (wymagane jest z³o¿enie upowa¿nienia w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza); b. Wype³niony formularz ofertowy - za³±cznik nr 9 do SIWZ. c. Wype³nione kosztorysy ofertowe - na podstawie za³±czniki nr 1a, 1b ,1c do SIWZ d. Potwierdzenie wniesienia wadium. e. Zobowi±zanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dysponowania niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - je¿eli Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dotycz±ce wadium
1. Wykonawca przystêpuj±cy do przetargu jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
30.000,00 z³ (s³ownie: trzydziesci tysiêcy z³otych 00/100 z³otych)
2. Wadium nale¿y wnie¶æ do dnia 07.04.2020 r. do godz. 09.00 przelewem bankowym na rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
PKO BP S.A. XVI O/W - wa 98 1020 1169 0000 8902 0011 2045
z tytu³em: Przetarg nieograniczony nr PN - 64/20/ZS
Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszczalne s± nastêpuj±ce zmiany istotnych postanowieñ Umowy w nastêpuj±cym zakresie i przy zachowaniu poni¿ej wskazanych warunków: a) Zmiana terminu zrealizowania Umowy i/lub zmiany innych terminów okre¶lonych w zatwierdzonym harmonogramie w przypadku zaistnienia si³y wy¿szej, przez któr± rozumie siê nieprzewidziane w chwili zawierania Umowy okoliczno¶ci maj±ce swe ¼ród³o w zdarzeniach zewnêtrznych, niemo¿liwych do zapobie¿enia przez ¿adn± ze Stron takich jak: po¿ar, powód¼, trzêsienie ziemi, wojna, epidemia, legalny strajk, embargo itp. Okoliczno¶ci takie musz± nast±piæ po zawarciu Umowy uniemo¿liwiaj±c jej wykonanie w ca³o¶ci lub w czê¶ci. O wyst±pieniu si³y wy¿szej ka¿da ze Stron jest zobowi±zana niezw³ocznie powiadomiæ drug± Stronê, b) Zmiana terminu zrealizowania umowy na zasadach okre¶lonych w § 8 ust. 1 zdanie drugie umowy. c) Zmiana wynagrodzenia brutto Wykonawcy okre¶lonego w § 11 ust. 2 umowy - : 1) na podstawie art. 142 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany: 2) stawki podatku od towarów i us³ug - w takim przypadku Strony protokolarnie ustal± stan wykonania Umowy na dzieñ poprzedzaj±cy zmianê stawki VAT dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego brutto w odniesieniu do czê¶ci wynagrodzenia za przedmiot Umowy, którego w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, 3) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzenia za pracê, 4) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, 5) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê (wymagany aneks do umowy). 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 powy¿ej musz± zostaæ udokumentowane. Pismo (wniosek) dotycz±ce ww. zmian wraz z uzasadnieniem Strona wystêpuj±ca z wnioskiem zobowi±zana jest z³o¿yæ drugiej Stronie w terminie 7 dni kalendarzowych od daty powziêcia wiadomo¶ci o takiej okoliczno¶ci. 4. W przypadku wnioskowania o zmianê wynagrodzenia w oparciu o przepis art. 142 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ szczegó³ow± kalkulacjê wzrostu kosztów wykonania zamówienia publicznego z powo³aniem stosownych przepisów oraz pisemne uzasadnienie wp³ywu zmian tych przepisów na koszty wykonania zamówienia objêtego umow±. Obowi±zek udowodnienia wp³ywu ww. zmian przepisów prawa na koszty wykonania zamówienia objêtego niniejsz± umow± obci±¿a Wykonawcê, a okoliczno¶ci powo³ywane przez Wykonawcê musz± pozostawaæ w ¶cis³ym zwi±zku z zakresem obowi±zków Wykonawcy wynikaj±cych z wykonania zamówienia objêtego niniejsz± umow±.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-04-07, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykoñczeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej ca³orocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobran¿owych prowadz±cych do prawid³owego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmie¶cie 26/28
- ¦wiadczenie us³ug przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asyst± techniczn± oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z bud¿etu obywatelskiego z podzia³em na 3 czê¶ci: Czê¶æ 1: Asfaltowe .. Czê¶æ 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Czê¶æ 3: Remont drogi ..
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokoñczenie przebudowy stadionu lekkoatletycznego wraz z boiskiem w ZSCKR im. J. Dziubiñskiej w Zduñskiej D±browie
- Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko - Etap IV z podzia³em na czê¶ci
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami 3
- Rozbudowa oczyszczalni ¶cieków komunalnych w Tr±bkach Wielkich
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji W±grodno - Budy Siennickie - Studzianki
- Remont pomieszczeñ w Szkole Podstawowej z Oddzia³ami Sportowymi nr 5 w Krakowie przy al. Kijowskiej 8
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.