Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-19
Głuchołazy: Zadanie nr 2 Budowa systemu wodociągowo-kanalizacyjnego na obszarze miasta Głuchołazy.
Działanie 2a . Przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
w rejonie Śródmieścia w Głuchołazach, ul. Opolska
- realizowane w ramach projektu pn:
Rozwój i modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Głuchołazy
Numer ogłoszenia: 52377 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Wodociągi" Sp. z o.o. , ul. Reymonta 12, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4391932, faks 0774391742.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 2 Budowa systemu wodociągowo-kanalizacyjnego na obszarze miasta Głuchołazy. Działanie 2a . Przebudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie Śródmieścia w Głuchołazach, ul. Opolska - realizowane w ramach projektu pn: Rozwój i modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Głuchołazy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowy zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: 1. sieć wodociągową - wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków: - długość sieci wodociągowej: PE110 , L= 476,5 m - długość przyłączy wodociągowych: PE63 - PE32 , L= 172,5 m 2. kanalizację sanitarną w tym: a) kanały grawitacyjne o następujących długościach : - 237,0 m kanałów grawitacyjnych o średnicy DN250 - 229,0 m kanałów grawitacyjnych o średnicy DN200 b) przyłącza - kanały grawitacyjne DN150 o łącznej długości: L= 203,5 m 3. wykonanie studzienek kanalizacyjnych z tworzywa sztucznego o średnicy 600 mm na kanałach DN250mm i DN200mm. 2. Szczegółowy zakres robót i zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. z 2007 r.Dz.U.Nr 223poz.1655 z późn. zm.). Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie): wykazać doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w zrealizowaniu minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie kanalizacji grawitacyjnej o długości min. 200 m i min. jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub wymianie sieci wodociągowej o długości min. 200 m. Dokonywanie oceny spełniania warunków odbędzie się według formuły spełnia / nie spełnia , na podstawie złożonych przez Wykonawców wymaganych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie, o spełnieniu udziału w postępowaniu, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;f)wykaz doświadczenia w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowanych robót budowlanych oraz dołączenia dokumentów od zamawiających potwierdzających, że roboty te zostały zakończone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły, itp.) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn.zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć dokumenty zgodne z § 2 niniejszego rozporządzenia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodgluch.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WODOCIĄGI Sp. z o.o. z/s 48-340 Głuchołazy ul. Reymonta 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 11:00, miejsce: WODOCIĄGI Sp. z o.o. z/s 48-340 Głuchołazy ul. Reymonta 12 , pok. nr 101 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający ubiega się o dofinansowanie z Funduszu Spójności : Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko. I oś priorytetowa: Gospodarka wodno - ściekowa. Działanie 1.1 Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM w ramach projektu pn. Rozwój i modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Głuchołazy. Zamawiający za czas realizacji robót budowlanych wynikających z przedmiotu zamówienia uznaje iż wynosi on 3 miesiące od daty podpisania umowy , lecz nie może przekroczyć terminu 03.08.2009r. Przez zakończenie przedmiotu umowy należy rozumieć podpisanie protokołu końcowego odbioru robót z tym że termin podpisania protokołu końcowego odbioru robót nie może przekroczyć terminu 30.09.2009r..
INNE PRZETARGI Z GŁUCHOŁAZÓW
- Opracowanie dokumentacji projektowej odbudowy drogi w Biskupowie od budynku nr 8 do budynku nr 29 (dz. nr 187)
- Opracowanie dokumentacji projektowej odbudowy drogi (dz. nr 739/1, 739/2, 798, 979, 981, 995 w Bodzanowie wraz z przebudową 2 obiektów mostowych oraz budową ścieżki rowerowej)
więcej: przetargi w Głuchołazach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Kuznocin oraz Mokas
- Przebudowa dr. gminnej na dz. o nr geod. 1420 w obrębie m. Przytulanka na odc. o dł. 200 m w ramach zagospodarowania poscaleniowego we wsiach Przytulanka, Ciesze, Rusaki, Sikory w gminie Mońki
- Wykonanie boiska do plażowej piłki siatkowej oraz doposażenie placu zabaw - Dzika Ochla
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1765N, odcinek Dłużec - Piecki - etap II
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Latków, Anielin, Kępa Skórecka - część 1 - w m. Latków i Przewóz Tarnowski
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Szymborskiej w Goczałkowicach-Zdroju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.