eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławOchrona fizyczna budynku Prokuratury Rejonowej w Środzie Śląskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-22

Wrocław: Ochrona fizyczna budynku Prokuratury Rejonowej w Środzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 52378 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu , ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3718114 wew. 241, faks 071 3718114 w. 244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Prokuratura.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna budynku Prokuratury Rejonowej w Środzie Śląskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia budynku Prokuratury Rejonowej w Środzie Śląskiej przy ul. Parkowej 1 w okresie 31.03.2012 do 31.03.2013 Usługa ochrony ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej oraz działania zapobiegającym przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałaniu powstania szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczania do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. Przedmiot zamówienia obejmuje również całodobową ochronę posesji wokół obiektu Prokuratury Rejonowej w Środzie Śląskiej przy ul. Parkowej 1. Sposób realizacji usług polega na całodobowej ochronie obiektu (bez broni) w systemie jednoosobowym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na porę nocną we wszystkie dni miesiąca - pracownik umundurowany po kursie podstawowym ( licencja nie jest wymagana) oraz obsłudze centrali telefonicznej. Wykonawca ustali z Zamawiającym dopuszczalną rotację pracowników ochrony. 1. Szczegółowy zakres usługi ochrony fizycznej osób i mienia obejmuje: a) Obsługę centrali telefonicznej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 16:00, b) Wykonywanie zleconych prac porządkowych wokół budynku, w przypadku potrzeb odśnieżanie, zamiatanie, posypywanie chodników solą i piaskiem. Sól, piasek oraz sprzęt potrzebny do odśnieżania i zamiatania dostarczy Zamawiający. c) wydawanie i pobieranie kluczy, zapisywanie w książce wydawania - zwrotu kluczy ( książkę dostarczy Wykonawca) d) Zapewnienie kontroli nad infrastrukturą chronionego obiektu oraz zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkodzenia mienia wewnątrz chronionego obiektu, e) Ochronę siedziby przed napadem, włamaniem, kradzieżą, atakami wandalizmu i dewastacji mienia na zewnątrz obiektu (np. niszczenie elewacji obiektu, niszczenie zainstalowanych urządzeń), f) Interwencję w przypadku przebywania osób nieuprawnionych na terenie posesji, g) Zapobieganie zakłóceniom porządku publicznego na terenie obiektu i posesji, h) Niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i posesji i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, i) Reagowanie na wszelkie przypadki zakłócenia porządku na terenie całego obiektu, j) Współdziałanie ze służbami ochrony ppoż. w likwidowaniu zagrożeń pożarowych, k) Prowadzenie rejestru osób wchodzących i wychodzących z obiektu, l) Realizowanie funkcji informacyjnej ( w ogólnym zakresie) dla petentów Prokuratury Rejonowej w Środzie Śląskiej m) W przypadku jakichkolwiek zagrożeń niezwłoczne powiadamianie policji, straży pożarnej i innych służb oraz współdziałanie z ww. w celu zapewnienia prawidłowej ochrony, n) Zgłaszanie Zamawiającemu usterek i naruszeń w zabezpieczeniach obiektu i pomieszczeniach. 2. Pracownik ochrony zobowiązany jest: a) Punktualnie rozpoczynać i kończyć pracę oraz dokonywać wpisu o rozpoczęciu i końcu pracy w książce dyżurów, b) Przychodzić na służbę w stanie zdrowia umożliwiającym jej pełnienie, c) Nie dopuścić do wejścia na teren chronionego obiektu osób nieuprawnionych oraz osób będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, d) Nie dopuszczać do wejścia na teren chronionego obiektu osób posiadających broń, amunicję, a także wnoszących materiały wybuchowe lub inne lub inne środki niebezpieczne (za wyjątkiem osób do tego uprawnionych - policji), e) Informować interesantów odnośnie osoby i miejsca załatwienia spraw f) Podejmować niezbędne interwencje w przypadku stwierdzenia naruszenia zasad bezpieczeństwa ochranianych osób i mienia, g) Kontrolować ruch osobowo-materiałowy wewnątrz i na zewnątrz obiektu oraz podejmować działania w przypadku jego naruszenia, h) Wydawać i przyjmować klucze do pomieszczeń służbowych oraz ich ochrona, i) Sprawdzać stan bezpieczeństwa obiektu i pomieszczeń pod kątem nienaruszalności zamknięć, j) Czytelnie prowadzić dokumentację służby ochrony: - książkę dyżuru, - książkę ewidencji wydawanych kluczy, - książkę ewidencji wejść/wyjść interesantów, Ww dokumentację dostarczy Wykonawca. k) Przestrzegać dyscypliny pracy oraz właściwej prezentacji, l) Egzekwować od osób przebywających na terenie obiektu przestrzeganie przepisów porządkowych, ppoż., itp., m) Dokonywać obchodów wewnętrznych i zewnętrznych ochranianego obiektu Prokuratury w godzinach pracy oraz po godzinach pracy urzędu, ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo ogólne i przeciwpożarowe, n) Sprawdzać, czy po zakończeniu pracy pracowników Prokuratury Rejonowej: - pozamykane są okna, - pogaszone są światła, - na terenie jednostki nie przebywają osoby, które nie mają do tego uprawnień, o) Zamykać i otwierać drzwi wejściowe, p) Otwierać obiekt i wpuszczać na jego teren pracowników Prokuratury w godzinach porannych oraz zamykać obiekt niezwłocznie po zakończeniu urzędowania. W przypadku wykonywania przez pracowników Prokuratury pracy po godzinach urzędowania, osoba ochraniająca obiekt zobowiązana jest nadzorować ich przebywanie w obiekcie, q) Reagować na zgłoszenia systemów elektronicznych (w szczególności systemu ppoż.), a także na zauważone zdarzenia mogące mieć wpływ na wystąpienie strat w mieniu (zalanie pomieszczeń, uszkodzenie oświetlenia, uszkodzenia zamków, drzwi, przecieki), r) Przeciwdziałać zaistnieniu potencjalnych zagrożeń zewnętrznych i wewnętrznych, s) Przestrzegać ustaleń zawartych w zarządzeniach i innych przepisach dotyczących ochranianego obiektu, t) Zachowywać się w sposób taktowny w stosunku do osób współpracujących, jak również do petentów, u) Składać bieżące meldunki Zamawiającemu o niedociągnięciach i brakach w zabezpieczeniu mienia przez Zamawiającego, a także o stwierdzonych przypadkach niewłaściwego zabezpieczenia mienia przez pracowników Zamawiającego, v) Składać Zamawiającemu raporty dotyczące zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru oraz informować o przypadkach wystąpienia kradzieży czy zniszczenia mienia, w) Przestrzegać przepisów bhp, ppoż. i instrukcji obsługi urządzeń zabezpieczających i alarmowych, x) Postępować z należytą starannością podczas wykonywania ochrony w ramach uprawnień posiadanych przez pracowników ochrony, które na podstawie przepisów prawa w szczególności pozwalają na odpieranie bezpośredniego, bezprawnego i rzeczywistego zamachu na jakiekolwiek dobro społeczne lub osoby i mienie pozostające pod ochroną, przeciwdziałanie kradzieżom, napadom i innym zakłóceniom porządku i spokoju oraz natychmiastowego podjęcia działań mających na celu minimalizacji szkód powstałych w wyniku zakłócenia porządku i spokoju, kradzieży i włamania, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń losowych, sprawdzanie stanu zamknięć, zabezpieczeń itp., y) Sumienne i dokładne wykonywać zadania służbowe w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony mienia ochranianego obiektu. 3. Pracownikowi ochrony kategorycznie zabrania się: a) Spożywania alkoholu w czasie wykonywania obowiązków, b) Przystępowania do pracy pod wpływem alkoholu, c) Informowania osób trzecich o przebiegu służby i o zaistniałych zdarzeniach, d) Podejmowania podczas służby towarzyskich rozmów i dyskusji, prowadzenia rozmow telefonicznych w sprawach prywatnych. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) Zapewnienie kadr wykonawczych, niezbędnych do prawidłowego wykonywania usługi - jednego pracownika, całodobowo, na każdej zmianie, który posiada niezbędne przygotowanie zawodowe. Muszą być to osoby niekarane sądownie i przeciwko którym nie toczy się postępowanie karne, b) Sprawowanie nadzoru i kontroli nad realizacją służby ochrony, c) Dbałość o dyscyplinę pracy i schludny wygląd podległych pracowników ochrony, d) Zapewnienie minimalnego wyposażenia stanowiska pracy, które obejmuje: - telefon komórkowy zapewniający łączność ze swoimi przełożonymi, policją, innymi służbami ratowniczymi lub osobą upoważnioną przez Zamawiającego, - latarkę, - materiały biurowe niezbędne do pełnienia służby (książka dyżurów oraz artykuły piśmiennicze), e) Wyposażenie pracownika ochrony, na własny koszt w jednolity oznakowany ubiór służbowy z napisem OCHRONA, w okresie jesienno-zimowym w ciepłą odzież, f) Wyposażenie pracownika ochrony w identyfikator osobisty z nazwą firmy noszony w widocznym miejscu, g) Świadczenie usług objętych zakresem umowy z należytą starannością, h) Przeprowadzanie wewnętrznych kontroli swoich służb minimum dwa razy w miesiącu z wpisem do książki dyżurów, i) Zachowanie w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących ochranianego obiektu oraz innych informacji związanych z działalnością Zamawiającego, j) Przekazywanie Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, listy pracowników, którzy będą ochraniać obiekt, z zaznaczeniem, w jakim trybie zmianowym Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia. W przypadku zmian kadrowych dotyczących osób ochraniających obiekt Zamawiającego w trakcie trwania umowy Wykonawca powiadomi Zamawiającego o tym fakcie pisemnie z tygodniowym wyprzedzeniem, a w przypadkach losowych - telefonicznie (niezwłocznie potwierdzając pisemnie), k) Minimalizowanie zmian personalnych pracowników ochrony, a w przypadku konieczności zmiany o jej fakcie zawiadomienie na piśmie Zamawiającego, każdorazowo dla nowego pracownika Wykonawca przedstawi zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego, l) Zapoznanie pracowników ochrony z przepisami BHP i ppoż., m) Przeszkolenie pracowników ochrony w zakresie obowiązków, zapewnienie znajomości przez nich topografii obiektu, w tym rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych itp., n) Zaznajomienie pracowników ochrony z rozmieszczeniem i obsługą w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, zaworów wodnych, wyłączników systemów monitorujących antywłamaniowych i przeciwpożarowych, o) W trakcie trwania umowy, posiadanie ważnej polisy ubezpieczeniowej na prowadzoną działalność, p) Informowanie Zamawiającego o wszelkich zmianach w treści koncesji zezwalającej na prowadzenie działalności w przedmiocie objętym zamówieniem oraz w treści polisy ubezpieczeniowej. 5. Zamawiający umożliwi wykonanie usługi poprzez: a) Zapoznanie wyznaczonego pracownika Wykonawcy w zakresie: - znajomości wewnętrznych regulaminów, -znajomości topografii obiektu, rozkładu pomieszczeń, przebiegu dróg ewakuacyjnych, - rozmieszczenia i obsługi w podstawowym zakresie wyłączników głównych energii elektrycznej, głównych zaworów wodnych, zaworów CO, wyłączników urządzeń podtrzymujących, 6. Wymagania stawiane pracownikom ochrony: -osoby w pełni sprawne fizycznie potrafiące zażegnać wszelkie próby wtargnięcia i zakłócenia spokoju i porządku w budynku Prokuratury Rejonowej w Środzie Śląskiej przy ul. Parkowej 1 -osoby posiadające przeszkolenie w zakresie ochrony osób i mienia, poświadczone świadectwem - kurs podstawowy -osoby posiadające aktualne poświadczenie o niekaralności -osoby umundurowane, z widocznym identyfikatorem, w ciągu dnia umundurowanie wyjściowe -każdy pracownik ochrony obowiązany jest posiadać środki łączności bezprzewodowej zapewniające bezpośrednie połączenie z firmą macierzystą i Zamawiającym 7. Zamawiający nie wymaga, aby zatrudnieni przez firmę ochroniarską pracownicy posiadali licencję pracownika ochrony. 8. Wizja lokalna obiektu Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń w celu uzyskania wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Każdy Wykonawca ponosi odpowiedzialność oraz ryzyko za treść uzyskanych informacji. Wizja lokalna zostanie dokonana na własny koszt Wykonawcy. Zamawiający zapewni każdemu Wykonawcy możliwość wejścia na teren obiektu i swobodne zebranie wszelkich informacji, po wcześniejszym kontakcie telefonicznym z Inspektorem Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu, Panią Beatą Musiejuk Tel. (71) 371 81 14-18 wew. 244 w godzinach od 900 do 1400. II. Termin realizacji zamówienia : od 31.03.2012 godz. 8:00 do 31.03.2013 godz.8:00.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 500,- złotych (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, a także spełniający niżej wymienione warunki: 1) posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie usług ochrony osób i mienia, 2) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonują: a) co najmniej 3 usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, b) wykonali-wykonują w.w usługi należycie, 3) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 500.000,- zł, 5) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 1, 3, 6, 10 w § 2 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 6) Dostarczą Zamawiającemu świadectwa ukończenia kursu podstawowego pracowników przed podpisaniem umowy. Wykonawca winien złożyć oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia -nie spełnia. 7) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 uPzp - wg Załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 uPzp - wg Załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 uPzp - wg Załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 uPzp - wg Załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany formularz oferty wg Załącznika nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 uPzp - wg Załącznika nr 2 do SIWZ oraz oświadczenie z art. 24 uPzp - wg Załącznika nr 3 do SIWZ a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp -wg Załącznika nr 4 do SIWZ. 3.Arkusz kalkulacyjny na usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia budynku Prokuratury Rejonowej w Środzie Śląskiej, ul. Parkowa 1 wg Załącznika nr 5 do SIWZ 4.Dowód wpłaty wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej potwierdzenie wpłaty - dokument, np. odcinek ostemplowany przez bank, potwierdzający wpłatę środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium, wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Prokuratury Okręgowej, zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu). Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie (oryginał dowodu wniesienia wadium). Niezłożenie oryginału gwarancji skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Wykonawcy zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 1, 3, 6, 7, 10, oraz w §2 ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4, 5, 6 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 226, poz. 1817) tj. 1)koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia (koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie usług ochrony osób i mienia) 2)wykaz wykonanych/wykonywanych usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia- wg Załącznika nr 6 do SIWZ 3)dokumenty potwierdzające (np. referencje), że usługi wykazane w Załączniku nr 6 zostały wykonane należycie; 4)oświadczenie o dysponowaniu odpowiednio wykwalifikowaną kadrą kierowniczą i personelem do wykonywania przedmiotu zamówienia - wg Załącznika nr 7 do SIWZ Uwaga! Pełną imienną listę pracowników ochrony do akceptacji Zamawiającego Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży także Zamawiającemu kserokopie świadectw ukończenia kursu podstawowego oraz oświadczenia o niekaralności pracowników 5)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 000,00 zł na dzień składania ofert 6)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 uPzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 9)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zameldowania osoby, której dokumenty dotyczą w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 10)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.Zaakceptowany projekt umowy - której wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ 7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §2 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. nr 226, poz. 1817) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. Jeżeli w miejscu zamieszkania Wykonawcy lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z poświadczonym przez Wykonawcę, tłumaczeniem na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, pokój nr 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu, ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, pokój nr 19.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.