eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa umundurowania, odzieży specjalnej oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-03-12



Ogłoszenie nr 523836-N-2019 z dnia 2019-03-12 r.

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie: Dostawa umundurowania, odzieży specjalnej oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Tak

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35156703100000, ul. ul. Westerplatte  19 , 31-033  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 012 616 83 00, e-mail mt@psp.krakow.pl, faks 012 616 83 09.
Adres strony internetowej (URL): http://www.psp.krakow.pl/przetargi_a.php
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://www.psp.krakow.pl/przetargi_a.php


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.psp.krakow.pl/przetargi_a.php


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, kurierem,składanie osobiste
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa umundurowania, odzieży specjalnej oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
Numer referencyjny: MT.2370.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 1. Przedmiot zamówienia: - ubranie koszarowe 2 częściowe (bluza i spodnie) - 100 kpl. - czapka koszarowa - 100 szt. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 35811100-3 Mundury strażackie 18400000-3 Odzież specjalna i dodatki 3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z SIWZ. 4. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy. 5.Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Komendy Miejskiej PSP w Krakowie, ul. Westerplatte 19, na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany do 20% zamówionych rozmiarów z ogólnej ilości przedmiotu zamówienia w okresie do 1-go roku od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wymiany rozmiarów produktów, które nie będą nosiły śladów użytkowania. 7. Przedmiot zamówienia musi być: - wykonany z zachowaniem obowiązujących warunków technologicznych i jakościowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4 poz. 25 z 2006 r. z późn. zm.), - wykonany zgodnie z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. "w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej" (Dz. U. KG PSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.): KT-22 "WYMAGANIA TECHNICZNE dla ubrania koszarowego". 8. Wymagania dodatkowe: - Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, - Wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I, - Na czapce znak "Państwowa Straż Pożarna" wykonany metodą haftu komputerowego. 9. Rozmiary: Przedmiot Ilość (kpl.) Rozmiar Ubranie koszarowe 2-cz. (bluza, spodnie) 100 A1 - 20 kpl., A3 - 15 kpl., A4 - 5 kpl, B2 - 20 kpl., B3 - 20 kpl., B4 - 5 kpl., C3 - 15 kpl. Czapka koszarowa 100 Uniwersalny Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 1 Przedmiot zamówienia: - ubranie kadry dowódczo - sztabowej 2-częściowe (kurtka i spodnie) - 15 kpl. - kurtka ocieplana kadry dowódczo - sztabowej - 3 szt. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 35811100-3 Mundury strażackie 18400000-3 Odzież specjalna i dodatki 3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z SIWZ. 4. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany do 20% zamówionych rozmiarów z ogólnej ilości ubrań kadry dowódczo - sztabowej w okresie do 1-go roku od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wymiany rozmiarów produktów, które nie będą nosiły śladów użytkowania. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Komendy Miejskiej PSP w Krakowie, ul. Westerplatte 19, na koszt Wykonawcy. 7. Przedmiot zamówienia musi być: - wykonany z zachowaniem obowiązujących warunków technologicznych i jakościowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4 poz. 25 z 2006 r. ze zm.), - wykonany zgodnie z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. "w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej" (Dz. U. KG PSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.): KT-23 "WYMAGANIA TECHNICZNE dla ubrania kadry dowódczo - sztabowej". 8. Wymagania dodatkowe: - Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, - Wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I. 9. Rozmiary: ubrania kadry dowódczo - sztabowej 2-cz.(bluza i spodnie) - 15 kpl: Damskie: Wzrost: 160 cm, obw. klatki piersiowej: 88 cm, obw. pasa: 71cm, obw. bioder: 96 cm - 1 kpl. Wzrost: 166 cm, obw. klatki piersiowej: 95 cm, obw. pasa: 74 cm, obw. bioder: 94 cm - 1kpl. Wzrost: 164 cm, obw. klatki piersiowej: 135 cm, obw. pasa: 110 cm, obw. bioder: 188 cm - 1kpl. Męskie: A1 wzrost 170 cm., obw. klatki piersiowej: 92-96 cm., obw. pasa: 84-88 cm., - 2 kpl. A3 wzrost 182 cm., obw. klatki piersiowej: 92-96 cm., obw. pasa: 84-88 cm., - 1 kpl. B2 wzrost 176 cm., obw. klatki piersiowej: 100-104 cm., obw. pasa:92-96 cm., - 5 kpl. B4 wzrost 188 cm., obw. klatki piersiowej: 100-104 cm., obw. pasa: 92-96 cm., - 1 kpl. C1 wzrost 170 cm., obw. klatki piersiowej: 108-112 cm., obw. pasa: 98-104 cm., - 1 kpl. Wzrost: 188 cm, obw. klatki piersiowej: 110 cm, obw. pasa: 90 cm- 1 kpl. Wzrost: 170 cm, obw. klatki piersiowej: 130 cm, obw. pasa: 135 cm - 1kpl. Rozmiary: kurtka ocieplana kadry dowódczo - sztabowej: A1 wzrost 170 cm., obw. klatki piersiowej: 92-96 cm., obw. pasa: 84-88 cm., - 3 szt. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 1. Przedmiot zamówienia: - obuwie koszarowe - 120 par - buty dla kadry dowódczo sztabowej - 10 par 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 18815000-5 Buty 18800000-7 Obuwie 3. Termin wykonania zamówienia: zgodnie z SIWZ. 4. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany do 20% zamówionych rozmiarów z ogólnej ilości przedmiotu zamówienia w okresie do 1-go roku od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wymiany rozmiarów produktów, które nie będą nosiły śladów użytkowania. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Komendy Miejskiej PSP w Krakowie, ul. Westerplatte 19, na koszt Wykonawcy. 7. Przedmiot zamówienia musi być: - wykonany z zachowaniem obowiązujących warunków technologicznych i jakościowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4 poz. 25 z 2006 r. ze zm.), - oferowany przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. "w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej" (Dz. U. KG PSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.): KT-27 "WYMAGANIA TECHNICZNE dla obuwia koszarowego". KT-28 "WYMAGANIA TECHNICZNE dla butów kadry dowódczo sztabowej". 8. Wymagania dodatkowe: - wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I, - przedmiot zamówienia musi być nowy, - każda para obuwia zapakowana w tekturowe pudełko oznakowane nazwą producenta oraz rozmiarem, - oznaczenie na metkach: rozmiar. 9. Rozmiary: - obuwie koszarowe 120 par: Lp. Rozmiar Ilość (para) 1 26,5 (41) 20 2 27 (42) 25 3 28 (43) 30 4 28,5 (44) 25 5 30 (46) 15 6 30,5 (47) 5 Razem: 120 - buty dla kadry dowódczo - sztabowej 10 par: Lp. Rozmiar Ilość (para) 1 24 (37) 1 2 26,5 (41) 1 3 27 (42) 3 4 28 (43) 3 5 28,5 (44) 2 Razem: 10 Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 1. Przedmiot zamówienia: - Emblemat PSP - 300 szt. - Emblemat miejscowości - "KRAKÓW" - 300 szt. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 35811100-3 Mundury strażackie 18400000-3 Odzież specjalna i dodatki 3. Termin wykonania zamówienia: zgodnie z SIWZ. 4. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Komendy Miejskiej PSP w Krakowie, ul. Westerplatte 19, na koszt Wykonawcy. 6. Przedmiot zamówienia musi być: - wykonany z zachowaniem obowiązujących warunków technologicznych i jakościowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4 poz. 25 z 2006 r. ze zm.), - oferowany przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. "w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej" (Dz. U. KG PSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.): KT-30 "WYMAGANIA TECHNICZNE dla dystynkcji i znaków identyfikacyjnych". 7. Wymagania dodatkowe: - wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I, - przedmiot zamówienia musi być nowy, - napis "KRAKÓW" na emblematach wykonany techniką haftu komputerowego na tkaninie zasadniczej, - na spodniej powierzchni emblematów naszyta taśma samoczepna w kształcie danego emblematu umożliwiająca jego zamocowanie do ubrania. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 1. Przedmiot zamówienia: - Koszulka letnia - 650 szt. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 18331000-8 Koszulki 18300000-2 Części garderoby 3. Termin wykonania zamówienia: zgodnie z SIWZ. 4. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Komendy Miejskiej PSP w Krakowie, ul. Westerplatte 19, na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający zastrzega sobie do wymiany do 20% zamówionych rozmiarów z ogólnej ilości przedmiotu zamówienia w okresie do 1-go roku od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wymiany rozmiarów produktów, które nie będą nosiły śladów użytkowania. 7. Przedmiot zamówienia musi być: - wykonany z zachowaniem obowiązujących warunków technologicznych i jakościowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4 poz. 25 z 2006 r. ze zm.), - oferowany przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. "w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej" (Dz. U. KG PSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.): KT-6 "WYMAGANIA TECHNICZNE dla koszulki letniej". 8. Wymagania dodatkowe: - wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I, - przedmiot zamówienia musi być nowy, - każda koszulka zapakowana w przeźroczyste opakowanie, - na kieszeni przedniej emblemat Państwowej Straży Pożarnej oraz napis "STRAŻ" na plecach wykonane metodą haftu komputerowego. 9. Rozmiary: S - 10 M - 100 L - 240 XL - 240 XXL - 50 XXXL - 10 Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 1. Przedmiot zamówienia: - Znak pożarniczy (ognik) - 200 szt. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 35800000-2 Sprzęt osobisty i pomocniczy 35811100-3 Mundury strażackie 3. Termin wykonania zamówienia: zgodnie z SIWZ. 4. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Komendy Miejskiej PSP w Krakowie, ul. Westerplatte 19, na koszt Wykonawcy. 6. Przedmiot zamówienia musi być: - wykonany z zachowaniem obowiązujących warunków technologicznych i jakościowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4 poz. 25 z 2006 r. ze zm.), - oferowany przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. "w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej" (Dz. U. KG PSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.): KT-35 "WYMAGANIA TECHNICZNE dla znaku pożarniczego (ognika)". 7. Wymagania dodatkowe: - wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I, - przedmiot zamówienia musi być nowy.

II.5) Główny kod CPV: 35811100-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
18815000-5
18400000-3
18800000-7
18800000-7
18331000-8
18300000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca zobowiązany jest wykazać należyte wykonanie jednej dostawy o podobnym charakterze do jednostek straży pożarnych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
8.1. Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla zadania nr 1 w wysokości: 230,00 zł. (słownie: dwieście trzydzieści złotych 00/100), - dla zadania nr 2 w wysokości: 51,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt jeden złotych 00/100), - dla zadania nr 3 w wysokości: 170,00 zł. (słownie: sto siedemdziesiąt złotych 00/100), - dla zadania nr 4 w wysokości: 50,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt złotych 00/100), - dla zadania nr 5 w wysokosci: 180,00 zł. (słownie: sto osiemdziesiąt złotych 00/100), - dla zadania nr 6 w wysokości: 11,00 zł. (słownie: jedenaście złotych 00/100), 8.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 8.3. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Wadium winno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego, nie później niż przed upływem terminu składania ofert. 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego PKO Bank Polski S.A. nr rachunku 62 1020 2892 0000 5102 0589 9218. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.5. Wykonawca przy wnoszeniu wadium winien powołać się na oznaczenia podane przez Zamawiającego tj. na nazwę zamówienia oraz numer sprawy nadane przez Zamawiającego. 8.6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego - dziennik podawczy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków. 8.7. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, muszą zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne wezwanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8.8. W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, Zamawiający wymaga aby termin ich ważności obejmował okres związania ofertą. 8.9. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja10,00
termin realizacji30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Ogólne warunki umowy stanowią załączniki nr 2 do SIWZ. 2. Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostanie przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni - jeżeli zostanie przesłane w inny sposób. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawarcia umowy przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 2, jeżeli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy. 5. Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego od podmiotów występujących wspólnie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku gdy zmiany te będą korzystniejsze dla Zamawiającego; 2) zmiany nazwy, adresu, formy organizacyjno - prawnej itp. którejkolwiek ze stron; 3) inne niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko wówczas, jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie dostaw przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie przewidywał on przy zawarciu umowy (dla skorzystania z uprawnień w tym przedmiocie Wykonawca musi udowodnić zaistnienie powyższych przesłanek); 4) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona; 7. Strony umowy zobowiązane są na piśmie do informowania siebie nawzajem o wprowadzanych zmianach do umowy, o których mowa w ust. 6, pod rygorem ich nieważności. 8. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wyrażenia zgody na wprowadzenie zmian do umowy, o których mowa w ust. 6. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy zmiany treści umowy wymagałyby zmiany treści oferty złożonej przez Wykonawcę. 11. Zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy stanowiącego, że umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-21, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa ubrań koszarowych 2 częściowych i czapek koszarowych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiot zamówienia: - ubranie koszarowe 2 częściowe (bluza i spodnie) - 100 kpl. - czapka koszarowa - 100 szt. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 35811100-3 Mundury strażackie 18400000-3 Odzież specjalna i dodatki 3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z SIWZ. 4. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy. 5.Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Komendy Miejskiej PSP w Krakowie, ul. Westerplatte 19, na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany do 20% zamówionych rozmiarów z ogólnej ilości przedmiotu zamówienia w okresie do 1-go roku od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wymiany rozmiarów produktów, które nie będą nosiły śladów użytkowania. 7. Przedmiot zamówienia musi być: - wykonany z zachowaniem obowiązujących warunków technologicznych i jakościowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4 poz. 25 z 2006 r. z późn. zm.), - wykonany zgodnie z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. "w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej" (Dz. U. KG PSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.): KT-22 "WYMAGANIA TECHNICZNE dla ubrania koszarowego". 8. Wymagania dodatkowe: - Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, - Wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I, - Na czapce znak "Państwowa Straż Pożarna" wykonany metodą haftu komputerowego. 9. Rozmiary: Przedmiot Ilość (kpl.) Rozmiar Ubranie koszarowe 2-cz. (bluza, spodnie) 100 A1 - 20 kpl., A3 - 15 kpl., A4 - 5 kpl, B2 - 20 kpl., B3 - 20 kpl., B4 - 5 kpl., C3 - 15 kpl. Czapka koszarowa 100 Uniwersalny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35811100-3, 18400000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja10,00
etrmin realizacji30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa ubrań kadry dowódczo - sztabowej 2-częściowych i kurtek ocieplanych kadry dowódczo - sztabowej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia: - ubranie kadry dowódczo - sztabowej 2-częściowe (kurtka i spodnie) - 15 kpl. - kurtka ocieplana kadry dowódczo - sztabowej - 3 szt. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 35811100-3 Mundury strażackie 18400000-3 Odzież specjalna i dodatki 3. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z SIWZ. 4. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany do 20% zamówionych rozmiarów z ogólnej ilości ubrań kadry dowódczo - sztabowej w okresie do 1-go roku od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wymiany rozmiarów produktów, które nie będą nosiły śladów użytkowania. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Komendy Miejskiej PSP w Krakowie, ul. Westerplatte 19, na koszt Wykonawcy. 7. Przedmiot zamówienia musi być: - wykonany z zachowaniem obowiązujących warunków technologicznych i jakościowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4 poz. 25 z 2006 r. ze zm.), - wykonany zgodnie z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. "w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej" (Dz. U. KG PSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.): KT-23 "WYMAGANIA TECHNICZNE dla ubrania kadry dowódczo - sztabowej". 8. Wymagania dodatkowe: - Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, - Wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I. 9. Rozmiary: ubrania kadry dowódczo - sztabowej 2-cz.(bluza i spodnie) - 15 kpl: Damskie: Wzrost: 160 cm, obw. klatki piersiowej: 88 cm, obw. pasa: 71cm, obw. bioder: 96 cm - 1 kpl. Wzrost: 166 cm, obw. klatki piersiowej: 95 cm, obw. pasa: 74 cm, obw. bioder: 94 cm - 1kpl. Wzrost: 164 cm, obw. klatki piersiowej: 135 cm, obw. pasa: 110 cm, obw. bioder: 188 cm - 1kpl. Męskie: A1 wzrost 170 cm., obw. klatki piersiowej: 92-96 cm., obw. pasa: 84-88 cm., - 2 kpl. A3 wzrost 182 cm., obw. klatki piersiowej: 92-96 cm., obw. pasa: 84-88 cm., - 1 kpl. B2 wzrost 176 cm., obw. klatki piersiowej: 100-104 cm., obw. pasa:92-96 cm., - 5 kpl. B4 wzrost 188 cm., obw. klatki piersiowej: 100-104 cm., obw. pasa: 92-96 cm., - 1 kpl. C1 wzrost 170 cm., obw. klatki piersiowej: 108-112 cm., obw. pasa: 98-104 cm., - 1 kpl. Wzrost: 188 cm, obw. klatki piersiowej: 110 cm, obw. pasa: 90 cm- 1 kpl. Wzrost: 170 cm, obw. klatki piersiowej: 130 cm, obw. pasa: 135 cm - 1kpl. Rozmiary: kurtka ocieplana kadry dowódczo - sztabowej: A1 wzrost 170 cm., obw. klatki piersiowej: 92-96 cm., obw. pasa: 84-88 cm., - 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35811100-3, 18400000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja10,00
termin realizacji30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Dostawa obuwia koszarowego i butów kadry dowódczo - sztabowej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: - obuwie koszarowe - 120 par - buty dla kadry dowódczo sztabowej - 10 par 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 18815000-5 Buty 18800000-7 Obuwie 3. Termin wykonania zamówienia: zgodnie z SIWZ. 4. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany do 20% zamówionych rozmiarów z ogólnej ilości przedmiotu zamówienia w okresie do 1-go roku od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wymiany rozmiarów produktów, które nie będą nosiły śladów użytkowania. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Komendy Miejskiej PSP w Krakowie, ul. Westerplatte 19, na koszt Wykonawcy. 7. Przedmiot zamówienia musi być: - wykonany z zachowaniem obowiązujących warunków technologicznych i jakościowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4 poz. 25 z 2006 r. ze zm.), - oferowany przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. "w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej" (Dz. U. KG PSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.): KT-27 "WYMAGANIA TECHNICZNE dla obuwia koszarowego". KT-28 "WYMAGANIA TECHNICZNE dla butów kadry dowódczo sztabowej". 8. Wymagania dodatkowe: - wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I, - przedmiot zamówienia musi być nowy, - każda para obuwia zapakowana w tekturowe pudełko oznakowane nazwą producenta oraz rozmiarem, - oznaczenie na metkach: rozmiar. 9. Rozmiary: - obuwie koszarowe 120 par: Lp. Rozmiar Ilość (para) 1 26,5 (41) 20 2 27 (42) 25 3 28 (43) 30 4 28,5 (44) 25 5 30 (46) 15 6 30,5 (47) 5 Razem: 120 - buty dla kadry dowódczo - sztabowej 10 par: Lp. Rozmiar Ilość (para) 1 24 (37) 1 2 26,5 (41) 1 3 27 (42) 3 4 28 (43) 3 5 28,5 (44) 2 Razem: 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18815000-5, 18800000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja10,00
termin realizacji30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Dostawa emblematów PSP i emblematów miejscowości - KRAKÓW dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia: - Emblemat PSP - 300 szt. - Emblemat miejscowości - "KRAKÓW" - 300 szt. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 35811100-3 Mundury strażackie 18400000-3 Odzież specjalna i dodatki 3. Termin wykonania zamówienia: zgodnie z SIWZ. 4. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Komendy Miejskiej PSP w Krakowie, ul. Westerplatte 19, na koszt Wykonawcy. 6. Przedmiot zamówienia musi być: - wykonany z zachowaniem obowiązujących warunków technologicznych i jakościowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4 poz. 25 z 2006 r. ze zm.), - oferowany przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. "w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej" (Dz. U. KG PSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.): KT-30 "WYMAGANIA TECHNICZNE dla dystynkcji i znaków identyfikacyjnych". 7. Wymagania dodatkowe: - wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I, - przedmiot zamówienia musi być nowy, - napis "KRAKÓW" na emblematach wykonany techniką haftu komputerowego na tkaninie zasadniczej, - na spodniej powierzchni emblematów naszyta taśma samoczepna w kształcie danego emblematu umożliwiająca jego zamocowanie do ubrania.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35811100-3, 18400000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena 60,00
gwarancja10,00
termin realizacji30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Dostawa koszulek letnich dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia: - Koszulka letnia - 650 szt. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 18331000-8 Koszulki 18300000-2 Części garderoby 3. Termin wykonania zamówienia: zgodnie z SIWZ. 4. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Komendy Miejskiej PSP w Krakowie, ul. Westerplatte 19, na koszt Wykonawcy. 6. Zamawiający zastrzega sobie do wymiany do 20% zamówionych rozmiarów z ogólnej ilości przedmiotu zamówienia w okresie do 1-go roku od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość wymiany rozmiarów produktów, które nie będą nosiły śladów użytkowania. 7. Przedmiot zamówienia musi być: - wykonany z zachowaniem obowiązujących warunków technologicznych i jakościowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4 poz. 25 z 2006 r. ze zm.), - oferowany przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. "w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej" (Dz. U. KG PSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.): KT-6 "WYMAGANIA TECHNICZNE dla koszulki letniej". 8. Wymagania dodatkowe: - wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I, - przedmiot zamówienia musi być nowy, - każda koszulka zapakowana w przeźroczyste opakowanie, - na kieszeni przedniej emblemat Państwowej Straży Pożarnej oraz napis "STRAŻ" na plecach wykonane metodą haftu komputerowego. 9. Rozmiary: S - 10 M - 100 L - 240 XL - 240 XXL - 50 XXXL - 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18331000-8, 18300000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja10,00
termin realizacji30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Dostawa znaków pożarniczych (ogników) dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiot zamówienia: - Znak pożarniczy (ognik) - 200 szt. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 35800000-2 Sprzęt osobisty i pomocniczy 35811100-3 Mundury strażackie 3. Termin wykonania zamówienia: zgodnie z SIWZ. 4. Okres gwarancji: minimum 12 miesięcy. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia do magazynu Komendy Miejskiej PSP w Krakowie, ul. Westerplatte 19, na koszt Wykonawcy. 6. Przedmiot zamówienia musi być: - wykonany z zachowaniem obowiązujących warunków technologicznych i jakościowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4 poz. 25 z 2006 r. ze zm.), - oferowany przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. "w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej" (Dz. U. KG PSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.): KT-35 "WYMAGANIA TECHNICZNE dla znaku pożarniczego (ognika)". 7. Wymagania dodatkowe: - wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I, - przedmiot zamówienia musi być nowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35811100-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
gwarancja10,00
termin realizacji30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.