Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-08
Łódź: Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 52383 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" , ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6847601, faks 42 6847576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschod.com3.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowej obsługi prawnej dla Zamawiającego obejmujące udzielanie porad prawnych, sporządzanie opinii prawnych, opracowywanie aktów prawnych i wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądami i innymi organami orzekającymi oraz doradztwo prawne w zakresie: zastępstwa procesowego w szczególności: - reprezentowania Zamawiającego przed sądami i innymi organami w zakresie spraw sądowych, administracyjnych i egzekucyjnych; - sporządzania pozwów, wniosków i pism procesowych bez zbędnej zwłoki; - nadzoru nad postępowaniami egzekucyjnymi; - sporządzania pism i wniosków w imieniu Zamawiającego w postępowaniach egzekucyjnych w sprawach zawiłych (m. in. w sprawach eksmisji dłużników i ruchomości, prowadzenia egzekucji z ruchomości i nieruchomości dłużników, skargi na czynności komornicze i inne); - przekazywania na bieżąco wszelkich informacji dotyczących stopnia zaawansowania prowadzonych spraw Koordynatorowi Zamawiającego w Zespole ds. Prawnych; - uczestniczenia w przypadkach koniecznych w negocjacjach i przetargach związanych z zawieraniem umów i porozumień dotyczących działalności Zamawiającego; - opiniowania pod względem prawnym projektów umów, projektów wewnętrznych aktów normatywnych Zamawiającego oraz innych dokumentów wewnętrznych (np. pełnomocnictwa, wzory dokumentów, nagrody jubileuszowe); - sporządzania opinii prawnych w przypadkach zaistnienia problemu prawnego, interpretacji przepisów prawnych, odnoszących się do działalności Zamawiającego - jako jednostki budżetowej zarządzającej zasobami mieszkaniowymi w Gminie oraz udzielania wyjaśnień w zakresie ich właściwego stosowania, a także doradztwa na rzecz wszystkich stanowisk pracy w zakresie stosowania prawa w związku z wykonywanymi obowiązkami służbowymi; - opiniowania projektów pism kierowanych na zewnątrz w sprawach wymagających znajomości przepisów prawnych oraz określania kierunku właściwego prowadzenia spraw; - opiniowania projektów umów i porozumień dotyczących spłat wierzytelności; - opiniowania umorzeń wierzytelności. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia pracy: a) w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze w wymiarze 5 godzin dziennie, w wymaganym przez Zamawiającego czasie: poniedziałek 8:00 - 13:00, wtorek 12:00 - 17:00, środa 10:00 - 15:00, czwartek 8:00 - 13:00, piątek 10:00 - 15:00. b) telefonicznie - w godzinach pracy Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: a) posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykonawcy winni wykazać posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wyszczególnienie w zał. nr 2 do SIWZ wykonanych lub wykonywanych usług albo wykonania lub wykonywania pracy w ramach stosunku pracy (co najmniej dwóch) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, każda z usług lub praca świadczona w ramach stosunku pracy na kwotę nie mniejszą niż cena brutto składanej oferty w zakresie: bieżącej obsługi prawnej jednostek samorządu terytorialnego ze szczególnym uwzględnieniem prawa lokalowego, windykacji należności na rzecz gminy, a także zastępstwa procesowego w zakresie bieżącej obsługi prawnej (minimum 350 spraw sądowych rocznie) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, określonego w art. 22 ust. 1 Ustawy, który dotyczy: a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawcy winni wykazać w zał. nr 3 do SIWZ osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (minimum 2 osoby z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata), z których każda musi posiadać: - uprawnienia radcy prawnego lub adwokata, - aktualny wpis na listę radców prawnych lub adwokatów, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami i załączeniem tych dokumentów (uprawnień i aktualnych wpisów). W przypadku kiedy wymienione osoby nie są pracownikami Wykonawcy winne być załączone oświadczenia tych osób, że będą w dyspozycji Wykonawcy przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia opisanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń na zasadzie: (spełnia/ nie spełnia).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Wartość liczbowa wskaźnika zastępstwa procesowego - 30
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wschod.com3.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: A.N. Łódź - Górna Wschód, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2013 godzina 10:00, miejsce: A.N. Łódź - Górna Wschód, 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11, pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowej i bieżącej obsługi prawnej na rzecz Sądu Rejonowego w Wołominie
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Kompleksowa usługa obsługi prawnej Sądu Okręgowego w Katowicach przez okres 36 miesięcy
- Wykonywanie czynności inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego: Dostosowanie budynków ZS-MSG w Myślenicach do wymagań p.poż. wraz z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym: ZiW.
- Świadczenie przez wykonawcę pomocy prawnej na rzecz zamawiającego mającej charakter bieżącej obsługi prawnej ZDW w Opolu w zakresie zadań i obowiązk. realizowanych przez zamawiając. w okresie 24 m-cy
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.