eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrykówWyposażenie Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Władysława Jagiełły w Strykowie w pomoce dydaktyczne w ramach programu rządowego Cyfrowa szkoła

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-21

Stryków: Wyposażenie Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Władysława Jagiełły w Strykowie w pomoce dydaktyczne w ramach programu rządowego Cyfrowa szkoła
Numer ogłoszenia: 523858 - 2012; data zamieszczenia: 21.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 470316 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stryków, ul. Kościuszki 27, 95-010 Stryków, woj. łódzkie, tel. 42 7198002, faks 42 7198193.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Władysława Jagiełły w Strykowie w pomoce dydaktyczne w ramach programu rządowego Cyfrowa szkoła.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie jest realizowane ramach Rządowego programu rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych Cyfrowa szkoła. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Gminy Stryków sprzętu komputerowego wraz z jego rozmieszczeniem, instalacją, montażem, uruchomieniem i wdrożeniem w ramach realizacji projektu. W ramach zamówienia Zamawiający wymaga realizacji następujących zadań: 1. Dostawa, rozmieszczenie, montaż i instalacja projektora multimedialnego ściennego krótkoogniskowego (1 szt.), 2. Dostawa 2 uchwytów do mocowania projektora ściennego krótkoogniskowego, 3. Dostawa, rozmieszczenie i instalacja wizualizera (1 szt.), 4. Dostawa pamięci USB - PENDRIVE 16GB (34 szt.), 5. Dostawa myszy komputerowej optycznej (31 szt.), 6. Dostawa listew zasilających 5-cio gniazdowych (7 szt.), 7. Dostawa i montaż tablicy sucho - ścieralnej (1 szt.), 8. Dostawa markerów do tablic sucho - ścieralnych (4 różne kolory + gąbka= 1 komplet) - 4 komplety, 9. Dostawa, mikrofonu (1 szt.), 10. Przeprowadzanie dwu dniowego szkolenia oraz warsztatów w wymiarze 12 h - 6 godzin w każdym dniu. Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga: a. instalacji, montażu dostarczonego sprzętu, b. szkolenia - warsztatów, c. wymaga się by serwis gwarancyjny świadczony był w miejscu instalacji sprzętu - czas reakcji na zgłoszony problem (rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym) nie może przekroczyć jednego dnia roboczego, usunięcie usterki (naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu lub urządzenia) ma zostać wykonana w ciągu 5 dni od momentu zgłoszenia usterki. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego), fax, e-mail lub WWW. d. w przypadku Sprzętu, dla którego jest wymagany dłuższy niż określony w pkt. c czas na naprawę sprzętu, Zamawiający wymaga podstawienia na czas naprawy Sprzętu o nie gorszych parametrach funkcjonalnych. Sprzęt zastępczy podstawiony zostanie nie później niż w ciągu kolejnego dnia roboczego od chwili zdiagnozowania awarii/usterki. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. Dostarczony sprzęt musi być wyprodukowany w 2012 roku oraz musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Do oferty należy dołączyć dla wszystkich oferowanych urządzeń opis oferowanych urządzeń potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego. Informacje o nazwie producenta, nazwie modelu oraz numeru katalogowego producenta dla oferowanych urządzeń. W przypadku gdy producent nie nadaje urządzeniom powyższych nazw ani numeru katalogowego dla produkowanych urządzeń, wówczas Wykonawca dołączy oświadczenie iż producent nie nadaje urządzeniom tych nazw. Każdy opis musi być oznaczony numerem zadania którego dotyczy. Pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki: a) posiadają deklaracje CE, b) są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe, nieużywane, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, c) posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim, d) posiadają okres udzielonej gwarancji określony w SIWZ, a w przypadku wizualizera - nie krótszy niż 5 lat. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia i świadczonych przez sieć serwisową producenta na terenie Polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia źródła pochodzenia urządzenia w postaci oświadczenia producenta. Jednostkowy koszt zakupu nie może przekroczyć 3 500,00 PLN. Oznaczenie wg CPV: 32.34.00.00-8 Mikrofony, 39.29.20.00-5 Tablice, 39.29.23.00-9 Przybory do pisania, 30.23.74.10-6 Myszka do komputera, 80.00.00.00-9 Usługi szkoleniowe Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazana w ofercie części zamówienia, która zostanie powierzona podwykonawcy/om. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.00.00-8, 39.29.20.00-5, 39.29.23.00-9, 30.23.74.10-6, 80.00.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tarjamin Polska. Olszewski M., ul. Wolska 24, 95-010 Stryków, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16447,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19695,00

  • Oferta z najniższą ceną: 19695,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19962,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.