eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaKompleksowy serwis techniczny kserokopiarek Oce, Gestetner, Ricoh, Toshiba ekspoatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Legnicy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-14

Legnica: Kompleksowy serwis techniczny kserokopiarek Oce, Gestetner, Ricoh, Toshiba ekspoatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Legnicy.
Numer ogłoszenia: 52386 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, fax 076 8764235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy serwis techniczny kserokopiarek Oce, Gestetner, Ricoh, Toshiba ekspoatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Legnicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy serwis techniczny kserokopiarek Oce, Gestetner, Ricoh, Toshiba ekspoatowanych w jednostkach organizacyjnych Oddziału ZUS w Legnicy. Wartość szacunkowa zamówienia (bez VAT) wynosi 269.280,00 PLN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg zał. nr 1 do instrukcji i udokumentuje, że: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: 1) złożonego oświadczenia wg zał. nr 1 do instrukcji. 2) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Warunek określony zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) podpisane oświadczenie wg zał. nr 1 do instrukcji. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie warunek zostanie spełniony jeżeli każdy z podmiotów osobno wykaże i udokumentuje spełnienie warunków określonych w pkt 1. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 2 i 3 odbędzie się na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w ofercie wg zał. nr 1 do instrukcji. Warunki określone w pkt. 2 i 3 zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca oświadczy, przedkładając zał. nr 1 do instrukcji, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w myśl postanowień art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Zamawiający informuje, że ocena spełnienia przez Wykonawcę wymaganych warunków odbędzie się w systemie zero-jedynkowym, tzn. spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do instrukcji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Inne wymagane dokumenty i oświadczenia: 3) Formularz ofertowy (zaleca się aby stanowił stronę tytułową). 4) Formularz cenowy. 5) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 6) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, ul. Wł. Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, piętro I, pok. nr 125..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy, ul. Wł. Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, piętro I, pok. nr 125..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: kompleksowy serwis kserokopiarek model Oce 3165 - sztuk 2, będących własnością Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 obejmuje kompleksowy serwis kserokopiarek model Oce 3165 - sztuk 2, będących własnością Zamawiającego. Miejsce użytkowania: - O/ZUS Legnica ul. Wł. Grabskiego 26 - Inspektorat ZUS w Lubinie ul. Drzymały 12 Wartość szacunkowa (bez VAT) na zadanie nr 1 wynosi 87.600,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: kompleksowy serwis kserokopiarek model Gestetner 3235 - sztuk 6 będących własnością Zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 obejmuje kompleksowy serwis kserokopiarek model Gestetner 3235 - sztuk 6 będących własnością Zamawiającego. Miejsce użytkowania: - O/ZUS Legnica ul. Władysława Grabskiego 26, - O/ZUS Legnica ul. Wł. Grabskiego 26, - O/ZUS Legnica ul. Wł. Grabskiego 26, - O/ZUS Legnica ul. Wł. Grabskiego 26, - Inspektorat ZUS w Bolesławcu ul. Kwiatowa 2, - Inspektorat ZUS w Lwówku Śl. ul. X Dywizji 6. Wartość szacunkowa (bez VAT) na zadanie nr 2 wynosi 58.080,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kompleksowy serwis kserokopiarek model Ricoh FT 5632 - sztuk 8 będących własnością Zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 obejmuje kompleksowy serwis kserokopiarek model Ricoh FT 5632 - sztuk 8 będących własnością Zamawiającego. Miejsce użytkowania: - O/ZUS Legnica ul. W. Grabskiego 26, - O/ZUS Legnica ul. W. Polskiego 5, - O/ZUS Legnica ul. W. Polskiego 5, - Biuro Terenowe w Górze ul. Wrocławska 54, - Inspektorat w Lubinie ul. Drzymały 12, - Inspektorat w Głogowie ul. Morcinka 14, - Inspektorat w Złotoryi ul. Basztowa 9, - Inspektorat w Bolesławcu ul. Kwiatowa 2. Wartość szacunkowa (bez VAT) na zadanie nr 3 wynosi 75.240,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: kompleksowy serwis kserokopiarek model Toshiba 1550 - sztuk 1, będących własnością Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 obejmuje kompleksowy serwis kserokopiarek model Toshiba 1550 - sztuk 1, będących własnością Zamawiającego. Miejsce użytkowania: Biuro Terenowe w Polkowicach ul. Legnicka 15. Wartość szacunkowa (bez VAT) na zadanie nr 4 wynosi 6.600,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kompleksowy serwis kserokopiarek będących własnością Wykonawcy - sztuk 8,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 Obejmuje zapewnienie wykonania kopii na ośmiu kserokopiarkach podstawionych przez Wykonawcę w zamian kserokopiarek użytkowanych przez Zamawiającego. Adres instalacji kserokopiarek: - TI ZUS Lubin ul. Drzymały 12, - TI ZUS Złotoryja ul. Basztowa 9, - O/ZUS Legnica ul. Wł. Grabskiego 26, - TI ZUS Głogów ul. Morcinka 14, - TI ZUS Jawor ul. Gagarina 5, - TI ZUS Złotoryja ul. Basztowa 9, - O/ZUS Legnica ul. Wojska Polskiego 5, - O/ZUS Legnica ul. Wł. Grabskiego 26. Wartość szacunkowa (bez VAT) na zadanie nr 5 wynosi 41.760,00 zł..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.32.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.