eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sicienko › Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Sicienko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-19

Sicienko: Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Sicienko
Numer ogłoszenia: 52393 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sicienko , ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5870403, 5870755, faks 052 5870407.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.sicienko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Sicienko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Sicienko uchwalonego uchwałą nr XII/114/99 Rady Gminy Sicienko z dnia 29 grudnia 1999r. zgodnie z ustaleniami uchwały nr XXX/190/09 Rady Gminy Sicienko z dnia 25 lutego 2009r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zamiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Sicienko. Zmiana studium obejmuje obszar w granicach administracyjnych gminy Sicienko. Przedmiotem zmiany studium jest dostosowanie jego problematyki do wymogów ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z uwzględnieniem zaistniałych zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy Sicienko. Granice obszaru objętego sporządzeniem zmiany studium oznaczono na załączniku graficznym do w/w uchwały o przystąpieniu, na mapie w skali 1:200.000. Zamówienie obejmuje wykonanie: - tekstu i rysunku zmiany studium, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, z uwzględnieniem przepisów szczególnych, - opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, - opracowanie ekofizjograficzne, - teczki dokumentów formalno-prawnych, - opracowań, analiz, prognoz i studiów, inwentaryzacji sporządzonych na potrzeby zmiany studium, a także opracowań, koncepcji, projektów, planów i programów dotyczących obszaru objętego zmianą studium sporządzanych na podstawie przepisów odrębnych oraz sporządzenie projektów pism, uchwał, ogłoszeń, komunikatów i zawiadomień niezbędnych w trakcie opracowania zmiany studium. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek pozyskania odpowiednich map niezbędnych do sporządzenia materiałów planistycznych na potrzeby projektu zmiany studium. Wykonawca jest zobowiązany do rozpoznania stopnia dostępności materiałów koniecznych do realizacji zamówienia w urzędach i instytucjach dysponujących tymi materiałami. GMINA SICIENKO leży w województwie kujawsko - pomorskim, w północno - zachodniej części powiatu bydgoskiego. Gmina graniczy z następującymi gminami: Nakło, Mrocza, Sośno, Koronowo, Osielsko, Białe Błota. Gmina Sicienko zajmuje obszar 17999 ha i zamieszkuje w niej ponad 9 tys. ludzi mieszkających w 38 miejscowościach. Tworzą one 20 sołectw, tj. Dąbrówka Nowa,Gliszcz, Kruszyn, Łukowiec, Mochle, Murucin, Nowaczkowo, Osówiec, Pawłówek, Samsieczno, Sicienko, Strzelewo, Szczutki, Trzemiętowo, Trzemiętówko, Wierzchucice, Wierzchucinek, Wojnowo, Zawada - Ugoda, Zielonczyn.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w kwocie 1000,-zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy-Prawo zamówień publicznych tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1.2 spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: a. powierzą funkcję głównego projektanta urbaniście - członkowi Okręgowej Izby Urbanistów, który posiada co najmniej 5 -letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni oraz kierował opracowaniem nie mniej niż 3 tożsamymi zamówieniami, odpowiadającymi swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. b. zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin wymaganych w związku z przedmiotem postępowania przetargowego i problematyka zmiany studium. c. wyrażą zgodę na warunki i termin płatności podany w projekcie umowy. d. złożą ofertę zgodnie z wymogami SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie kompletności złożonych dokumentów, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. koncesję, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym , zwanym dalej zamówieniem 3. oświadczenie o spełnianiu art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór w załączeniu do SIWZ) 4. oświadczenie dotyczące art.24 ust.1 pkt.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych (wzór w załączeniu do SIWZ) 5. oświadczenie - wykaz wykonanych opracowań w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - (wzór w załączeniu do SIWZ). 6. oświadczenie - wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -(wzór w załączeniu do SIWZ)., Do powyższego wykazu należy również załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dotyczy to w szczególności spełnienia warunków określonych w § 5 pkt.1.2 , ppkt. a i b SIWZ 7. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeśli w wykazie, o którym mowa w §6 pkt.6 SIWZ wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 8. polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sicienko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9; 86-014 Sicienko woj.kujawsko-pomorskie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Sicienko ul. Mrotecka 9 pok. 1b.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 30.04.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.