eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójŚwiadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury i sprzętu medycznego znajdujących się na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-12

Jastrzębie-Zdrój: Świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury i sprzętu medycznego znajdujących się na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju
Numer ogłoszenia: 52395 - 2014; data zamieszczenia: 12.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury i sprzętu medycznego znajdujących się na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów aparatury i sprzętu medycznego znajdujących się na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju. Wykaz aparatury i sprzętu medycznego objętego zamówieniem, zakres prac oraz terminy ich wykonania zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz cenowy). Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 części (pakietów). Przedmiot zamówienia winien być wykonywany zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679). Realizacja umowy odbywać się będzie zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży potwierdzenie producenta aparatury/sprzętu medycznej/medycznego, na przegląd której/którego została złożona oferta, iż Wykonawca jest autoryzowaną firmą uprawnioną do obsługi aparatury/sprzętu medycznej/medycznego, na przegląd której/którego została złożona oferta

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - Pakiet 1 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy urządzeń firmy CARL ZEISS o wartości co najmniej 3 001,20 zł brutto; - Pakiet 2 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy urządzeń do kruszenia kamieni nerkowych o wartości co najmniej 1 500,60 zł brutto; - Pakiet 3 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy urządzeń do cyfrowej obróbki zdjęć rtg firmy KODAK o wartości co najmniej 5 596,50 zł brutto; - Pakiet 4 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy śródoperacyjnych aparatów RTG z ramieniem C firmy ZIEHM o wartości co najmniej 11 500,50 zł brutto; - Pakiet 5 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy diatermii chirurgicznych firmy ERBE o wartości co najmniej 1 150,05 zł brutto; - Pakiet 6 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy diatermii chirurgicznych firmy EMED o wartości co najmniej 1 968,00 zł brutto; - Pakiet 7 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy urządzeń firmy DUTCHMED o wartości co najmniej 13 007,25 zł brutto; - Pakiet 8 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy respiratorów pediatrycznych firmy HAMILTON MEDICAL o wartości co najmniej 2 214,00 zł brutto; - Pakiet 9 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy respiratorów eVent o wartości co najmniej 1 765,05 zł brutto; - Pakiet 10 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy aparatów do USG o wartości co najmniej 4 981,50 zł brutto; - Pakiet 11 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy sterylizatorów parowych, wytwornic pary i myjki endoskopowej o wartości co najmniej 12 607,50 zł brutto; - Pakiet 12 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy diatermii chirurgicznych Valleylab, przystawki argonowej, termometrów elektronicznych i monitorów głębokości snu o wartości co najmniej 8 302,50 zł brutto; - Pakiet 13 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy sprzętów firmy DRÄGER o wartości co najmniej 56 272,50 zł brutto; - Pakiet 14 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy kolumn oraz lamp operacyjnych o wartości co najmniej 13 222,50 zł brutto; - Pakiet 15 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy aparatu nerkozastępczego firmy FRESENIUS o wartości co najmniej 1 476,00 zł brutto; - Pakiet 16 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy wag dziecięcych, medycznych i krzesełkowej o wartości co najmniej 5 658,00 zł brutto; - Pakiet 17 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy aparatu do znieczulenia firmy OHMEDA o wartości co najmniej 1 949,55 zł brutto; - Pakiet 18 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy przewoźnych aparatów RTG o wartości co najmniej 4 551,00 zł brutto; - Pakiet 19 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy aparatu dopplerowskiego firmy POLEMS o wartości co najmniej 1 906,50 zł brutto; - Pakiet 20 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy urządzeń endoskopowych firmy PENTAX o wartości co najmniej 1 291,50 zł brutto; - Pakiet 21 - minimum jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, tj. przeglądy stołów operacyjnych STERIS o wartości co najmniej 12 300,00 zł brutto; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów (według Załącznika nr 4 do SIWZ); do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie na temat kwalifikacji i doświadczenia zawodowego osób wykonujących przeglądy aparatury i sprzętu medycznego (według Załącznika nr 5 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) potwierdzenie producenta aparatury/sprzętu medycznej/medycznego, na przegląd której/którego została złożona oferta, iż Wykonawca jest autoryzowaną firmą uprawnioną do obsługi aparatury/sprzętu medycznej/medycznego, na przegląd której/którego została złożona oferta; 2) oświadczenie na temat kwalifikacji i doświadczenia zawodowego osób wykonujących przeglądy aparatury i sprzętu medycznego (według Załącznika nr 5 do SIWZ); 3) wypełniony Formularz cenowy zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 4) wypełniony Formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu z ofertą - zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika jak w pkt 7. i 8. SIWZ); 6) pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (przykładowy wzór - Załącznik nr 6 do SIWZ) UWAGA: Pełnomocnictwo i pisemne zobowiązanie powinno być przedstawione w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: 1) zmiany ilości aparatury/sprzętu wymienionej/wymienionego w Załączniku nr 1 do umowy w przypadku wycofania aparatury/sprzętu z eksploatacji, kasacji starej/starego aparatury/sprzętu; 2) sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisów prawa zmianie ulegnie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia o kwotę brutto wynikającą ze zmienionej obowiązującej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, XI piętro pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, Sekretariat Szpitala, piętro I, pokój A1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeglądy urządzeń firmy CARL ZEISS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeglądy urządzeń do kruszenia kamieni nerkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeglądy urządzeń do cyfrowej obróbki zdjęć rtg firmy KODAK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeglądy śródoperacyjnych aparatów RTG z ramieniem C firmy ZIEHM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeglądy diatermii chirurgicznych firmy ERBE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeglądy diatermii chirurgicznych firmy EMED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeglądy urządzeń firmy DUTCHMED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przeglądy respiratorów pediatrycznych firmy HAMILTON MEDICAL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przeglądy respiratorów eVent.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przeglądy aparatów do USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przeglądy sterylizatorów parowych, wytwornic pary i myjki endoskopowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przeglądy diatermii chirurgicznych, przystawki argonowej, termometrów elektronicznych i monitorów głębokości snu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przegląd sprzętu firmy Dräger.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przeglądy kolumn i lamp operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Przeglądy aparatu nerkozastępczego firmy FRESENIUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Przeglądy wag niemowlęcych, medycznych i krzesełkowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przeglądy aparatu do znieczulenia ogólnego firmy OHMEDA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Przeglądy przewoźnych aparatów RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Przeglądy aparatu dopplerowskiego firmy POLEMS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Przeglądy urządzeń endoskopowych firmy PENTAX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Przeglądy stołów operacyjnych STERIS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet szczegółowo opisany w Formularzu cenowym (Załacznik nr 1 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.